Heb jij nog gesport vandaag? #69

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #68
Ga naar laatste reactie«13

Reacties

• Caroline81Caroline81 Gebruiker
    Door een zware verkoudheid twee dagen op bed gelegen. Vandaag voelde ik mij weer wat beter.

Wat huishoudelijke klusjes gedaan en 10 a 15 minuten gewandeld in het park. Wel af en toe stil staan op op adem te komen maar ik ben blij met dit resultaat.
    Ik had gisteren besloten om met de kerst thuis te blijven en niet langs familie te gaan.

Ik ben nog niet helemaal opgeknapt van de verkoudheid.

Ik heb nog wel een klein rondje gewandeld.
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik heb eerste kerstdag gevierd bij een collega en voor de lunch even een rondje gewandeld onder de paraplu ☔ lekker om toch even een frisse neus te halen.
    Vanmiddag heb ik een wandeling gemaakt in de zon. Daarna op de bank een tijdschrift gelezen.
    Ik heb vanmorgen nog even yoga gedaan.
  • DominiqueDominique Gebruiker
    Vanmorgen eerst fysio gehad en daarna een rondje in de zaal gesport
    Vrijdag weer
    Al twee dagen niet gesport. Slecht geslapen door het hoesten. Ik hoop dat ik morgen weer kan wandelen.
    Ik heb de afgelopen dagen weinig gesport dus ik ben maar lopend van en naar mijn afspraak gegaan vanmiddag. Gelijk even mijn hoofd leegmaken en weer beweging gehad.
    Ik heb gisteren nog getraind bij de fysio. Het was lekker rustig.

Helaas heb ik weer veel last van mijn voet en dacht mijn fysio dat het misschien wel weer gebroken was. Vanmiddag nog maar een foto laten maken maar dat was gelukkig goed.
    Dominique schreef: »
    Vanmorgen eerst fysio gehad en daarna een rondje in de zaal gesport
    Vrijdag weer

Wel fysio gehad, daarna gelijk terug naar huis gegaan
    Was nog zo moe, heb nog 2 uur geslapen
    Nu lekker weekend
    Gisteren was ik jarig. Dus ik heb niet gesport. Ik heb wel diverse keren heen en weer gelopen om de visite te voorzien van een hapje en een drankje. ;-)

Vandaag was het rond 12.30 uur even droog en rustig op straat. Dus ik heb ongeveer een uur gewandeld.
    Ik heb rustig aan gelopen. Ik ben nog niet helemaal hersteld van de verkoudheid.
    Alsnog gefeliciteerd Caroline!

Ik heb vanmiddag lesje yoga gedaan. Het is snert weer, mijn voet doet nog pijn en met al het vuurwerk ga ik even niet naar buiten.
  • Suus01Suus01 Gebruiker
    @Caroline81
    Alsnog gefeliciteerd!

@Daantje
    Slecht bericht, je voet. Hopelijk herstelt het zich snel en goed.

@allemaal
    Een sportief en beweeglijk 2023 toegewenst!
    Bedankt voor de felicitaties!

@Daantje wat vervelend.
    Ik hoop dat de pijn snel verdwijnt.
    Het was vandaag rustig op straat en in de wijk.
    Dus ik dufde het aan om een wandeling te maken van ongeveer 50 minuten.
    Het weer was hier niet best. Maar rond 13.00 uur was het even droog.
    Gelukkig kon ik even buiten wandelen.
    Lekker dat je toch nog even naar buiten kon.

Dankjewel voor jullie beterschap wensen Suus en Caroline.

Ik ging vanavond trainen. De pijn is gelukkig wel minder maar de fysio zei dat ik maar rustig aan moest doen met mijn kapotte voetje 😅 Het was fijn om er weer te zijn.
    Vanavond weer een rondje in de zaal gesport, ging niet echt lekker
    Woensdag weer een nieuwe kans
    Ik heb gisteren en vandaag op zeer rustig tempo een avond wandeling gemaakt.

Ik hoest nog regelmatig en ik merk dat wandelen op een rustig tempo goed gaat.

Helaas voor mij geen avondwandeling vandaag.
    Ik heb Corona. Vanmorgen had ik een positieve zelftest.
    Hè balen Caroline. Hopelijk ben je er niet te ziek van en knap je snel op. Beterschap!

Ik heb vanavond weer getraind en even met de fysio naar mijn voet gekeken. We hebben het getaped en ik mag wel gewoon lopen maar langer dan een kwartier dan met krukken.
    @Daantje op dit moment heb ik bijna geen klachten. Ik hoest alleen regelmatig. Dus ik hoop dat het bij milde klachten blijft.
    Vanmorgen weer lekker in de zaal gesport
    Daarna gelijk boodschappen gedaan en de trappen weer opgelopen (4 hoog zonder lift)
    Vanmiddag werken, en ik mag een klusje in het water gaan doen, dat is wel fijn voor mijn voet
    Mijn roeigroepje had vandaag allemaal andere verplichtingen dus roeien lukte niet. Ik ben een rondje gaan wandelen. Wel met krukken en stevige schoenen. De pijn moest bij terugkomst binnen een half uur weer afzakken en dat lukte dus goed binnen mijn grenzen gebleven. En lopen met krukken wordt gelijk een total body workout 💪
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Ik ben even op de hei geweest, op zoek naar n bijzondere vogel ( klapekster gevonden :-) ) Totaal half uurtje gelopen.
    En daarna door naar m'n zus, verwend met versgebakken wafels :-)
    Gisteren en vandaag 20 minuten op een rustig tempo op de hometrainer gefietst.

De hometrainer staat op zolder. Ik zit nog steeds in quarantaine. Maar ik ben blij dat ik een beetje kan bewegen.
    Fijn dat je een hometrainer hebt en in beweging kan blijven.

Ik heb vanmorgen een uur yoga gedaan en vanmiddag appte mijn vriendin en zijn we nog lekker een rondje gaan wandelen. 50 minuten, met krukken. Ik voel nu vooral mijn polsen 😅
    Daantje schreef: »
    Fijn dat je een hometrainer hebt en in beweging kan blijven.

Ik heb vanmorgen een uur yoga gedaan en vanmiddag appte mijn vriendin en zijn we nog lekker een rondje gaan wandelen. 50 minuten, met krukken. Ik voel nu vooral mijn polsen 😅

Dat doe ik je niet na 50 minuten met krukken lopen. Ik hoop dat je polsen nu niet overbelast zijn.
    Vandaag gelukkig geen last meer van mijn polsen en mijn voet ging beter, behalve nadat ik op mijn tenen had gestaan 😬 de tape is er nu af, dus ben benieuwd hoe het nu gaat.

Vanavond lekker getraind 😊
    Daantje schreef: »
    Vandaag gelukkig geen last meer van mijn polsen en mijn voet ging beter, behalve nadat ik op mijn tenen had gestaan 😬 de tape is er nu af, dus ben benieuwd hoe het nu gaat.

Vanavond lekker getraind 😊

Dat is een positief bericht. Hopelijk blijft het goed gaan met je voet.
Log in of Registreer om te reageren.