Uitnodiging voor deelname enquete medicijngebruik

29-10-2008 om 14:19 uur Gesloten

ENQUETE MEDICIJNGEBRUIK.

Mijn naam is Sander Wassink en ik studeer Medische Biologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Binnen mijn opleiding heb ik gekozen voor de afstudeerrichting Management en Technologie, waarbinnen ik me momenteel bezig houd met mijn afstudeerproject.
Eén van de doelen binnen dit project is het medicijngebruik van mensen in kaart brengen.
Om dit doel te verwezenlijken heb ik een enquête ontwikkeld en ik zou u graag willen uitnodigen om deel te nemen aan mijn onderzoek naar het medicijngebruik van mensen.
De onderstaande link geeft u toegang tot de enquête. De enquête bestaat uit een aantal vragen en stellingen en zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. U zult volledig anoniem blijven en uw antwoorden zullen vertrouwelijk behandeld worden.

Alvast bedankt voor uw deelname.
Sander Wassink
Student Radboud Universiteit Nijmegen

http://www.thesistools.com/?qid=60169&ln=ned

De reacties zijn gesloten.
29-10-2008 om 20:18 uur

Ik heb de enquete ingevuld

29-10-2008 om 20:24 uur

Ik vond het jammer dat het voornamelijk over pillen ging en niet over andere toedieningsvormen...
Verder een prima enquete  ^O^

29-10-2008 om 20:45 uur
Reactie op nina

Ik vond het jammer dat het voornamelijk over pillen ging en niet over andere toedieningsvormen...
Verder een prima enquete  ^O^

Ik las in de inleiding dat het ook om overige toedieningsvormen ging. :Y
Door jullie verhalen maar eens (eenmalig denk ik ook) een enquete ingevuld.
Was overigens heel snel ingevuld; 5 minuten is ruim genomen (ook bij meer meds Jippie)
Ben benieuwd naaar de uitkomsten van het onderzoek.

29-10-2008 om 20:25 uur

ik ook, was zo klaar 8-)..........zeker te weinig meds-troep......... :P

29-10-2008 om 20:52 uur

Ook ingevuld!

Moderator
29-10-2008 om 21:09 uur

ik heb hem ook ingevuld

30-10-2008 om 08:45 uur

Was er gisteren niet aan toegekomen, dus heb hem nu ingevuld. Maar zo'n medicijnhouder op het plaatje is wel leuk, maar ik heb er niks aan. Mijn neusspray kan er niet in en mijn discus ook niet :s)
Het enige wat zou kunnen zijn mijn maag tabletten en misschien zijn die wel tijdelijk.
Dus als er nu iets komt waarin ook wordt bijgehouden of ik de discus en mijn spray wel heb gebruikt, ja dat zou pas handig zijn. Maar ik vrees dat dat altijd iets zal blijven wat ik toch handmatig moet bijhouden en dan kan het net zo goed op een kalender of agenda o.i.d....... toch? :Y

30-10-2008 om 09:58 uur

Zoals ik al eerder had aangegeven heb ik de enquete ingevuld, maar ik heb achteraf toch nog wel 1 aantekening.........deze enquete heeft wel een achterliggend doel, en dat dit niet meer of minder is dan een marktonderzoek naar de behoefte voor een nieuw commercieel product, dat mensen moet helpen herinneren wanneer zij hun medicijnen moeten innnemen. Op zich geen probleem dat er een bedrijf is die dit product op de markt wilt brengen, maar was wel even zo eerlijk geweest om dat in je verhaal aan te geven.........ik voel me een beetje belazerd  >:( ook trouwens wel zo eerlijk naar de leden op dit forum, zo neem je hun ook niet echt serieus, men is echt wel in staat om in te schatten of men behoefte heeft aan zo'n apparaat  :N no, kan dit echt niet waarderen

30-10-2008 om 10:20 uur
Reactie op rahimns

deze enquete heeft wel een achterliggend doel, en dat dit niet meer of minder is dan een marktonderzoek naar de behoefte voor een nieuw commercieel product, dat mensen moet helpen herinneren wanneer zij hun medicijnen moeten innnemen. Op zich geen probleem dat er een bedrijf is die dit product op de markt wilt brengen, maar was wel even zo eerlijk geweest om dat in je verhaal aan te geven.........ik voel me een beetje belazerd  >:( ook trouwens wel zo eerlijk naar de leden op dit forum, zo neem je hun ook niet echt serieus, men is echt wel in staat om in te schatten of men behoefte heeft aan zo'n apparaat  :N no, kan dit echt niet waarderen

Rahimns, ik ben het helemaal met je eens. Om die reden heb ik het niet ingevuld.