Het weer

12-08-2005 om 11:42 uur Gesloten

Tja, wat zal ik er eens over zeggen??? HIER en daar een bui... wanneer gaat die bui dan eindelijk naar DAAR???

De reacties zijn gesloten.
12-08-2005 om 12:26 uur
Reactie op Teigetje

Tja, wat zal ik er eens over zeggen??? HIER en daar een bui... wanneer gaat die bui dan eindelijk naar DAAR???

Ik denk dat iedereen dat wel wil weten... De helft van de schoolvakantie zit er hier op, en we hebben nog maar bedroefd weinig zon gezien.

12-08-2005 om 12:30 uur

hier is de vakantie helemaal voorbij, maandag weer naar school....  :(

12-08-2005 om 12:50 uur
Reactie op Teigetje

hier is de vakantie helemaal voorbij, maandag weer naar school.... :(

Hier nog 3 weken te gaan, maar ik heb door omstandigheden nog niet echt het gevoel al vakantie te hebben gehad :(. We hebben o.a. vorige week een middag met de jongste op school gezeten om een knutselwerk te maken voor op de kist van zijn juf die plotseling overleden is :'(.

12-08-2005 om 13:00 uur
Reactie op Esther

Reactie op Teigetje
hier is de vakantie helemaal voorbij, maandag weer naar school.... :(

Hier nog 3 weken te gaan, maar ik heb door omstandigheden nog niet echt het gevoel al vakantie te hebben gehad :(. We hebben o.a. vorige week een middag met de jongste op school gezeten om een knutselwerk te maken voor op die kist van zijn juf die plotseling overleden is :'(.

Jeetje zeg, dat is schrikken dan!
Ik ben aan het begin van de vakantie bevallen (4 juli), toen zijn de kids 2 weken bij hun verwekker geweest en het is daarna niet echt lekker weer geweest, en nu weer regen......

12-08-2005 om 13:06 uur
Reactie op Teigetje

Reactie op Esther
Reactie op Teigetje
hier is de vakantie helemaal voorbij, maandag weer naar school.... :(

Hier nog 3 weken te gaan, maar ik heb door omstandigheden nog niet echt het gevoel al vakantie te hebben gehad :(. We hebben o.a. vorige week een middag met de jongste op school gezeten om een knutselwerk te maken voor op die kist van zijn juf die plotseling overleden is :'(.

Jeetje zeg, dat is schrikken dan!
Ik ben aan het begin van de vakantie bevallen (4 juli), toen zijn de kids 2 weken bij hun verwekker geweest en het is daarna niet echt lekker weer geweest, en nu weer regen......

Voor mijn gevoel regent het nu al 3 weken aan een stuk...

Dat was behoorlijk schrikken, vooral omdat ze pas 26 was en 7 mnd zwanger :'( (kindje is gehaald en maakt het naar omstandigheden goed).

12-08-2005 om 14:01 uur

Teigetje, ik heb je laatste post even naar de Slowchat verplaatst. Als mod kan ik natuurlijk niet je topic gaan vervuilen met een ander onderwerp :@. Slowchat is m.i. beter geschikt ;).

12-08-2005 om 17:59 uur

Tsja, de regen is vervelend, maar goed, genoeg kinderen zullen zich wel vermaken
door in de plassen te springen ;D

En ik moet toch de hele dag werken op kantoor, dus gebruik wel een regenpak als het regent  8)

12-08-2005 om 21:38 uur
Reactie op Mark

Tsja, de regen is vervelend, maar goed, genoeg kinderen zullen zich wel vermaken
door in de plassen te springen ;D

En ik moet toch de hele dag werken op kantoor, dus gebruik wel een regenpak als het regent 8)

Er zijn inderdaad kinderen die zich kunnen vermaken ja.... Maar helaas, die van mij vandaag niet... was om te janken :'(

14-08-2005 om 13:40 uur
Reactie op Teigetje

Reactie op Mark
Tsja, de regen is vervelend, maar goed, genoeg kinderen zullen zich wel vermaken
door in de plassen te springen ;D

En ik moet toch de hele dag werken op kantoor, dus gebruik wel een regenpak als het regent 8)

Er zijn inderdaad kinderen die zich kunnen vermaken ja.... Maar helaas, die van mij vandaag niet... was om te janken :'(

Het regent alweer.... Mijn kinderen kunnen zich redelijk vermaken, maar jammer genoeg wel op een wijze die mij bij tijd en wijle behoorlijk kan irriteren. Er zijn op dit moment 6 kinderen binnen, en de geluiden die van zolder komen doen mij het ergste vrezen  :-\. De zondag is al niet favoriet bij me, maar voor vandaag heb ik nu alweer genoeg gehad  :@.

14-08-2005 om 19:59 uur

het weer viel hier vandaag mee, het ging zojuist pas voor het eerst regenen. Maar erg veel hebben we niet gedaan want het was vannacht een feestje.... Noor Eliza had geen zin en heeft van 22 tot half 4 vannacht liggen spoken (=huilen,krijssen, nog harder krijssen en ons tot wanhoop drijven!)

GAAAAAAAAAP!