Chlamydia Pneumoniae

08-10-2019 om 21:24 uur

Beste,

Ten einde raad ben ik...
Ik heb er 5 kuren Biclar opzitten en van als ik stop met ab wordt ik immens kortademig en pijn aan longen en ondraaglijk gevoel. Ik denk dat ik met een héél hardnekkig iets in mijn longen zit. Kan het dat dit maanden duurt vooraleer die bacterie weg is of is dit puur de astma?

Als ik stop met ab escaleert het en is mijn leven in gevaar. Ik weet echt niet meer wat te doen.

Iemand bekend met het Dokter Whaldon protocol en dokter Stratton Protocol ?

Mvg

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 23:50 uur

Est ik weet is dat sommige bacteriën heel hardnekkig zijn en zelfs met ab zeer moeilijk te behandelen. Het kan soms inderdaad maanden duren maar dat is ook afhankelijk van het soort bacterie. Sterkte en beterschap

Login of registreer om te reageren
09-10-2019 om 00:09 uur

@Lien78 jouw vraag is, denk ik, meer voor een deskundige, ik heb deze bacterie gegoogled maar wat ik eruit begreep is het een zeer hardnekkige bacterie die echt goed behandeld moet worden, nogmaals ik ben geen arts maar ik zou dit toch met je longarts bespreken. Sterke

Login of registreer om te reageren
09-10-2019 om 05:47 uur

Richard50 Bedankt voor jou spoedig antwoord. Dit is net wat ik niet begrijp, overal lees ik ook dat dit iets is die in bepaalde gevallen langdurig moet behandeld worden, dat veel mensen dit wel goed elimineren vanuit het eigen imuumsysteem maar dat er hier een daar toch wel een langdurig antibiotica gebruik nodig is als het een te hardnekkig iets is, dat is ook wat ik ervaar, dat het zonder ab zeker niet gaat. Het is echt bangelijk wat ik dan door maak, ontzettend kortademig, keelspieren en rugspieren spannen op, gerommel in longen, longen zwellen op met momenten. Ik wens het niemand toe alvast. Ik hoop dat een longarts hier wat raad kan geven.

Login of registreer om te reageren