Hoe voel jij je vandaag? #161

01-11-2018 om 08:19 uur Gesloten

Hoe voel jij je vandaag #161 gaat hier weer verder!

De reacties zijn gesloten.
15-10-2018 om 20:46 uur

Echt fijn @Edelweiss, mooi om op terug te kijken en van na te genieten.
Echt jammer dat je xolair nu uitgesteld is, hopelijk wel volg. Week.
Wat fijn dat je gordijnen weer open kunnen, nu nog wat beter zicht.
Ik hoop dat je een mooie tijd en vooral een goede tijd krijgt in de bergen.

@Nckiie, klinkt niet goed! Die koorts blijft maar komen en gaan he? Vermoeiend.
Sterkte!
De herfst is prachtig, hier al wel meer kleuren en hele grote paddestoelen terwijl het 25 graden is,hoe bizar ;)

16-10-2018 om 02:33 uur

@ Edelweiss wat fijn dat je het zo leuke heb gehad met je familie en dat je nu weer in de bergen zit, hoop dat de Xolair zijn werk gaat doen en jij je beter gaat voelen. Littekens hebben hun tijd nodig hoop dat die nog iets beter worden, ben erg blij dat je weer gewoon kan kijken dat is een erg goed bericht dame!. In ieder geval fijn weer even wat van je te horen, sterkte en een fijne tijd daar in de bergen.

@ Nickiie vervelend dat je weer weer zo veel koorts hebt en jij je ziek voelt. Sterkte en beterschap.

Inderdaad zal nog wel twee weken duren voor de herfst op zijn mooist is.

Gister niet uit bed geweest, had een hele slechte nacht met een paar keer overgeven. Werd wakker met hevige rug pijn en de medicijnen en pijnstillers hield ik niet binnen. Had niet gevoel dat ik afgelopen dagen mijn grenzen over gegaan was en mezelf uitgeput had, maar had duidelijk ergens last van. Het is nog niet over, vannacht ook weer aardig "gespookt" ben maar ergens anders gaan slapen voor mijn partner. Hebben gisteren maar de afspraak met de longverpleegkundige verzet. Baal altijd is wel vaker dat zoiets gebeurt na een paar leuke dagen. Misschien had ik er al langer last van ... soms is het één indicatie dat het niet goed gaat ook dat ik vaker op het longforum actief ben! Het gevolg is wel, en dat is vast herkenbaar voor sommigen anderen, dat ik soms wel moeite heb me "over" te geven aan en van leuke dingen minder geniet omdat in mijn achterhoofd dan meespeelt dat ik dat later moet bekopen met een terugval.

Ieder die het nodig heeft sterkte en degene die ziek zijn beterschap.

16-10-2018 om 06:16 uur

@goudvisje hij bleeft heel lang onder de 39, maar helaas. Hopelijk vandaag een betere dag:) heb al discussie thuis haha want ik wil de deur uit maar mag nu geen autorijden en mijn ma denkt er anders over xD dus dat wordt nog goed beargumenteren waarom ik de deur uit “moet”.

He bah @Marcus beterschap! En het is inderdaad wel herkenbaar ja, soms probeer ik daardoor juist extra te genieten alleen geniet ik minder na en vraag me soms af of het het wel waard was en denk dan vaak: ja het was het wel waard.

16-10-2018 om 06:44 uur

Goedemorgen!

@Marcus , heel herkenbaar. Sterkte en beterschap. :)
@Nckiie , het wil maar niet hè. Die koorts blijft maar, zo raar! Zou wel thuis blijven met die koorts.

Was vanmorgen om 4 uur op, slecht geslapen en man moest om 6 uur weg. Dacht dan duik ik er nog ff in, maar dat werkt niet bij mij. 1 uurtje nog gelegen en gedraaid in bed. Dan er maar uit. :)

Sterkte allemaal die het nodig hebben.

16-10-2018 om 08:11 uur

Met koorts de deur uit lijkt me geen goed idee, dan knap je nooit op. Ik snap je moeder wel.

16-10-2018 om 08:27 uur

@Marcus, wat jammer nu, het blijft steeds afwegen wat kan wel en wat lukt niet maar de dagen dat het wel lukt, dan genieten we voor 10., beterschap!
@Nckiie, ik snap je moeder ook wel :)vooral nu de koorts oploopt lijkt het mij niet handig om eruit te gaan, ik snap wel dat je het zat bent en weg wilt maar je lichaam geeft duidelijk aan dat het niet kan, sterkte en knuffel, want het valt allemaal niet mee.
@anna50,dat is wel heel vroeg, vanmiddag even een tukje dan maar?

16-10-2018 om 08:29 uur

@goudvisje , ben er meestal wel vroeg uit, maar ga er ook vroeg in. Vanmiddag een slaapje gaat het niet worden. Mijn H.h. komt vanmiddag. Ach, en ik ga er weer vroeg in.:)

16-10-2018 om 08:51 uur

@anna50, maar wel fijn weer t huis aan kant, dus kun je slapen als de schone slaapster :) vanavond.
Ik ben altijd later uit bed, zit ook halve nachten wakker....
Zo heeft iedereen t net anders he? Doe maar rustig aan vandaag en niet teveel mee poetsen

16-10-2018 om 09:57 uur

Ik zit nu op de 4e dag aan de pred.pil. Gisteren was het top en vandaag heb ik last van hartkloppingen. Is dat normaal of is er toch weer een beetje stress omdat mijn man 1 week weg is.\?

16-10-2018 om 10:03 uur

@anna50, het zou best een combinatie kunnen zijn, bijwerking en wat extra stress, stress werkt bij mij ook gelijk door op longen/hart.
Ik word vaak hyper van prednison, ook hartkloppingen.
Wat is het dan ellendig als we zo afhankelijk worden he? Zijn toch onze mantelzorgers een beetje, sterkte!