[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
07-03-2020 om 20:54 uur

dat snap ik daantje, bij verhuizen heb je echt wel wat anders aan je hoofd dan paaseitjes bij de narcisjes. fijn dat je weer een stapje opgeschoten bent.
Morgen is mijn zus jarig, voor haar heb ik ook een bloemstukje gemaakt.

07-03-2020 om 22:43 uur

Wat leuk die voorjaars stukjes, zelf maken is dan nog leuker.
Gezellige dag morgen emsepems!
Daantje je schiet nu ook lekker op, fijn hoor!
Boodschappen bestellen wij ook geregeld en we zijn vaak goedkoper uit dan naar de winkel gaan, dan neem je vaker meer mee merk ik...althans mijn man dan :)

12-03-2020 om 23:42 uur

Wat leuk emsepems die voorjaarsstukken maken! Hier is het voorjaar nog niet echt in huis gehaald eigenlijk terwijl ik er wel enorm naar uitkijk:)
En Daantje komt allemaal wel!

Vandaag deels weer mijn knutselspullen gereorganiseerd (lees ik zit in de rolstoel en moeders helpt mee denken waar wat in moet en doet het meeste)
En vandaag de verjaardagskaart voor mijn vader afgemaakt, netjes binnen mijn grenzen met hulp uiteindelijk in drie dagen gedaan en daar best trots op! Vooral max een half uur wat doen was lastig mentaal maar fysiek ook wel pittig eigenlijk. Hopelijk is hij ook blij met de kaart, hij is in ieder geval met veel liefde gemaakt🥰
https://www.mupload.nl/img/rqmfj2dnpdd.jpeg

15-03-2020 om 19:43 uur

Het is rustig hier ..

Moderator
25-03-2020 om 18:23 uur

Dag,

Kreeg vandaag van de organisatie die bij ons verantwoordelijk is voor bedrijfsfitness de mededeling dat mijn abonnement tijdelijk is opgeschort. Aardig.

26-03-2020 om 10:27 uur
Reactie op trijnko

Dag,

Kreeg vandaag van de organisatie die bij ons verantwoordelijk is voor bedrijfsfitness de mededeling dat mijn abonnement tijdelijk is opgeschort. Aardig.

ik ook, superaardig!

26-03-2020 om 10:30 uur
Reactie op trijnko

Dag,

Kreeg vandaag van de organisatie die bij ons verantwoordelijk is voor bedrijfsfitness de mededeling dat mijn abonnement tijdelijk is opgeschort. Aardig.

spring jij nu ook met 'nederland in beweging'

Moderator
26-03-2020 om 11:19 uur
Reactie op emsepems
Reactie op trijnko
Dag,

Kreeg vandaag van de organisatie die bij ons verantwoordelijk is voor bedrijfsfitness de mededeling dat mijn abonnement tijdelijk is opgeschort. Aardig.

spring jij nu ook met 'nederland in beweging'

Nee. Ik wandel, fiets veel.
Daarnaast heb ik genoeg werk in de tuin.

26-03-2020 om 11:27 uur
Reactie op trijnko
Reactie op emsepems
Reactie op trijnko
Dag,

Kreeg vandaag van de organisatie die bij ons verantwoordelijk is voor bedrijfsfitness de mededeling dat mijn abonnement tijdelijk is opgeschort. Aardig.

spring jij nu ook met 'nederland in beweging'

Nee. Ik wandel, fiets veel.
Daarnaast heb ik genoeg werk in de tuin.

fijn dat je in t hoge noorden wonen, genoeg ruimte om 1.5 meter afstand te houden.
Tiuin werken lijkt me gelijk als ín 'nederland in beweging'

Moderator
28-03-2020 om 18:25 uur

Iedereen al aan het idee gewend dat het een kort nachtje wordt?