Wat naar MMG, dat gedoe kwa medicatie herken ik, heb ook al regelmatig overhoop gelegen met m’n apotheek, en verzekering zegt dit, apotheek dat, en als ik bij m’n verzekering kijk staan gewoon wel degelijk de volledige bedragen, mijn apotheek zei namelijk dat ze voor bepaalde medicijnen bij mij niet het hele bedrag kregen. Gelukkig uiteindelijk opgelost. Poot stijf gehouden en gelukkig de artsen achter me. Heel veel sterkte
@Rachel dank je wel. Heb gelukkig ook de arts achter me staan. Nu bezig met klacht naar apotheek. Ze horen gewoon medische noodzaak te accepteren. Ben er al achter dat uiteindelijk de apotheker de beslissing maakt om wel of niet medische noodzaak te accepteren en niet de verzekering. Dus vandaar nu klachtenbemiddeling ingeschakeld.
@Rachel dank je wel. Heb gelukkig ook de arts achter me staan. Nu bezig met klacht naar apotheek. Ze horen gewoon medische noodzaak te accepteren. Ben er al achter dat uiteindelijk de apotheker de beslissing maakt om wel of niet medische noodzaak te accepteren en niet de verzekering. Dus vandaar nu klachtenbemiddeling ingeschakeld.
Kijk ook even naar de contractvorm tussen apotheek en verzekering ( Wel of geen IDEA contract )
Net de uitslag van de CT scan gehad en die was schoon, dit houd in dat ik geen chronische neusbijholte ontsteking heb gelukkig. Mijn neus is te smal waardoor ik geen goed lucht krijg door mijn neus. Dit houd in dat ik een operatie nodig heb/wil. Binnenkort weer langs om op gesprek te komen om informatie voor de operatie te krijgen.
@Rachel dank je wel. Heb gelukkig ook de arts achter me staan. Nu bezig met klacht naar apotheek. Ze horen gewoon medische noodzaak te accepteren. Ben er al achter dat uiteindelijk de apotheker de beslissing maakt om wel of niet medische noodzaak te accepteren en niet de verzekering. Dus vandaar nu klachtenbemiddeling ingeschakeld.
@Rachel dank je wel. Heb gelukkig ook de arts achter me staan. Nu bezig met klacht naar apotheek. Ze horen gewoon medische noodzaak te accepteren. Ben er al achter dat uiteindelijk de apotheker de beslissing maakt om wel of niet medische noodzaak te accepteren en niet de verzekering. Dus vandaar nu klachtenbemiddeling ingeschakeld.
Kijk ook even naar de contractvorm tussen apotheek en verzekering ( Wel of geen IDEA contract )
Maar deels moet dat bij medische noodzaak niet uit maken en al helemaal niet als je andere hebt geprobeerd en het gaat niet
Wat naar MMG, dat gedoe kwa medicatie herken ik, heb ook al regelmatig overhoop gelegen met m’n apotheek, en verzekering zegt dit, apotheek dat, en als ik bij m’n verzekering kijk staan gewoon wel degelijk de volledige bedragen, mijn apotheek zei namelijk dat ze voor bepaalde medicijnen bij mij niet het hele bedrag kregen. Gelukkig uiteindelijk opgelost. Poot stijf gehouden en gelukkig de artsen achter me. Heel veel sterkte
@Rachel dank je wel. Heb gelukkig ook de arts achter me staan. Nu bezig met klacht naar apotheek. Ze horen gewoon medische noodzaak te accepteren. Ben er al achter dat uiteindelijk de apotheker de beslissing maakt om wel of niet medische noodzaak te accepteren en niet de verzekering. Dus vandaar nu klachtenbemiddeling ingeschakeld.
Net bij de huisarts geweest, ik heb bijholte ontsteking dus ab kuur en pufjes foster weer naar 3x3 (ik zat net een week op 3xdgs 2 pufjes).
en t advies lekker binnen te blijven, niet te werken
Sterkte emsepems
Kijk ook even naar de contractvorm tussen apotheek en verzekering ( Wel of geen IDEA contract )
Net de uitslag van de CT scan gehad en die was schoon, dit houd in dat ik geen chronische neusbijholte ontsteking heb gelukkig. Mijn neus is te smal waardoor ik geen goed lucht krijg door mijn neus. Dit houd in dat ik een operatie nodig heb/wil. Binnenkort weer langs om op gesprek te komen om informatie voor de operatie te krijgen.
En viel het niet mee of juist wel? Sterkte in ieder geval
Hoop dat je er uit komt.
Sterkte
Veel sterkte en beterschap en een knuffel
Maar deels moet dat bij medische noodzaak niet uit maken en al helemaal niet als je andere hebt geprobeerd en het gaat niet
Paginering