[SC] Waar we verder shoppen............

27-05-2019 om 07:20 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
05-06-2019 om 17:28 uur

Ja idd. Anita wordt opgenomen is een soortgelijk interessant programma.

Ik lag vanmiddag echt op een enorm drukke zaal voor mijn xolair. Kon me niet concentreren op mijn boek. Respect voor de verpleging die ook het overzicht kwijt was.

05-06-2019 om 17:46 uur

https://i.postimg.cc/c4BtFpn8/Nieuwe-Pet.jpg

Een nieuwe zomerpet.
Ik ga nooit de deur uit zonder pet. Niet zo'n baseballding maar echte ouderwetse petten.

05-06-2019 om 19:21 uur

Mooi @Balling, als je niet wilt base ballen kun je er nog mee op de golfbaan staan :)

Viscose is indd ook fijn.
Ik keek ook graag naar Beau 5 days inside en Anita ook, zelf hebben we alleen ziggo en rtl xl op tablet , geen netflix.
Jammer van je boek Daantje, ik kan ook niet lezen bij drukte.
Alleen een tijdschrift.

06-06-2019 om 07:54 uur
Reactie op balling

https://i.postimg.cc/c4BtFpn8/Nieuwe-Pet.jpg

Een nieuwe zomerpet.
Ik ga nooit de deur uit zonder pet. Niet zo'n baseballding maar echte ouderwetse petten.

Krijg ineens een Pietje Bell gevoel. :-j Zal je vast goed staan! :)

07-06-2019 om 19:21 uur

Ik ben uitgeshopt voor nu! ING ook blij :)
Kijk nu de 1e wedstrijd WK vrouwen, eindelijk krijgen ze de aandacht die ze verdienen.
Wat een bikkels allemaal.
Al kijk ik niet alle wedstrijden, ik vind het leuk om te volgen , zeker de oranje leeuwinnen ^:)^

07-06-2019 om 20:06 uur

Haha! Ik ga proberen dit weekend mijn kast eens op te ruimen. Sinds vorig jaar met de verhuizing niet meer naar omgekeken, oeps.

Lekker lang weekend nu!

07-06-2019 om 20:31 uur

Dat zijn ook van die klusjes wat ik vaak uitstel, vooral alles bekijken wat nog past en alles netjes opvouwen weer maar in ieder geval nu mooi extra de tijd voor.
Echt fijn een dagje extra vrij, ik werk niet maar mijn man ook fijn vrij! Heerlijk

07-06-2019 om 20:56 uur

Mijn vriend moet zondag ook werken maar toch nog een dagje samen dan maandag. We gaan bij m'n broertje z'n nieuwe huis kijken, waar ie al sinds februari woont, oeps!

08-06-2019 om 08:55 uur

Haha de winkels zijn er niet blij mee goudvisje xD

Ohja dat moet hier ook even gebeuren daantje haha. Mijn grootste hobby...
En dat is een lange periode haha, inderdaad oeps?!!

Wat een weer vandaag, echt weer om lekker op de bank te chillen met een filmpje en warme choco ofzo

08-06-2019 om 11:25 uur

Nee de winkels zijn niet blij maar mn portemonnee wel :), kan toch niet alle kleding tegelijk aan, genoeg is genoeg hahaha!
En de zomer kwakkelt een beetje....
Het is indd weer om bankzaken te doen en voor de tv of met een goed boek te chillen.
Waaien hier zowat weg, ik vind het jammer want de ramen kunnen dan amper open