Ik stel me voor namens Thom

08-11-2005 om 21:27 uur

Hoi,
Nou Ik zie dat het wel zo netjes is om je even voor te stellen dan dan doe ik dat toch even he...
Ik ben moeder van 32 jaar en heb een zoon van bijna 5 jaar(Thom) en een dochter van 6 maanden(Lenthe). Mijn zoon Thom is ernstig allergisch voor katten, huisstofmijt en graspollen. Heeft 4jaar van zijn leventje de longen uit zijn lijf gehoest en de ene na de andere antibiotica kuur doorgelopen maar sinds vorig jaar april nadat we een bloedtest hadden aangevraagd, heeft hij flixotide,ventolin,flixonaise en allerfe en hebben wij tot nu toe de hoest onder controle. Gelukkig kan THom weer kind zijn want de afgelopen jaren was dat nog wel eens niet leuk voor hem, waren alle kinderen buiten aan het spelen lag thom op de bank of ziek of hoestend en proestend. We hebben 4 jaar in de onzekerheid gezeten en werden steeds met een hoestdrank of antibiotica kuur naar huis gestuurd door de huisarts, maar we zijn zo dolgelukkig dat we die hoest onder controle hebben dat we wel kunnen huilen van blijdschap. Achteraf bekijken we de symptomen en herken je ontzettend veel(exceem, veel hoesten als baby etc). Maar goed we zijn nu al een heel eind, alhoewel we nu weer een project hebben dat hij net bloed heeft laten prikken om te kijken of hij een voedselallergie heeft. Al met al zijn we nog niet klaar...
Onze dochter Lenthe is een totaal andere baby alhoewel die ook al heel gevoelige huis heeft met exceem, maar nu zijn we allerter en herkennen de symptomen mocht het nodig zijn en dat is prettig.

Nou ik hoop veel te leren op dit forum, heb al heel veel geleerd en hoop ook jullie mijn ervaringen te delen, zodat ik misschien andern kan helpen....

gr. Claudia :W

Login of registreer om te reageren
08-11-2005 om 22:00 uur

Hallo Claudia,

Heel hartelijk welkom op het forum..  Ik zie dat de hele ziektegeschidenis een behhorlijke impact op je zoontje heeft gehad, en dat is voor zo'n kleine hummel behoorlijk belastend.  Ik hoop dat je hier op het forum je ei kwijt kunt, en dat we iets voor elkaar kunnen betekenen :)

Heel erg bedankt voor je mail, die ga ik morgen uitgebreid beantwoorden !  Ik ben er erg blij door verrast :)

Login of registreer om te reageren
12-11-2005 om 21:31 uur

Welkom op het forum Claudia. Er zal genoeg te lezen zijn hier en berichten om op te reageren :Y
Begrijp goed dat jullie blij zijn dat het hoesten van Thom eindelijk onder controle is gekregen  :)

Login of registreer om te reageren