[SC] Waar we verder shoppen............

trijnkotrijnko Administrator
edited 27 mei in Slowchat
En hier maar weer verder.

vorige
Ga naar laatste reactie«1

Reacties

• goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Emsepems , jurkjes zijn nog beter en zitten lekker maar met mijn spillebeentjes vind ik het niet mooi, dan liever een dunne flodderbroek hihi.
    Ik deed dat ook in het verleden zo, het meeste online en ging ook 1 a 2 x per jaar met seizoenswisseling naar een grote modewinkel, die alles onder 1 dak heeft.
    Ja die broeken zitten echt fijn, waarom ik ze kies is dat ik voor benen en achterwerk een klein maatje nodig heb maar voor romp/buik wat groter, zodra het knelt ervaar ik het extra benauwd.
    Ik koop ook graag bij de hema, goed spul en niet al te duur.
    De 2e lading is minder interessant, ondergoed, sokken, pyamabroek hihi
    Hebben jullie ook dat je soms zelfs van online shoppen moe wordt, al die pagina's doorwerken pfff ...
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Spijkerbroeken van C&A vind ik het lekkerste zitten.

Ik heb een site waar ik regelmatig koop, die hebben drie keer per week een nieuwe collectie.
    Ja die heb ik wel gedragen van c&a ik vond alleen de stof soms wat dik aanvoelen, anders dan andere jeans maar is al lang geleden en zal ook verbeterd zijn.
    Ik kijk op meerdere sites altijd wel maar blijf het hard werken vinden :)
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik houd van online shoppen! Ik koop mijn spijkerbroeken nu bij de miss etam:) maar soms ook bij de c&a:D
    Ik heb echt een truientik haha, alleen maar sweaters en kan er niet genoeg hebben. En voor de zomer veel luchtige shirtjes van de miss etam in verschillende kleurtjes:) die kunnen voor nette gelegenheden en ook gewoon, ideaal!
    Ik heb op mijn werk een witte jas aan dus draag graag shirtjes met een vest zodat ik op mijn werk een laag uit kan doen.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ja laagjes zijn ideaal:D ik heb ook altijd laagjes aan
    Ik ben ook vd laagjes, altijd een vest in de buurt en graag wijde shirts, eindelijk een paar gevonden bij didi, oversized zit zo lekker...
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Helemaal als je het benauwd hebt is oversized ideaal:D
    Ik baal alleen dat mijn favo merk, naketano, is gestopt:( had daar nog wel 20 vesten en truien van willen hebben:D
    Zalando verkoopt nog wel dingen van naketano.
    Hahaha Nckiie, ja dat weet ik dat dit jouw merk was, ook erg leuke sweaters en vesten hebben ze, indd bij zalando zag ik ze ook nog.
    Miss Etam heeft indd ook leuke kleding en oversized zit gewoon fijner, ivm benauwdheid maar ook als het warm is :)

Ik houd juist niet van oversized. Het moet natuurlijk niet te klein zijn maar te wijd vind ik niet fijn.
    Bij mij wel wijd maar geen tent idee, want dan lijk ik zo klein, ben maar 1.55 hihi
    Zo wil iedereen wat anders, grappig.
    Ligt ook wel aan je figuur, ik vind t heel naar als iets om buik/maag spant, niet mooi maar zit niet fijn
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Daantje ja klopt, maar mijn maat is niet meer te koop daar. Het zijn echt de laatste dingen die ze nog op voorraad hebben:(

Haha ja goudvisje jij weet dat ja:p

Shirtjes heb ik vaak gewoon normaal, niet te strak en niet te wijd, en dan soms heb ik een oversized trui maar vooral als ik benauwd ben of een enorm luie dag heb xD

Soms heeft de miss etam, sorry haha oude vrouwen kleding, maar soms ook echt heel leuke kleding en de broeken zijn vaak hoog daar ben ik vooral blij mee:D

Laatst ging ik even binnen bij de c&a en het was zo’n rommeltje, echt zo jammer:( ben meteen weggegaan xD
    Wat is het toch rustig op het forum, misschien een goed teken en is iedereen juist lekker bezig met leuke dingen, ik hoop het!
    En weer wat kleding gescoord, turquoise lnnenbroek 7/8, die valt bij mij gewoon lang :) en linnen witte blouse erop, zit lekker luchtig en broek weer met elastische band met koord, helemaal fijn.
    Wat mij altijd zo ergert is dat ik nu al kleding zie wat is afgeprijst, best zonde, had ik nu maar gewacht met sommige dingen.

Nu ben ik voorlopig even klaar met kleding, paar nieuwe dingen en met het "oude" genoeg nu.
    Ik wil alleen nog een paar fijn lopende hoge sneakers, komt nog wel.
    Net Grey's Anatomy gekeken, mijn favoriete serie vanaf dag 1.
    Fijne avond allemaal
    Klinkt leuk! Ik vind linnen altijd zo vervelend omdat het na een half uur al vreselijk gekreukt is. Ik denk bij uitverkoop altijd maar dat je je dan moet afvragen of je maat er nog is. Het klinkt vaak beter dan het is.

