Bedankt voor uw antwoord!

In dit topic kun je een bedankje achterlaten aan de longartsen voor een antwoord dat je gekregen hebt op je vraag. De longartsen doen dit op vrijwillige basis dus een bedankje is zeer zeker op hun plaats!

bedankt%20bloemen.jpg

Een paar weken terug heeft Wanda een antwoord gegeven op mijn vraag over kramp als uiting van benauwdheid! Hierbij wil ik haar zeer danken. Ik neem je antwoord mee naar mijn huisarts!
Ga naar laatste reactie«13

Reacties

• MAMATHIJMENMAMATHIJMEN Gebruiker
    Bedankt!

Graag wil ik liesbeth van Essen bedanken voorhet snellle antwoord die ik kreeg op mijn vraag.
    Wij zullen het volgende bezoek van de kinderarts afwachten.

met vriendelijke groet,
    Chantal
  • vivianvivian Gebruiker
    Hierbij wil ik gert-Jan Braunstahl heel erg bedanken voor zijn antwoord op mijn vraag.
    zijn antwoord heeft eigenlijk min of meer al bevestigd wat wij ook dachten, dat 3x ziekenhuis binnen 2 jaar erg veel is. we gaan er nu dus ook zeker verder mee al is het maar om dingen uit te sluite.

Gert-Jan super bedankt. En ik vind het ook top dat u en de andere artsen de moeite willen doen om onze vragen te beantwoorden jullie verdienen een hele dikke pluim ^O^ ^O^

• kockiekockie Gebruiker
    Beste Gert-Jan,

Hartelijk dank voor dit duidelijke antwoord! Ik heb inmiddels een verwijzing naar de longarts gekregen en zal dit zeker kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Ria
  • IgnatiaIgnatia Gebruiker
    Beste Dr. Braunstahl,

Bedankt voor uw antwoord.
    Gelijk actie ondernomen en er aerius 5 mg erbij gekregen.

Top dat U onze vragen beantwoord!

Met vriendelijke groet,

Ignatia.
  • Kim MullerKim Muller Gebruiker
    Mevrouw van Essen,

Bedankt voor uw snelle reactie. Dit is een bevredigend antwoord van mij.

Misschien ziet u ons terug in De Heideheuvel.

Met vriendelijke groet,

Kim Muller
  • theovbtheovb Gebruiker
    Hierbij wil ik erik kapteijns bedanken .
    Voor zijn duidelijk antwoord op mijn vraag .
    Vriendelijke groet theovb . :W
  • QuidoQuido Gebruiker
    op 1274888128:

Hierbij wil ik erik kapteijns bedanken .
    Voor zijn duidelijk antwoord op mijn vraag .
    Vriendelijke groet theovb . :W
    Idem!

De huisarts wilde eerst niet echt meewerken, maar inmiddels wel op weg geholpen.
  • Ilona1990Ilona1990 Gebruiker
    Bij deze Wanda de Kanter,
    Bedankt, voor het beantwoorden van mijn vraag.

• AatjeAatje Gebruiker
    Geachte Dr. van Keimpema,

Bedankt, voor het beantwoorden van mijn vraag.

• C.PC.P Gebruiker
    Vanharte bedankt voor Wanda de Kanter die een goede uitleg heeft gegeven over astma cardiele.
  • love18love18 Gebruiker
    Alle longartsen en mensen van de astma fonds advies lijn die de laatste tijd veel helder hebben gemaakt, door het beantwoorden van mijn vragen. Heel erg bedankt. het geeft een stuk meer rust
  • jade3jade3 Gebruiker
    Ik vind het super dat de artsen tijd vrij maken om vragen te beantwoorden op het forum, dat geeft echt vertrouwen.

dus  ^O^
  • stuntelstuntel Gebruiker
    Ikvind het heel erg fijn dat er longartsen op vrijwillige basis antwoorden geven op dig forum. Voor mezelf is het een laagdrempelige manier om iets te vragen omdat ik niet altijd het ziekenhuis wil bellen voor een vraag.

Bedankt voor jullie inzet en voor de moderatoren die zich ook inzetten voor dit fora.
  • isavalisaval Gebruiker
    Hierbij wil ik de longarts, de de vries bedanken voor zijn/haar snelle reactie. Ik zal as maandag meteen naar de huisarts gaan voor een verwijzing. Hij verwijst niet door dus dit geeft mij een steuntje in de rug.
    Ik word er nl zo moedeloos van dat ik niet geholpen wordt en ik tot nu toe geen stap verder kom.
    Hierdoor hopelijk wel.
  • ElseElse Gebruiker
    Dag Peter van Tilburg,

