Longarts Prof. Dr. Geertjan Wesseling komt versterken als deskundige

26-06-2019 om 12:17 uur

Hi,

We hebben weer een deskundige aan het forum kunnen verbinden!

Prof. Dr. Geertjan Wesseling is sinds 1991 longarts in het Maastricht UMC+.

Hij houdt zich daar vooral bezig met astma, COPD en taai slijmziekte (cystic fibrosis).

Daarnaast ligt zijn liefde bij onderwijs en heeft hij veel bestuurlijke ervaring, onder meer als voorzitter van de Nederlandse Longartsenvereniging en de LongAlliantie Nederland.

De beste resultaten bereik je als behandelaar bij goed geïnformeerde patiënten, en daar hoop ik via het Longforum aan bij te dragen.

We wensen Geertjan heel veel plezier en succes

Crew Longforum

Login of registreer om te reageren
26-06-2019 om 13:18 uur

Longforum is ook soort onderwijs, wij worden wijzer van uw antwoorden. Alvast bedankt en welkom!

Login of registreer om te reageren
26-06-2019 om 20:52 uur

Welkom hier en fijn dat u hier komt helpen met onze vragen!

Login of registreer om te reageren
28-06-2019 om 09:56 uur

Wat fijn dat u zich aansluit in de groep deskundigen die ons advies geeft!!

Ik heb alle deskundige adviezen die ik hier kreeg tot nu toe zeer gewaardeerd????

Login of registreer om te reageren
17-09-2019 om 19:44 uur
Reactie op Gwenny

Hi,

We hebben weer een deskundige aan het forum kunnen verbinden!

Prof. Dr. Geertjan Wesseling is sinds 1991 longarts in het Maastricht UMC+.

Hij houdt zich daar vooral bezig met astma, COPD en taai slijmziekte (cystic fibrosis).

Daarnaast ligt zijn liefde bij onderwijs en heeft hij veel bestuurlijke ervaring, onder meer als voorzitter van de Nederlandse Longartsenvereniging en de LongAlliantie Nederland.

De beste resultaten bereik je als behandelaar bij goed geïnformeerde patiënten, en daar hoop ik via het Longforum aan bij te dragen.

We wensen Geertjan heel veel plezier en succes

Crew Longforum

welkom

Login of registreer om te reageren
17-09-2019 om 20:03 uur

kunt u mij vertellen of longfibrose zomaar in een week in je longen zit of is slopend van weken ,maanden

Login of registreer om te reageren
Moderator
19-09-2019 om 05:29 uur
Reactie op kisja

kunt u mij vertellen of longfibrose zomaar in een week in je longen zit of is slopend van weken ,maanden

Kisja, de arts zal niet hier vragen beantwoorden je vraag kan je stellen in het board vraag het de deskundige

Login of registreer om te reageren
23-06-2021 om 20:59 uur

Ik wil u hartelijk bedanken voor het snelle antwoord op mijn vraag en dat u op deze wijze mij een steun in de rug heeft gegeven.

Login of registreer om te reageren