Heb jij nog gesport vandaag? #57

Dit topic is gesloten
trijnkotrijnko Administrator
edited 18 april in Sporten
En hier gaan we weer verder.
vorige
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• NckiieNckiie Gebruiker
    Vandaag 8km gefietst op de e-bike:)
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik heb voor het eerst sinds januari weer geroeid! Het was echt super! We gingen picknicken halverwege en dat was super lekker en gezellig. Terugweg gestuurd. Ik heb zo genoten.
  • niels64niels64 Gebruiker
    Nog niet gewandeld te benauwd door de warmte, hoop vanavond nog 5 km te wandelen als ik minder benauwd ben.
    Loop doorgaans elke dag één uur ongeveer 5km.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Daantje schreef: »
    Ik heb voor het eerst sinds januari weer geroeid! Het was echt super! We gingen picknicken halverwege en dat was super lekker en gezellig. Terugweg gestuurd. Ik heb zo genoten.

Wat leuk!!!!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Vandaag weer met de fysio aan de slag gegaan op de loopband en verder nog wat krachtoefeningen gedaan:)
    Ik heb lekker gesport bij de fysio maar ben wel echt moe nu zeg. Wel voldaan moe ook.
    Gisteren even over geslagen maar net even op de ergometer gezeten. Interval gedaan en 200 meter meer dan de vorige keer. Hartslag en saturatie waren netjes maar ik was vergeten mijn nagellak er af te halen dus ik twijfel een beetje aan de metingen.
  • DominiqueDominique Gebruiker
    Mag op het moment alleen mijn bovenlijf trainen
    Ik heb in mijn kuit een spontane spierscheuring
    Herstel kan nog wel een week of 6 gaan duren (en ik heb het al 3 weken)
    Dus maar rustig aan doen
    Ik heb voor het eerst sinds januari weer een heel stuk geroeid! Ging eigenlijk best lekker. Was wel moe, moet het echt weer opbouwen maar ik was niet benauwd ofzo.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    @Daantje zo fijn dat het weer kon:D
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Echt fijn weer @Daantje!

Hier vrijdag fysio sport gedaan, gisteren gerold en afgewisseld gewandeld en s'avonds oefeningen van youtube met gewichtjes
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    Na weken van stress, spanning en ziekte ben ik weer gaan fietsen op de stoelfiets. Eerst 15 min. voelde me benen aardig.:( Toen 15 min. stoelfiets op tafel gezet en met de armen fietsen. hahaha. Ging beter.
    Heb nu gewichtjes besteld zodat ik de spieren kan opbouwen. :)
    Ik heb weer lekker een uurtje gesport bij de fysio. Mijn eigen fysiotherapeut was er niet, er was een stagiair die wel een glaasje water voor me wilde halen als het niet goed ging. Zo schattig.
  • ballingballing Gebruiker
    Ik was vergeten te puffen voordat ik naar de sportfysio ging. Ging prima desondanks.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    #15 edited 23 mei
    deze week
    maandag 12 km gefietst en daarbij 4 km gewandeld
    woensdag 6 km gewandeld
    donderdag=vandaag 35 km gefietst
    vrijdag=morgen 12 km fietsen
    zaterdag 6 km lopen
    en zondag vrij van sporten!!!

daarbij loop ik op t werk ook ongeveer 4 km....

vandaag was t door de felle wind wel wat veel, dus flink geslapen vanmiddag. gelukkig ben ik dan weer bij getankt
    Wow wat een prestaties allemaal.
    Ik oefeningen gedaan met youtube en gewichtjes, morgen fysio
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    @goudvisje , dat is voor jou toch ook een prestatie! :x :)
    #18 edited 24 mei
    @Anna50 , zeker weten, we doen allemaal onze best, zolang we bewegen is het goed , ook al is het als een slak hihi :x
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    goudvisje schreef: »
    @Anna50 , zeker weten, we doen allemaal onze best, zolang we bewegen is het goed , ook al is het als een slak hihi :x

Net pancakes gemaakt. Nou, dat is ook vermoeiend zeg! Maar ze waren heerlijk. hahaha
    Dat is zeker vermoeiend maar vooral lekker! Haha, bij sport hoort goed eten :)
  • wilmar2410wilmar2410 Gebruiker
    Kleine stukjes wandelen... Ook heerlijk... Even het hoofd leegmaken....
    Dat is zeker fijn @wilmar2410 , vooral buiten zijn doet al goed
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Vandaag weer voor het eerst sinds 4 weken naar de sportschool en ging best goed:D
    Soms moet ik me er even overheen zetten, maar als ik er ben ben ik altijd wel blij
    Hey, is het weer gelukt? Wat fijn!

Donderdag is de fysio gesloten maar de komende dagen ben ik druk genoeg dus ik sla even over.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ja was er erg blij mee:D
    En ja hier donderdag ook geen fysio, maar misschien ga ik vrijdag nog even en verder ook genoeg plannen:p
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Goed bezig dames, grote en kleine acties, alle acties zijn belangrijk!
    En daarom deed ik vandaag een fietsdagje: naar de winkel en terug naar huis, naar een ander dorp en naar huis, naar de gamma en naar huis, en weer naar een ander dorp en naar huis :-) ………. en nu op de bank :-)

gisteren bij de dietiste geweest ivm 10 kg overgewicht.
    Mijn vetvrije massa was 55 kg, dat is 55 kg spieren. Gemiddeld voor een vrouw met mijn lengte en leeftijd is 45, ik zat er flink boven. Alle het fietsen wandelen en sporthal blijkt goed te werken.
    Emsepems is Happy :-) :-) :-)
  • NckiieNckiie Gebruiker
    #27 edited 28 mei
    Zo goed bezig ems! Dus die 10kg overgewicht komt door spier *zoekt sport emoticon*
    Wow,dat is nog eens mooi Emsepems! Daar doe je het maar mooi voor.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Vandaag 6,5 km gefietst op maximale ondersteuning en dat ging best aardig:D het was ook de bedoeling dat ik terug zou fietsen, maar dat liep net even anders, dus terug met de auto:)
  • SooshSoosh Moderator
    Gisteren lekker naar de sportschool geweest. Wat gewerkt aan spieropbouw en wat hard gelopen. Ben druk bezig met mijn conditie opschroeven.

Gisteravond voor het slapen nog even een ruim half uur over de hei gewandeld.
Dit topic is gesloten