deelname Je Zal Het Maar Hebben van BNN

26-08-2008 om 16:12 uur Gesloten

Wij zoeken iemand met ernstig astma die mee wil werken aan het programma Je Zal Het Maar Hebben (JZHMH) van BNN. JZHMH is een luchtig medisch programma over jongeren met een ziekte of afwijking.
Vind je het leuk om in de spotlights te staan, ben je tussen de 15 en 30 jaar oud en heb je ernstig astma, neem dan contact op met Gerda Peut. Dit kan per mail gerda.peut@astmafonds.nl of per telefoon 033-4341228 (maandag tot en met donderdag van 8.00 - 17.00 uur)

De reacties zijn gesloten.
26-08-2008 om 20:44 uur

heb gemailt..  ^O^

27-08-2008 om 13:43 uur

Ik ook! Nu worden we concurenten :p  hahaha...

27-08-2008 om 14:44 uur

Wanneer heb je ernstig astma? Ik wil op zich wel meedoen denk ik, maar vind van mezelf niet echt dat ik ernstig astma heb :?

27-08-2008 om 15:13 uur

Het is inderdaad denk wel belangrijk en goed om representatief persoon met ernstig astma te volgen.  :Y Hoe gaat die om met zijn beperkingen, wat voor gevolgen heeft het, wat betekent het voor je leven, etc.
Iedereen interpreteert de ernst van astma inderdaad anders.
Misschien is idee om eens te informeren bij astmacentrum Heideheuvel of Astmacentrum Davos. Zij kennen veel mensen met astma, hoe ze ermee omgaan, de beperkingen, mate van astma en gevolgen ervan. En weten misschien ook wel iemand die het leuk vind om zijn verhaal voor tv te vertellen.
Denk dat je daar via de professionals misschien wel meest representatief persoon, met een mate van astma die reeel beeld geeft en iemand die het leuk vind om zijn verhaal te vertellen. Daar zijn wij allemaal het meeste bij gebaat.
Veel succes! ^O^

27-08-2008 om 15:33 uur

Ja, dat vind ik een goede. Heb mezelf wel opgegeven, niet zozeer omdat ik vind dat ik heel ernstig astma heb, maar meer om het feit dat ik wel wil laten zien aan de buitenwereld hoe het is om astma te hebben en wat de gevolgen er van kunnen zijn.
Ik heb ooit eens een programma gezien van iemand met astma, die geen stap kon verzetten, dat vind ik ook niet meer representatief, want zo ernstig is ook niet veel voorkomend.
En eigenlijk vind ik dat je astma hebt of niet en die hokjes van matig, ernstig etc..niet zo van toepassing hoeft te zijn. Je hebt het of je hebt het niet, alleen de ene heeft er meer hinder van dan de ander, en ik denk dat alle type astma dan intressant zijn om te behandelen.
Maar goed dat is mijn mening.

Ik heb gemaild en ze vonden me wel intressant genoeg, dus hebben ze alles doorgestuurd naar BNN. Ik merk het van zelf, al ik alsnog niet ernstig genoeg blijk te zijn, merk ik dat vanzelf en dan hoop ik dat ze een geschikter iemand vinden. En dan hoop ik natuurlijk Eline, haha..Dat zou wel leuk zijn, iemand van het forum.
En Daantje als het je leuk lijkt, kun je je altijd opgeven en vragen om meer informatie.

Jitske.

28-08-2008 om 20:27 uur

Ben benieuwd...klinkt leuk als er iemand van jullie wordt gekozen, wel even laten weten he..dan ga ik het natuurlijk kijken!!

31-08-2008 om 20:15 uur

Heb ook gemaild. Ben heel benieuwd wie het wordt!

31-08-2008 om 21:22 uur

Ik twijfel nog steeds. Ben bang dat mensen dan helemaal vinden dat ik me aanstel  :-\

31-08-2008 om 21:23 uur

Hmm... 't Blijft twijfelen. Maar aan de andere kant weet je omgeving dan ook wel ineens goed wat er met jou aan de hand is :Y