Hoe voel jij je vandaag #162

01-11-2018 om 09:18 uur Gesloten

...

De reacties zijn gesloten.
01-11-2018 om 07:45 uur

@Nckiie , doe je heel goed! Ga ervoor. xxx

@Edelweiss , ik ken je niet. Maar je klinkt positief en ik geloof ook. :)

@Marcus, vroeger gingen wij naar de camping in Ruinen. Leuke camping, zal nu ook wel heel wat veranderd zijn.

Vandaag en nu al op de vroege ochtend weer benauwder. Ik denk dat ik een nieuwe foster open moet maken. Of ik trek me teveel dingen aan. Ik bewonder de mensen die zieker zijn en zo dapper. :)

01-11-2018 om 07:54 uur

Nckiie wat vervelend toch, hoop voor jou dat HH in een hogere versnelling kan? Je bent een doorzetter als ik dat elke keer zo lees ook voor HH geldt dat jij het zelf moet doen al zijn dan de voorwaarden iets beter waar onder jij het moet doen.

@ Puckie inderdaad Ootmarsum is erg fraai. Gezien mijn gehoor afname die ook progressief is, had ik ook al uitgezocht om de NGT te gaan leren en de vergoedingen daarvan. Succes met je studie.

@ Soosh Mijn moeite zit niet zozeer bij acceptatie, maar het constant investeren in mezelf en het steeds kijken naar wat ik wel kan. Dit gaat nog steeds niet als vanzelf en is de knop nog steeds niet echt om en moet ik daar steeds in investeren en er moeite voordoen. Acceptatie helaas ik denk vaak dat ik het nooit van mezelf (van mijn lichaam) kan accepteren. Heb het hier wel vaker gezegd het is elke keer weer jezelf opnieuw uitvinden en kijken naar wat je wel kan!

Vanochtend wezen zwemmen maar merk dat ik nu ik weer op de bank zit en dit aan het typen ben mijn ademhaling weer meer piepend, fluiten en beetje gierend is. Hoop dat het niet doorzet.

Iedereen die ziek is of in de lappenmand heel veel sterkte en beterschap.

01-11-2018 om 08:14 uur

@nckii, t is ook allemaal superheftig. Dikke knuffel
@ anna50, ook maar snel nieuwe foster. Mijn serevent was laatst ook sneller op en toen ook benauwd.

01-11-2018 om 08:29 uur

@Nckiie pfff gaat echt niet lekker.. Snap dat je er doorheen zit.. Gewoon hh bellen vandaag, nee heb je en ja kun je krijgen sterkte en knuffel.
@Anna50 gewoon nieuwe proberen dan weet je of het daar aan ligt sterkte.
@Marcus rustig aan doen en niet teveel willen en ik hoop voor je dat het niet doorzet..sterkte.
@Edelweiss hopelijk wordt je er niet ook nog eens ziek bij, je hebt al genoeg op je bordje sterkte en beterschap.

Vanochtend wakker geworden en ik zit vol slijm.. Bij fysio geweest en die vond mij erg benauwd en kortademig en ik had mijn pufjes al gehad..ik viel gister ook regelmatig in slaap.. In de auto, stoel en op de bank dus vandaag maar extra rustig aan doen hopelijk ga ik niet ziek worden.

Iedere zieke sterkte en beterschap.

01-11-2018 om 08:52 uur

@Nckiie, zeker HH bellen, leg het maar goed uit, laat je emotie er maar bij los want zolang wachten maakt het extra zwaar, t is al ellendig genoeg! Dikke knuffel xxx
@Bloempje74 , mooi een dagje rust nemen,soms kan dat echt helpen , veel slapen en rust.
@Marcus, heerlijk dat zwemmen, hopelijk niet voor lang extra benauwd!
@Anna50, indd een nieuwe nemen, ik heb steeds vaker dat het eerder leeg is, ik vind het maar lastig ook.

Hier even niet zo lekker, mega aanval gehad die lang duurde,morfine nodig gehad, gelukkig zakte het daarna snel dus geen actie verder nodig zoals 112 bellen
Maar extreem moe en uitgeput,en angstiger word ik ervan maar dat slijt wel weer

01-11-2018 om 09:09 uur

Nou, hier ook niet zo best. Gisteren me de hele dag rot en benauwd gevoeld, nachten gaan ook niet lekker. Ik ben druk bezig met uitzoeken wat ik allemaal kan verbeteren in mijn leefomgeving (huis saneren). Vind ik nog best lastig, want ik heb niet-allergisch astma, dus waar haal je dan echt resultaten mee?

Vandaag wakker, stem weer kwijt (mijn astma slaat ook op mijn stembanden geloof ik). Slijm hoesten 's ochtends, medicijnen genomen en hopla, maar weer richting werk.

Iedereen succes en beterschap! Blijkbaar slechte tijd van het jaar, iedereen heeft het zwaar volgens mij. Kop op, doorzetters! Na regen komt zonneschijn en meer van dat soort clichés.

Liefs,
Suus

01-11-2018 om 09:54 uur

Dankjewel voor alle lieve woorden:) doet me goed!

@Marcus hoop dat de benauwdheid snel wegzakt!
@Bloempje74 he gets! Hopelijk blijf je het voor
@goudvisje wat heftig! Goed uitrusten en hopelijk gaat het snel weer wat beter. Xxx
@Soosh blegh zulke dagen zijn echt naar!

01-11-2018 om 14:29 uur

Iedereen sterkte en beterschap. Het lijkt idd wel of iedereen last heeft deze dagen. Gaat bij mij ook niet lekker. Hopen maar weer dat het morgen weer beter gaat met ons. :)

01-11-2018 om 15:02 uur

@Anna50
Er is op dit ogenblik (16:01) geen plek in Nederland waar het droog is.
Waar is die zomer gebleven? Geef mij maar opwarming!