Ik moet mijn kast een keer opruimen. Ik wil nog graag een zomerbroek.

Ik heb vier handen op één buik en een oude aflevering dreamschool teruggekeken. Beide mooie programma's van jongeren die het niet makkelijk hebben.
    Ja dat is ook zo, kreukt wel erg maar zelf vind ik dat dit bij linnen mag, ik vind het zo lekker koel dragen, en een wat wijdere broek ook.
    Ik heb mijn kast laatst even opgeruimd, dan zie je pas wat je nodig hebt.
    Klopt indd dat dan vaak je maat er niet is maar nu wel net, ach zo is dat nu eenmaal.

Leuke programma's ook wel eens gezien,ik net Beau en de veteranen, ook wel mooi.
    Het regent hier eindelijk, stormachtig windje, hoop dat het afkoelt, in huis blijft die warmte zo hangen.
    Weltrusten alvast
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Viscose vind ik ideaal voor in de zomer:D lekker koel en heb een broek met viscose en elastan erdoorheen, hij is lang en zit super lekker:D
    Ik heb nog een leuke nette broek gezien die ik wil hebben en mag alleen shirtjes kopen, heb echt teveel kleding hahaha

Ik lag om 19 uur al in bed en sliep al snel:p sinds McDreamy dood is in de serie kijk ik het niet meer xD
    Eigenlijk kijk ik bijna geen tv meer, netflix valt ook wel mee. Was laatst de wensboom op videoland aan het terugkijken. Dat vind ik ook een mooie serie en een echte tranentrekker haha
    Ik heb NL ziet, dat is NPO plus en RTL XL en ik kijk daar heel veel terug. Ik kijk nu weer vrij veel omdat ik veel thuis ben.
    Beau five days inside is ook een mooi programma trouwens.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    @daantje ja daar heb ik ook een paar afleveringen van gezien! Wat een gevoelige man is het toch:D en mooi bijvoorbeeld om dat revalidatiecentrum te laten zien!
    Ja idd. Anita wordt opgenomen is een soortgelijk interessant programma.

Ik lag vanmiddag echt op een enorm drukke zaal voor mijn xolair. Kon me niet concentreren op mijn boek. Respect voor de verpleging die ook het overzicht kwijt was.
  • ballingballing Gebruiker
    Nieuwe-Pet.jpg

Een nieuwe zomerpet.
    Ik ga nooit de deur uit zonder pet. Niet zo'n baseballding maar echte ouderwetse petten.

Mooi @Balling, als je niet wilt base ballen kun je er nog mee op de golfbaan staan :)

Viscose is indd ook fijn.
    Ik keek ook graag naar Beau 5 days inside en Anita ook, zelf hebben we alleen ziggo en rtl xl op tablet , geen netflix.
    Jammer van je boek Daantje, ik kan ook niet lezen bij drukte.
    Alleen een tijdschrift.
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    #24 edited 6 juni
    balling schreef: »
    Nieuwe-Pet.jpg

Een nieuwe zomerpet.
    Ik ga nooit de deur uit zonder pet. Niet zo'n baseballding maar echte ouderwetse petten.

Krijg ineens een Pietje Bell gevoel. :-j Zal je vast goed staan! :)
    Ik ben uitgeshopt voor nu! ING ook blij :)
    Kijk nu de 1e wedstrijd WK vrouwen, eindelijk krijgen ze de aandacht die ze verdienen.
    Wat een bikkels allemaal.
    Al kijk ik niet alle wedstrijden, ik vind het leuk om te volgen , zeker de oranje leeuwinnen ^:)^
    Haha! Ik ga proberen dit weekend mijn kast eens op te ruimen. Sinds vorig jaar met de verhuizing niet meer naar omgekeken, oeps.

Lekker lang weekend nu!
    Dat zijn ook van die klusjes wat ik vaak uitstel, vooral alles bekijken wat nog past en alles netjes opvouwen weer maar in ieder geval nu mooi extra de tijd voor.
    Echt fijn een dagje extra vrij, ik werk niet maar mijn man ook fijn vrij! Heerlijk
    Mijn vriend moet zondag ook werken maar toch nog een dagje samen dan maandag. We gaan bij m'n broertje z'n nieuwe huis kijken, waar ie al sinds februari woont, oeps!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Haha de winkels zijn er niet blij mee goudvisje xD

Ohja dat moet hier ook even gebeuren daantje haha. Mijn grootste hobby...
    En dat is een lange periode haha, inderdaad oeps?!!

Wat een weer vandaag, echt weer om lekker op de bank te chillen met een filmpje en warme choco ofzo
    Nee de winkels zijn niet blij maar mn portemonnee wel :), kan toch niet alle kleding tegelijk aan, genoeg is genoeg hahaha!
    En de zomer kwakkelt een beetje....
    Het is indd weer om bankzaken te doen en voor de tv of met een goed boek te chillen.
    Waaien hier zowat weg, ik vind het jammer want de ramen kunnen dan amper open
Log in of Registreer om te reageren.