Enquête Toegankelijkheid (afstudeeronderzoek)

21-12-2009 om 10:58 uur Gesloten

Hallo allemaal,

Na hier eerder een oproepje te hebben geplaatst met de vraag wat jullie zoal voor hinder ondervinden als jullie een dagje uit of op vakantie gaan, heb ik jullie hulp nu nodig bij het vervolg ervan.
Mede op basis van jullie antwoorden heb ik een enquête uitgeschreven. Ik wil jullie allemaal vragen deze enquête z.s.m. in te vullen. Het liefst voor het eind van dit jaar.

Dit kan door op de volgende link te klikken: www.emailenquete.nl/enquete?9GULeqqmvJ
Of door een e-mail te sturen naar twagemans@zet-brabant.nl en te vragen naar de Word-versie van de enquête.

Ter informatie over mijn onderzoek:
Voor Zet ben ik als afstudeeronderzoek aan de Universiteit van Tilburg bezig een rekenmodel te ontwikkelen. Dit model moet bedrijven in de toeristische sector laten zien hoeveel extra klanten er komen als zij hun bedrijf toegankelijker maken.
In eerste instantie zouden alleen mensen met mobiliteits-, visuele en auditieve beperkingen worden meegenomen in het model, maar op mijn eigen verzoek is daar ook de groep astma/COPD aan toegevoegd.
(Vooral ook omdat hier veel meer onderzoek naar wordt gedaan, dan naar de andere genoemde groepen.)
Dit model wil Zet gaan gebruiken om ondernemers te overtuigen te investeren in hun toegankelijkheid. Voor de duidelijkheid: Zet is GEEN commerciële instelling!

Ik hoop dat jullie de enquête willen invullen en zo mee willen helpen aan een toeristische sector die voor iedereen toegankelijk is.

Alvast fijne feestdagen!

Vriendelijke groet,

Ties

De reacties zijn gesloten.
21-12-2009 om 11:44 uur

Ik heb hem weer ingevult. Persoonlijk vond ik hem wel erg lang ;)
Maar hopelijk komt er iets uit waar ook iets mee gedaan kan worden :)