Longventiel

Kom er helaas niet voor in aanmerking.
Maar er zijn steeds meer ziekenhuizen waar het toegepast wordt ! : http://www.dvhn.nl/groningen/Uitvinding-UMCG-helpt-steeds-meer-longpatiënten-23435794.html
Maar er zijn steeds meer ziekenhuizen waar het toegepast wordt ! : http://www.dvhn.nl/groningen/Uitvinding-UMCG-helpt-steeds-meer-longpatiënten-23435794.html
Log in of Registreer om te reageren.
Reacties
Maar bij de meeste patienten heeft het wel een positief effect!
Ik had toevallig pech, de ingreep viel erg mee, bij mij moesten ze er weer uit dat was minder fijn maar viel uiteindelijk ook mee.
Ik kan het team in UMCG van dr Slebos erg aanraden, geweldig team en erg zorgsaam.
Succes en als je de kans krijgt zou ik deze nemen.
Groetjes, Jolien
Wat fijn voor je. :) Ik heb geen ervaring, maar mijn LA is ook bezig voor mij. Zal nog wel even duren. Succes!
Ja dr Slebos is echt een fijne arts ook.
Alvast ontzettend bedankt
Natasja
Alleen bij mij was de krimp van korte duur en had geen effect, alleen een allerg.reactie maakte dat ze eruit moesten, normaal kunnen ze gewoon blijven zitten.
Het grootste risico is een klaplong,dit zul je ook allemaal horen voor de ingreep of je moeder.
Ik was er 3 dagen mee in het zkhs, dag ervoor, dag van ingreep en de volg. dag naar huis.
Sterkte en succes, hoop dat je moeder er voor in aanmerking komt.
Wel is naar voren gekomen dat ze ook Bronchiectasieen heeft. Een zeldzame longziekte. Ze gaat nu in ieder geval meet antibiotica krijgen. (ze had al een lagere dosis als onderhoud, maar dat gaat verhoogd worden. Dus we moeten nog even afwachten.
Wel fijn dat er nu duidelijkheid is dat ze ook bronchiestacieen heeft, voor een juiste behandeling, sterkte voor jou en je moeder!
Hai Natasja,
wat ik van mijn longarts heb begrepen is dat alle onderzoeken in het LUMC gedaan kunnen worden maar dat de ingreep zelf nog steeds in Groningen gedaan wordt.
Leg het eens uit.