Hoe voel jij je vandaag? #166

10-05-2019 om 04:58 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #165

De reacties zijn gesloten.
09-05-2019 om 11:48 uur

@goudvisje haha dan moeten ze de “prikkar” maar bij jou uit de buurt houden met alle infusen enzo:p

@balling sterkte en ik snap wel dat je er zsm vanaf wil. En in mijn zkh is het wel redelijk te eten, maar als je het menu na een paar opnames in dezelfde periode kent dan wil je ook wel wat anders xD gelukkig kan je dan beneden lekker en ongezonder eten:) en anders is er altijd nog thuisbezorgd xD

09-05-2019 om 13:29 uur

@balling, ik wens je veel sterkte toe. Fijn dat er een second opinion is geweest. :)

09-05-2019 om 15:44 uur

@Nckiie , @Anna50
Bedankt en zal weer updaten als er iets te melden valt.

09-05-2019 om 17:30 uur

Sterkte balling, een ernstige situatie als er niets aan gedaan wordt.

Hier heb ik t kuurtje ab op. T heeft zeker geholpen, maar ik krak zaag en hijg nog.... misschien toch maar weer ha of la bellen.

Vandaag een lekker dagje naar Schiermonnikoog geweest. Normaal loop ik ( klein eiland), maar vandaag heb ik een ebike gehuurd en op max ondersteuning over t eiland gefietst. Heerlijk.

09-05-2019 om 21:31 uur

Klinkt fijn @Emsepems je dagje op de fiets! Hoop dat je vlug opknapt, beterschap.

10-05-2019 om 06:12 uur

@balling, sterkte in alles! Heftig alles zo bij elkaar.. Goed dat je voor n second opinion geweest bent, verstandig om meerdere visies te vragen, het is niet niks. Voor wat betreft je COPD lijkt me dat de anesthesist je meer vertellen kan, maak al je zorgen bespreekbaar! Succes!
@emsepems, beterschap! Fijn dat de kuur iets gedaan heeft, klinkt voor nu ook nog niet precies lekker. Goed idee om voor t weekeind de huisarts advies te vragen..
@MiraNovember, beterschap!

Maanden na de griep, waar mn longen nogal last van hadden, hoest ik nog steeds.. Piep en reutel nog regelmatig. Kweek is weg maar denk dat t 'gewoon' mn onstabiele astma is. Vlgd bespreken met de longverpleegkundige maar..
Fijne dag

15-05-2019 om 08:37 uur

Kon de huisarts/longarts nog wat doen, @emsepems ? Hopelijk gaat het weer beter.

@Milly herkenbaar. Mijn astma is ook nog steeds van de rit na een luchtweginfectie in januari.

Vanmorgen bij de longarts geweest. Hij kon op dit moment niet veel meer voor me doen, we hopen dat het langzaam weer beter gaat. Over acht weken moet ik terug en dan weer longfunctie blazen, bloed prikken en foto maken. Toch wel weer een fijn gesprek gehad. Hij vond het onvoorstelbaar dat de theolair uit de handel gaat terwijl het wereldwijd nog heel veel gebruikt wordt. Ik heb nu capsules uit Duitsland gekregen via de ziekenhuisapotheek.

15-05-2019 om 11:00 uur

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Daantje.Ook bij mij zeggen de artsen vaak: we hopen dat t weer beter gaat, t kan ook zo zijn dat zo blijft en dat je steeds een stapje terug moet doen..... gelukkig trekt het tot nu toe altijd bij. Ik ben ervan overtuigd dat mijn goede conditie erg positief is bij mij. Ook mijn karakter: kan het niet links om dan doen we t recht om. (ebike huren op schiermonnikoog bv, ipv wandelen wat ik normaal altijd doe, maar toen niet kon)

Hier gaat het weer goed, de luchtweginfectie was lelijk, maar is met alleen ab en heel veel extra pufjes weer op zijn retour. ik hou de hoge pufjes (oa 3x3 foster en 3x2 serevent) nog zeker een week zo

26-05-2019 om 17:59 uur

Ik kan niet wachten tot er hier een flinke bui gaat vallen. Ik ben echt niet lekker van alle pollen en deeltjes die hier in de lucht hangen. Benauwd, kriebelende keel, hoesten. Net al gedoucht en mijn haar gewassen in de hoop dat dat ook iets scheelt.

27-05-2019 om 10:49 uur
Reactie op Daantje

Ik kan niet wachten tot er hier een flinke bui gaat vallen. Ik ben echt niet lekker van alle pollen en deeltjes die hier in de lucht hangen. Benauwd, kriebelende keel, hoesten. Net al gedoucht en mijn haar gewassen in de hoop dat dat ook iets scheelt.

Idem dito.... Vandaag gaat het ietsje beter, alhoewel het nog af en toe opspeeld. Had ook een stressweek achter de rug. Was vorige week dinsdag aangereden door een scootmobiel op straat, de schrik zat er goed in. Was helemaal van mijn padje. Daarna een lekkage in huis en meer pech. Kortom een week om snel te vergeten. Ben nu in de chill modus met goed en gezond eten en heel veel kopjes heerlijke thee... Ze verwachten weer warme temperaturen, dus we kunnen onze borst nat maken...