Inlogproblemen? Wat vervelend: stuur mij een bericht..
04-04-2024 om 10:13 uurHeb jij problemen met inloggen, wat vervelend! Ik help je graag.
Doordat er zoveel verschillende apparaten, browsers en wachtwoordmanagers zijn is er helaas geen klip en klaar antwoord. Stuur mij een persoonlijk bericht, dan kunnen we kijken of we 1 op 1 tot een oplossing kunnen komen.
Als je een nieuw wachtwoord aanvraagt moet je letten op het volgende:
- Let op, soms duurt het even voor de mail binnenkomt (check ook je spam). Ontvang je geen mail, laat het ons weten.
- Heb je de mail wel ontvangen, in de mail zit een link, deze link geeft je eenmalig toegang tot je account. Je komt op de pagina “bewerk je profiel”. Hier kan je vervolgens je nieuwe wachtwoord opgeven. Scroll hiervoor naar beneden en vul een nieuw wachtwoord in.
- Controleer ook of de gebruikersnaam hierbij niet automatisch wordt ingevuld door je wachtwoordmanager, bij sommige mensen komt er dan een verkeerde gebruikersnaam te staan. We zien dit vooral gebeuren bij wachtwoordmanager “LastPass”. Heb jij een andere wachtwoordmanager, maar ook deze problemen? Stuur mij een persoonlijk bericht of mail naar info@longforum.nl, dan zoeken we naar een oplossing.
Groet,
Sanne (community coördinator)
Als je niet in kunt loggen, kan je ook geen persoonlijk bericht sturen.
Scherp Daantje, ik heb het contactadres erbij gezet.