Ook ik wil me even voorstellen

15-12-2005 om 13:52 uur

Hallo allemaal,

ik ben Corine, ben 24 jaar en ben getrouwd.

Ik ben dit forum tegengekomen, nadat ik op internet aan het zoeken was naar informatie over astma, medicijnen en zwangerschap. Er ging voor mij een wereld open toen ik die verhalen las, ik had gelijk niet meer het gevoel dat ik de enige ben die tegen dingen aanloopt, want zo voelde ik me wel.

Op dit moment zit ik weer in een onrustige fase wat mn astma betreft, nu geef ik de schuld aan mn conditie omdat die ik verslechterd de laatste tijd als gevolg van een rug hernia, maar die gaat de goede kant op dus hopelijk mn conditie ook en dan hoop ik dat al dat gepiep en gerochel ook minder wordt.

Verder heb ik als hobby´s creatief bezig zijn (scrapbooken, kaarten maken en borduren) en muziek maken (dwarsfluit, gitaar en piano).
Verder werk ik als kinderverpleegkundige in het Sophia kinderziekenhuis met heel veel plezier.

Ik hoop dat jullie een klein beetje een duidelijk beeld van mij hebben en dat we veel aan elkaars ervaring mogen hebben.

Groetjes Corine

Login of registreer om te reageren
15-12-2005 om 14:07 uur

Hoi Corine,

Welkom op het forum en ik hoop dat je er veel aan zult hebben.

Groetjes

Hilde

Login of registreer om te reageren
15-12-2005 om 14:21 uur

Ook namens mij

http://i22.photobucket.com/albums/b302/boeleke_/welcome.gif]

Leuk dat je creatief bent hebben wij ook een plaatsje voor op dit forum om je hobbies te laten zien.
Hoop dat je het hier naar je zin zult hebben en genoeg informatie vind waar je wat aan hebt.
Krijg jij ook vaak heel erg benauwde kinderen binnen op de kinderafdeling in het Sophia Kinderziekenhuis?

Login of registreer om te reageren
15-12-2005 om 20:48 uur

hai corine
*O* welkom op het forum
groetjes ukkie

Login of registreer om te reageren