Dank voor je snelle reactie.
    Ik ben vandaag weer naar de huisartsenpraktijk geweest.
    Dit keer een andere (nieuwe) huisarts, die in één oogopslag zag dat het weekje aanzien totaal geen verbetering had gebracht.
    Hij heeft ook naar de longen geluisterd en kwam al snel tot de conclusie dat dit zonder antibiotica niet over zou gaan.
    Een kuur dus met het advies om daarna bij klachten terug te komen.
    Hij vraagt zich af of ik gewoon een pechjaar heb of dat er misschien toch verder gekeken moet worden.
    Een meedenker, deze nieuwe arts.
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    Hartelijk bedankt, Dr. Wanda de Kanter, voor het beantwoorden van mijn vraag! ^O^

Vriendelijke groeten, Evi
  • patricia234patricia234 Gebruiker
    bedankt Frans Krouwels voor u snelle antwoord we gaan zeker goed overleg hebben met de longarts
    nadeel is dat heel veel artsen momenteel met vakantie zijn
    gr patricia *)
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Dr. de Vries, bedankt voor uw snelle antwoord!

Groetjes, Jolien

• snoetsnoet Gebruiker
    Ik wil Eric Kapteijn bedanken voor het snel reageren op mijn vraag....hartelijk dank...toppie...dat er een arts is die de vragen kan en wil beantwoorden.

Marga
  • bioloogjebioloogje Gebruiker
    Ik wil Erik Kapteijn ook bedanken voor zijn antwoord; erg fijn dat er op dit forum longartsen; naast hun drukke baan; ook nog vragen willen beantwoorden!
  • AatjeAatje Gebruiker
    Dr. Kapteijn, bedankt voor uw antwoord.
  • angelique68angelique68 Gebruiker
    Bedankt dr de Vries van Heideheuvel longartsen voor uw snelle reactie.

Hartelijke groet,

Angelique
  • AletschAletsch Gebruiker
    Beste dr. Wanda de Kanter,

Hartelijk dank voor uw antwoord op mijn vraag over het pneumococcen vaccin.

Vriendelijke groet,
    Aletsch
  • charachara Gebruiker
    Bedankt voor uw snelle antwoord!

ik ben niet altijd zo stipt met medicatie in niet verkoudheidsperioden, en ben van plan om dat wel nu toch wel weer te doen. En tav van de weerstand, ik ben vaak te "stoer" bij verkoudheid en dat wreekt zich toch. ik onderschat als ik geen last heb de impact van verkoudheden. Fijn dat jullie zo meedenken.
  • anja511anja511 Gebruiker
    Hierbij wil ik Wanda bedanken voor haar reactie.

Groetjes Anja
  • scarlettscarlett Gebruiker
    Hartelijk dank Erik Kapteijns voor het beantwooden van mijn vraag en zo snel!

Vriendelijke groet Scarlett
  • Mama3Mama3 Gebruiker
    Dr. Liesbeth van Essen, bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag.
    Inmiddels heeft hij ook weer hoge koorts gekregen en bleef hij benauwd dus zijn we weer bij de ha geweest. Weer een AB kuur. De ha opperde nu zelf een verwijzing voor een kinderarts. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
    Met vriendelijke groet, Mama3
  • J@@PJ@@P Gebruiker

Het heeft even geduurd voor ik wist waar mijn antwoord zou staan,

maar bij deze wil ik Erik Kapteijns bedanken voor zijn antwoord op mijn vraag.
    Ik weet nu dat ik op de goede weg ben.

Erik bedankt  COPD 3 J@@P.
  • J@@PJ@@P Gebruiker
    Hallo wanda.

Bedankt dat u alsnog een antwoord op mijn vraag wilde geven.

Ik weet dat u met een collega longarts u inzet tegen roken vrijblijvend,
    daar om vind ik u beiden TOP vrouwen op het gebied van de longen.

Ik ben 73 ik heb dacht ik gold 3 ?? moet het nog even na vragen ik rook niet
    sport bij therapeut en 3 dagen in de sportschool, mijn coditie en uithoudings vermogen gaan vooruit.
    Ik heb ook nog een  Power breathe gekocht om mijn longspier te trainen en sterker te maken,
    dat gaat goed.

Heel erg bedankt

gr Jaap.
  • mar77mar77 Gebruiker
    hallo wanda,

op 9april heeft u mijn vraag over astma en copd beantwoordt. Omdat ik sinds een week pas goed actief ben op dit forum heb ik dit topic over het hoofd gezien.

Erg bedankt voor uw antwoord. Het is heel fijn dat een longarts mijn vermoedens bevestigd. Ik kon het geen plek geven dat medici beide aandoeningen dezelfde naam gaven terwijl het voor mij totaal anders is.
    Nu wel.

alsnog bedankt.
Log in of Registreer om te reageren.