Mijn hobby's

26-04-2009 om 07:13 uur

De titel zegt het denk ik al; ik ben benieuwd wat iedereen als hobby's heeft...  ;)

Om een aftrap te geven:
Ik heb verschillende hobby's. Ik sport graag; sporten is voor mij de ideale mix van ontspanning en inspanning. Aerobicslessen vind ik erg leuk; varierend van steps tot tae bo. En de sociale contacten binnen de sportschool zijn natuurlijk nog een leuke aanvulling ;) Verder wandel ik graag. Loop ook graag lange afstanden. Dit laatste red ik gezien mijn gezondheid op dit moment echter nog niet. Ik ben echter hard bezig mijn conditie op te bouwen; en hoop dus ooit weer die lange afstanden te kunnen lopen.

Verder lees en fotografeer ik graag (natuur en architectuurfotografie). Wil binnenkort dan ook een digitale spiegelreflexcamera kopen (heb nog goede analoge). Als er leuke exposities zijn, mag ik ook graag voor een uurtje een museum inlopen. Ik kijk dus al uit naar de komst van de World Press Photo naar Amsterdam over een goede week...
Tot slot vind ik het heerlijk om met vrienden het terras op te duiken, of uit eten te gaan. Het liefst dan gecombineerd met een hele dag uit :P Ik ben dus erg blij met het rookverbod in de horeca O+   

Login of registreer om te reageren
26-04-2009 om 13:34 uur

Hey,

Mir ik heb veel overeenkomsten qua hobby`s :Y

Lezen, skeeleren & paardrijden zijn mijn grootste hobby`s. Maar ook tekenen, schilderen en paardrijden houd ik mij heel veel mee bezig. En natuurlijk schrijven, blogs, verhaaltjes en gedichten.

Om een idee te geven, dit is 1 van mijn tekeningen :)

Groetjes :W

Login of registreer om te reageren
27-04-2009 om 17:35 uur
Reactie op sammytjhuu

Hey,

Mir ik heb veel overeenkomsten qua hobby`s :Y

Lezen, skeeleren & paardrijden zijn mijn grootste hobby`s. Maar ook tekenen, schilderen en paardrijden houd ik mij heel veel mee bezig. En natuurlijk schrijven, blogs, verhaaltjes en gedichten.

Om een idee te geven, dit is 1 van mijn tekeningen :)

http://94.100.116.72/471350001-471400000/471399001-471399100/471399056_5_TJij.jpeg

En nog 1

http://94.100.114.140/539450001-539500000/539450201-539450300/539450281_5_jjE3.jpeg

Groetjes :W

heel mooi sam

Login of registreer om te reageren
26-04-2009 om 19:16 uur

Ik lees graag en veel.
Ik lees momenteel veel waargebeurde verhalen maar lees ook graag een goede detective.
Ik computer veel spelletjes via spele.nl of forummen.
Ik puzzel ook graag uit een boekje.

@Mooie plaatjes Sammy :Y

Login of registreer om te reageren
27-04-2009 om 17:37 uur

mijn hobby's

forummen natuurlijk
show en trimwedstrijden met de honden dggy dance
lezen
film kijken

wii ,flamenco dancen en sporten(als het lukt)

Login of registreer om te reageren
27-04-2009 om 18:56 uur

@ Sammy: ik wist al van je schrijftalent, maar je bent echt heeeel creatief  ^O^ ^O^

ik houd me vooral bezig met muziek:
piano, cello, klassieke zang, jeugdkoor en natuurlijk muziek beluisteren  :Y
verder lees ik graag een goed boek of bekijk ik een leuke film
houd erg van optrekken met mijn vriendinnen  :Y
en verder houd ik niet veel tijd meer over gezien mijn studies

Login of registreer om te reageren
01-05-2009 om 00:28 uur

Dat zijn er twee.

Mijn honden Maartje en Sjors, en hun werk voor http://www.reddinghonden-zoekhonden.nl waar ik secretaris en webauditor van ben.
De tweede computers en de problemen die anderen met de hunne hebben. Voor mij zijn die dingen speelgoed, microsoft is voer voor de mentale ontspanning, hardware voor de inventiviteit van de mind althans de problemen die het veroorzaakt. En dan heb ik nog een derde, maar die is vanzelfsprekend; 'Leven in de breedste zin van het woord'

Login of registreer om te reageren
05-05-2009 om 12:58 uur

Tja, mijn hobby's..........fietsen (al word dat steeds moeilijker), achter mijn computer zitten  ;)....en wat lezen, verder een saai leven  :X

Login of registreer om te reageren
05-05-2009 om 13:08 uur

Mijn grootste hobby is muziek...
Maken kan ik het jammergenoeg niet, al zou ik graag ooit eens een poging gaan doen om gitaar te leren.

Voor mij bestaat mijn liefde voor muziek dus uit luisteren...
Hier staat altijd wel muziek aan in huis. Soms via de radio (3fm, favo radiozender)
Ik ga graag naar concerten en festivals.

Mijn boekenkast is mijn grote trots, ik lees erg graag.
Verslind vele boeken, vooral in de treinreis van en naar mijn werk.

Daarnaast fotografeer ik graag.
En ben gek op reizen.... en het voorbereiden hiervan, de voorpret, het uitzoeken... genieten :)

Login of registreer om te reageren
05-05-2009 om 13:22 uur

Mijn grootste hobby zijn dieren...Alleen jammer dat we ze zelf niet meer hebben.
Paardrijden wil ik weer gaan oppakken.Verder show ik zo af en toe een hond.

TV kijken vind ik erg leuk, maar een wandeling door het bos als het net geregend heeft vind ik ook erg fijn.Zeker als de zon dan ook nog doorkomt...

Login of registreer om te reageren
07-05-2009 om 11:53 uur

Tuinieren, sinds ik zo'n lekkere grote tuin heb. Zelf zaaien van vaste planten. Moestuinieren.
Vogels kijken.
Lezen. Ik ben een alleslezer.
Wandelen, fietsen. Fotograferen. Ik fotografeer thematisch. Bijv. een jaar lang kapotgewaaide parapluus. Of allerlei bankjes. De botanische tuin een jaar lang. Stadsbomen. En uiteraard huisje-boompje-beesje.
Bergwandelen plus (da's met wat klim- en klauterwerk).
Puzzelen. Monsterlijke doorlopers in 't bijzonder. Ook monsterlijke legpuzzels
Franse taal, ben een beetje francofiel.
Computeren, bloggen (heb ik geen tijd meer voor, misschien later, wie weet)

Ik kom eigenlijk tijd tekort...............

Oma Akke

Login of registreer om te reageren