Heb jij nog gesport vandaag? #68

22-09-2022 om 12:50 uur Gesloten

En hier gaan we verder over onze sportieve avonturen.

De reacties zijn gesloten.
22-09-2022 om 18:09 uur

Ha, goed bezig Trijnko. Ben jij vandaag naar je werkt gefietst.

Ik ben even naar mijn nieuwe huis gefietst. t Ziet er mooi uit!

22-09-2022 om 18:34 uur

Ik ben vanavond weer gaan sporten en zag voor het eerst in een maand mijn sportmaatje weer. Na de training zijn nog even een drankje gaan doen om bij te kletsen. Ik heb nog steeds moeite in mijn hoofd met mijn afgeslankte schema maar ik ben wel veel minder moe achteraf.

22-09-2022 om 18:59 uur

@Daantje wat sneu dat je trainingsschema weer aangepast is. Aan de andere kant is het misschien ook prettig dat je veel minder moe bent.

Hier geen bijzonderheden. Vandaag naar het werk gefietst en weer terug naar huis.

Na het eten nog een half uurtje buiten gelopen.

Ben nog steeds aan het twijfelen of ik a.s. zaterdag met de fietsclub mee fiets.

23-09-2022 om 11:56 uur
Reactie op Daantje

Ik heb nog steeds moeite in mijn hoofd met mijn afgeslankte schema maar ik ben wel veel minder moe achteraf.

Naar he daantje. dat ook dit hoort bij astma, wel willen en niet kunnen...

Nadat ik 2 weken geleden weer een flinke stap achteruit heb gedaan, mocht ik -na uitleg- vandaag een stapje omhoog.
Nu lekker niets, op de bank met n warm huispak aan :-)

Moderator
23-09-2022 om 17:22 uur
Reactie op emsepems

Ha, goed bezig Trijnko. Ben jij vandaag naar je werkt gefietst.

Ik ben even naar mijn nieuwe huis gefietst. t Ziet er mooi uit!

Ben idd naar mijn werk gefietst.

Komende week wordt die kans een stuk kleiner.
Regen, moet met de trein naar Zwolle. Wellicht op donderdag weer fietsen.

23-09-2022 om 19:22 uur

Vandaag een uurtje gefietst. Ik heb mijn orthopedische schoenen naar de schoenmaker gebracht voor een reparatie.

De fietsvereniging heeft de fietstocht voor morgen afgelast.

23-09-2022 om 20:02 uur

Hier voorlopig nog erg weinig sporten😩
Er komt een 5de operatie aan mijn been aan😡
Ben zo klaar met de pijn, van mij mogen ze mijn been een stuk amputeren
Klinkt hard wat ik zeg, maar ik heb al sinds 3 augustus 2020 continu pijn (op 4 weken na)
En dat is al wel een langere periode

23-09-2022 om 20:06 uur
Reactie op Dominique

Hier voorlopig nog erg weinig sporten😩
Er komt een 5de operatie aan mijn been aan😡
Ben zo klaar met de pijn, van mij mogen ze mijn been een stuk amputeren
Klinkt hard wat ik zeg, maar ik heb al sinds 3 augustus 2020 continu pijn (op 4 weken na)
En dat is al wel een langere periode

aiaiai... ik was al bezorgd, t klonk me niet goed toe. wat n ellende toch. Dikke knuf!
(heb je bovenstaande ook aan de arts verteld, hoop dat ze inmiddels goed gekeken hebben wat voor complex probleem je been heeft... )

24-09-2022 om 10:39 uur

We zouden gaan roeien maar mijn ene vriendin is verkouden, de ander hoest en het regenachtige weer. Hoe graag ik ook wilde, het leek me niet verstandig. Ik moet goed op mezelf passen, de drukke en stressvolle week is ook al een aanslag op mijn weerstand. Ik ben lekker thuis gebleven en heb een uur oplaad yoga gedaan. Voelen waar mijn lijf echt behoefte aan heeft. Nu lekker lunchen en hopelijk morgen wel even naar buiten.

24-09-2022 om 10:50 uur

@Dominique wat ellendig, nog een operatie, nog langer pijn.
Hoe lang houdt een mens dit vol......
Sterkte, ik hoop op een afdoende oplossing.