Heb jij nog gesport vandaag? #67

09-07-2022 om 17:28 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #66

De reacties zijn gesloten.
10-07-2022 om 17:00 uur

Ik heb ook een rondje gelopen vanmorgen maar mijn voet doet toch weer pijn helaas.

10-07-2022 om 18:08 uur
Reactie op Daantje

Ik heb ook een rondje gelopen vanmorgen maar mijn voet doet toch weer pijn helaas.

Jammer! Ik hoop niet dat het blijvend is.

10-07-2022 om 18:21 uur

Gister wilde ik buiten de deur lunchen en toevallig hadden ze in die dorpsstraat ook een opticien dus “even” daarheen gelopen en dat was voor mij wel even sporten, met een mooi resultaat ook een nieuwe bril gescoord💪🏻 Daarna lekker gedut op de bank en vandaag wel even verder bijkomen en veel dutten, maar heel blij dat ik dat gister heb gedaan en het ook best goed ging!

10-07-2022 om 19:01 uur

Goed bezig Nckiie! Het was vandaag ook best wel een goede dag, ook met mij ging het stuk beter. Had het veel minder benauwd. Maar er komen wel weer dagen aan dat ik zo iets heb pppfff waarom zo warm. ;)
Ben ff lekker naar een paar vrienden geweest met me scootmobiel, dus kan ook wel zeggen leuk dagje gehad hebt.

11-07-2022 om 17:31 uur

Ik heb weer getraind vanavond en ik had er niet zoveel vertrouwen in. Ik kan moeilijk ademhalen door mijn vastzittende borstkas en ik ben sneller buiten adem door de warmte. Maar eigenlijk ging het best wel goed. De leg curl hebben we omlaag gezet en dat lijkt beter te gaan. We wilden weer wegen maar ik had heel veel water gedronken dus dat doen we donderdag.

11-07-2022 om 17:42 uur

Fysio vandaag. Vorige week ging het erg slecht en kon ik niks opbouwen. Vandaag eindelijk wel. Alleen mag ik om die reden en het warme weer morgen dan weer niet komen. En soms helpt extra rust om een grotere sprong voorwaarts te maken. Daar hopen we op.

11-07-2022 om 17:49 uur

Je kan alleen opbouwen met trainen als je ook goed je rust pakt en goed eet dus misschien niet leuk maar wel een wijs advies.

Bij ons is er airco bij de fysio dus ik kan ondanks de warmte van de week gewoon trainen

12-07-2022 om 05:55 uur

500 meter gelopen op de loopband met een snelheid van 2,5 km per uur
Moest mijn eigen wel vasthouden bij deze slakkengang

12-07-2022 om 12:58 uur
Reactie op Daantje

Je kan alleen opbouwen met trainen als je ook goed je rust pakt en goed eet dus misschien niet leuk maar wel een wijs advies.

Bij ons is er airco bij de fysio dus ik kan ondanks de warmte van de week gewoon trainen

Ben ik met je eens Daantje, genoeg rust houden en goed eten om vooruit te komen. Alleen geef ik liever zulke adviezen dan dat ik ze uitvoer. Dat laatste is net wat moeilijker ;-)

Bij mijn fysio is ook airco, dat is het probleem niet. Maar ik moet er wel heen op de fiets, wat met deze warmte voor iedereen een zwaardere belasting is dan bij lagere temperaturen. En dan heb je nog te maken met temperatuurwisselingen van binnen naar buiten en andersom.
Hij vindt dit alles nu te veel extra belasting voor me, als ik ook nog "moet" trainen. Dus daarom extra rustmoment.

Gelukkig kan ik naar de Tour kijken. Dat is ook sport. En vanmorgen ook even met de rollator een ommetje gemaakt.

12-07-2022 om 14:58 uur

'Gelukkig kan ik naar de Tour kijken. Dat is ook sport. '

Ik heb eens naar n spannende harloopwedstrijd gekeken . Zo spannend dat ik er n astma aanval van kreeg.
Hhihi
Kijken is soms topsport