Uitnodiging voor deelname enquete medicijngebruik

29-10-2008 om 14:19 uur Gesloten

ENQUETE MEDICIJNGEBRUIK.

Mijn naam is Sander Wassink en ik studeer Medische Biologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Binnen mijn opleiding heb ik gekozen voor de afstudeerrichting Management en Technologie, waarbinnen ik me momenteel bezig houd met mijn afstudeerproject.
Eén van de doelen binnen dit project is het medicijngebruik van mensen in kaart brengen.
Om dit doel te verwezenlijken heb ik een enquête ontwikkeld en ik zou u graag willen uitnodigen om deel te nemen aan mijn onderzoek naar het medicijngebruik van mensen.
De onderstaande link geeft u toegang tot de enquête. De enquête bestaat uit een aantal vragen en stellingen en zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. U zult volledig anoniem blijven en uw antwoorden zullen vertrouwelijk behandeld worden.

Alvast bedankt voor uw deelname.
Sander Wassink
Student Radboud Universiteit Nijmegen

http://www.thesistools.com/?qid=60169&ln=ned

De reacties zijn gesloten.
29-10-2008 om 20:18 uur

Ik heb de enquete ingevuld

29-10-2008 om 20:24 uur

Ik vond het jammer dat het voornamelijk over pillen ging en niet over andere toedieningsvormen...
Verder een prima enquete  ^O^

29-10-2008 om 20:45 uur
Reactie op nina

Ik vond het jammer dat het voornamelijk over pillen ging en niet over andere toedieningsvormen...
Verder een prima enquete  ^O^

Ik las in de inleiding dat het ook om overige toedieningsvormen ging. :Y
Door jullie verhalen maar eens (eenmalig denk ik ook) een enquete ingevuld.
Was overigens heel snel ingevuld; 5 minuten is ruim genomen (ook bij meer meds Jippie)
Ben benieuwd naaar de uitkomsten van het onderzoek.

29-10-2008 om 20:25 uur

ik ook, was zo klaar 8-)..........zeker te weinig meds-troep......... :P

29-10-2008 om 20:52 uur

Ook ingevuld!

Moderator
29-10-2008 om 21:09 uur

ik heb hem ook ingevuld

30-10-2008 om 08:45 uur