De Apotheek

25-11-2005 om 10:59 uur

Mijn naam is Marlies en ik ben apothekersassistente in een apotheek in Veldhoven.
Ik zit in het 1e jaar voor de opleiding farmaceutisch consulente. Dit is een HBO opleiding en is vooral gericht op de patientenzorg.
Ik heb een opdracht gekregen om te onderzoeken wat mensen van een apotheek verwachten en waar ze het liefste heen willen gaan naar een internetapotheek, ah of de openbare apotheek.
Ik moet 2 doelgroepen kiezen. 1 op aandoening en 1 op leeftijd.
Ik heb gekozen voor de doelgroep astma en copd omdat ik hier altijd in geinteresseerd ben geweest.
Ik heb het zelf benauwd als de bloemen uitkomen dus ik weet ook een beetje hoe het is en ik wil hier wat mee doen.
Wie zou er voor mij een aantal vragen willen beantwoorden om me te helpen bij mijn onderzoek.
Wat er uit het onderzoek komt gaan we ook in de praktijk gebruiken.
Ik heb klasgenoten uit heel het land dus wie weet zit er ook iemand bij de apotheek waar u komt.
De mensen die geintervieuwd willen worden willen die dan een mail naar mij sturen met naam en leeftijd dan neem ik weer contact met jullie op. maar het mag natuurlijk ook in deze forum.
Alvast bedankt

Marlies Wijnen

Login of registreer om te reageren
25-11-2005 om 14:49 uur

Even voor de duidelijkheid:  vor dit topic is toestemming gegeven door de Forum Admins, en dit topic is tevens bedoeld om over dit onderwerp te discussieren, en om eventueel vragen te stellen aan Marlies.

Login of registreer om te reageren
25-11-2005 om 18:39 uur

Hoi Marlies,

Heb je specifieke vragen of wil je open vragen stellen aan mensen? Ik wil best geinterviewd worden, heb namelijk een erg goede apotheek *O*
Ik weet alleen niet of dit je resultaten verkeerd beinvloed.
Stuur maar een persoonlijk berichtje als je vragen wilt stellen.

Ik hoop dat veel mensen mee willen werken aan je onderzoek.

Groetjes
Hilde

Login of registreer om te reageren
25-11-2005 om 19:07 uur

Hoi Hilde,

Het is de bedoeling dat ik open vragen stel.
Het is fijn om goede en slechte ervaringen te horen, maar ook tips.
Bijvoorbeeld jouw apotheek doet iets speciaals voor mensen met astma en daar kan ik weer van leren.
Je krijgt nog een mail van over hoe en wat en alvast bedankt

groetjes Marlies

Login of registreer om te reageren
25-11-2005 om 23:01 uur

ik heb hier  een super aphotheek *O*
denken ook met me mee wat de medicatie van marielle betreft  ^O^

Login of registreer om te reageren
28-11-2005 om 15:45 uur

Kan dat intervieuw via de email? Want dan wil ik wel meewerken hoor. Dan kan ik het invullen wanneer het mij uitkomt namelijk  :) Ben nogal druk bezet.  :s)

Login of registreer om te reageren
28-11-2005 om 17:20 uur

Hoi
Natuurlijk kan het via de mail. Ik mail je binnenkort over hoe en wat alvast bedankt voor de medewerking

Login of registreer om te reageren
29-11-2005 om 14:10 uur

Als het via mail is wil ik ook altijd wel meewerken. (Het geeft toch niet dat ik van België kom?)

Login of registreer om te reageren
29-11-2005 om 15:18 uur

hoi marloes,
wil wel meewerken maar ik heb eigelijk niet zo veel met de apotheek hier..... weet dus niet of je er iets aan hebt? ik hoor het wel

liefs susan

Login of registreer om te reageren
29-11-2005 om 15:37 uur

Hoi Marloes.

Ik wil opzich best mee werken maar op dit moment heb ik alleen negatieve ervaringen met mijn apotheek..

Liefs Laura

Login of registreer om te reageren
29-11-2005 om 15:45 uur

Klinkt stom maar het is juist goed dat je een slechte apotheek hebt dan kan ik ideeen van jullie verzamelen en uiteindelijk verwerken. Misschien heeft jouw apotheek er wat aan.
Daar is deze opleiding voor in leven geroepen dat de patientenzorg in de apotheek beter is.
Jullie horen nog van me en alvast bedankt.

Marlies

Login of registreer om te reageren