ik wil me ook graag voorstellen

27-12-2005 om 01:59 uur

Ik wil me ook heel graag voorstellen, ik ben dus An de mama van Jochem. Hij is tien jaar oud en heeft al van zijn geboorte last van zijn ademhaling!  neemt al jaren zijn medicamenten keurig in, maar het verergerd met de jaren, zo is hij verleden jaar al moeten stoppen met singulair omdat het gewoon geen effect meer had! nu neemt hij 2x per dag Sumbicort, Xyzal, en dan nog tussendoor Ventolin als hij last krijgt en dat is nu dagelijkse kost, hij moet er zelfs bij aerosollen, en omdat dat de afgelopen dagen niet meer helpt moet hij sinds vanavond ook nog Medrol nemen, ik vind dat verschrikkelijk erg! Hij is toch nog zo jong!  Hij heeft de pech dat hij gewoon overallergisch is, van bomen struiken onkruid, parfum huisdieren, pollen, stof , kleurstoffen en noem maar op! hij is het heel jaar door allergisch!  en voila, ik kom hier een beetje moed bij elkaar rapen!  ben al een hele tijd aan het rondneuzen is zelfs al een gat in de nacht en ik kan er nu al niet mee stoppen  :W groetjes

Login of registreer om te reageren
27-12-2005 om 02:08 uur

Goedenacht An,

Welkom hier op het forum  :s)
Je bent nog erg laat wakker inderdaad (net als ik), maar ik snap dat best als je druk lezende bent.
Er zal hier op het forum voldoende leesvoer zijn en ook herkenning van en bij andere ouders :Y

Vervelend zeg, dat Jochem de laatste tijd dagelijks zijn Ventolin moet gebruiken.
Veel plezier hier op het forum. Er zullen heel wat ervaringen uitgewisselend kunnen worden  ^O^

Groet,
Mark

Login of registreer om te reageren
27-12-2005 om 18:50 uur

*O*  *O*  *O* hoi an

welkom op het forum
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
27-12-2005 om 23:49 uur

vind het tof te weten dat er nog mensen zijn die hetzelfde meemaken! iemand die begrijpt wat je kind moet doorstaan wat keer op keer moet je weer uitleggen dat hij wel degelijk ziek is!

en ukkie, ik heb jou verhalen ook gelezen, jij maakt ook veel mee met je dochtertje als ik mij niet vergis? het geeft mij zoveel herkenning! jij bent net zoals wij hier machteloos tegen deze ziekte!

morgen wilt hij heel graag gaan schaatsen, maar hij had gister maar voor 40% lucht, en wat moet je dan doen als ouder, mijn man zegt thuishouden en ik heb zo iets van laat hem proberen als het niet gaat zal hij wel van zelf stoppen, moet ik hem dan alles ontnemen??

hij is ook een voetballer daar geeft hij zich volledig voor, maar hij heeft zich nu al een maand moeten onthouden, en dat valt hem zwaar

ik vind het wel tof dat je hier veel steun kunt vinden en ja mark  dat heb ik op die ene nacht al allemaal ontdekt

groetjes
An :W

Login of registreer om te reageren
28-12-2005 om 17:01 uur

hai an
o wat moeilijk he,wat moet je doen ja inderdaad je wilt ze niet alles ontnemen maar soms kan het niet anders en moet je ze wel beschermen
ja tis inderdaad niet niks wat we meemaken met onze astmakids ik ben mark nog steeds erg dankbaar voor dit forum  *O*
iedereen begrijpt je en steunt je ook al hebben ze het zelf moeilijk geweldig toch
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren