Zithromax

19-01-2006 om 19:17 uur

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze vorm van Peniciline?
Ik ben nl altijd een beetje huiverig voor bijwerkingen.

Mvg,
Fides

Login of registreer om te reageren
19-01-2006 om 19:28 uur

hai fides
mijn dochter reageert heel heftig op veel soorten anti biotica
maar zithromax helpt bij haar heel erg goed(schijnt ook het meest gegeven te worden bij allergiesche reackties)
veel succes groetjes ukkie

Login of registreer om te reageren
19-01-2006 om 19:42 uur

Ook ik reageer meestal heel heftig op antibiotica en andere medicatie, maar Zithromax heb ik geen bijwerkingen van gehad.Nu is alle medicatie strikt persoonlijk wat voor mij bijvoorbeeld niet werkt kan bij een ander wel werken,maar met deze medicijn heb ik geen bijwerkingen gehad.  :Y

Login of registreer om te reageren
26-01-2006 om 17:50 uur

hoi . mijn zoontje van 8 jaar heeft denk ik tot nu toe al ongeveer 35 keer zithromax gebruikt. ben er wel tervreden mee omdat hij allergische reacties krijgt van andere pencilline. tevens duurt deze kuur maar 3 dagen en ben ik er daarom een voorstander van vanwege de suikeraanvallen op zijn tanden hij heeft er namelijk bij de kaakchirurg in totaal 13 uit moeten laten halen. Mijn zoontje heeft astma zonder allergie en heeft nog al wat oorontstekingen en longontstekeingen gehad. veel succes ermee

Login of registreer om te reageren
26-02-2006 om 22:48 uur

Ik heb met Zithromax NUL bijwerkingen. Ook fijn dat de kuur meestal maar drie dagen is. Heel blij mee na alle andere antibiotica die ik in m'n leven gehad heb.

Login of registreer om te reageren
08-03-2006 om 12:34 uur

het is wel goed om te lezen dat heel veel mensen goed reageren op Zithromax....mijn dochtertje daar in tegen kwam tijdens zo een kuur op de eerste hulp terecht met een zware allergische aanval....alles is  gelukkig goed gekomen maar ze heeft er wel een tijd last van gehad omdat het een tijdje duurt voordat alles uit je lichaam is...het was trouwens niet de eerste keer dat ze deze kuur kreeg....een allergie kan je dus ook na dat je Zithromax een paar keer te hebben gebruikt ontwikkelen.

Login of registreer om te reageren
20-03-2006 om 10:45 uur

Haalo, mijn dochter krijgt sinds juni Zithromax, een 3 daagse kuur, elke keer wanneer zij min. 2 dagen groen slijm ophoest(ontsteking) Dit help dan ninnen 2 dagen, waardoor zij nu niet meer elke keer langdurig ziek wordt en niet goed kan functioneren. Wij zijn er erg blij mee.
Happy

Login of registreer om te reageren
26-03-2006 om 21:37 uur

Mijn zoon (bijna 4 jaar) heeft laatst ook een kuurtje (3 dagen) Zithromax gehad. Normaal reageert hij altijd heel heftig op AB (Bactrimel, Amoci, Augmentin) maar van deze kuur heeft hij helemaal geen enkele bijwerking gehad! Top spul (voor zover je dat kunt zeggen van AB) dus!

Login of registreer om te reageren