(Kleine) Genietmomenten #2

Hier weer verder genieten ^O^
Ga naar laatste reactie«1

Reacties

• bioloogjebioloogje Gebruiker
    Hi hi,

Ik heb veel telefonisch overleg met collega's in het buitenland. Vandaag zei 1 van de collega's, als ik jouw stem hoor; ik vind dat je een lieve stem hebt. iedereen van ons team vindt je zo'n aardige stem hebt.

Dat vind ik nou schattig  :+  :) ; al vind ik mijn stem zelf helemaal niet lief of schattig.

Maar ik moet wel de rest van de dag glimlachen om hun opmerking.

groetjes bioloogje
  • wendy24wendy24 Gebruiker
    net telefoon gehad van mijn broer, ik ben tante geworden van
    een neefje genaamd bas  *)
  • Guido 123Guido 123 Gebruiker

Proficiat Wendy, ^O^
  • ArubaAruba Gebruiker
    Gefeliciteerd Wendy

Hier ook een hoogtepunt de laatste weken.
    3 weken geleden voor het eerst een paar voorzichtige stapjes, nu wandelt mijn kleine meisje door het hele huis
  • NicolaNicola Gebruiker
    Wendy, van harte gefeliciteerd.

Het blijft toch altijd weer een wondertje O+

Aan Aruba: Wat een schatje en ze wordt met haar eerste stapjes al weer groot.

Love
  • maraikiemaraikie Gebruiker
    Dat er weer spruitjes zijn (al zijn ze nog wat duur...) en dat mijn neefje sinds 2 maanden eindelijk niet meer mama tegen papa zegt
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    vandaag fietste ik naar het sportcentrum, en genoot van alle mooie spinnenwebben in de struikjes, die zich nu goed lieten zien door de mist. prachtig gezicht!
  • Ilona1990Ilona1990 Gebruiker
    Na een drukke avond op de afdeling, dat er mensen zijn die mij (ons) bedanken voor het simpel helpen om naar bed te gaan. Dat doet me goed.
  • Bewoners die je allerlei lekkers toestoppen omdat ze niet willen dat je ziek word en zij je moeten missen
    Ik had vandaag n afspraak in een ziekenhuis. De vorige x dat ik daar kwam (vlak na 3 behoorlijke exa's waarbij ik bij de tweede zelfs in het ziekenhuis (een andere) had gelegen) heb ik onderweg n paar x moeten rusten omdat ik het hele stuk, moet helemaal achter in het zh zijn, niet in 1x kon volhouden.
    Maar vandaag kon ik gewoon in 1x doorlopen. En ik was snel weer op adem. Zo blij mee!
  • Het plezier van de zanger(essen) van het alzheimerkoor als ze "de klokken van Arnemuiden" zingen
    Van de kaartjes die ik kreeg, waarvan 1 van Hadassa, net 6 en net in groep 3 die zelf haar kaart heeft geschreven: veel piterschap!
    op 1380725024:

Van de kaartjes die ik kreeg, waarvan 1 van Hadassa, net 6 en net in groep 3 die zelf haar kaart heeft geschreven: veel piterschap!
    dan knap je zeker snel op met zo'n lieve wens  :Y

ik genoot vandaag en ook gisteren van die heerlijke zon. gisteren lekker zittend op t balkon, vandaag lekker liggend op de bank. Heerljik die warmte van de zon!
  • jippie46jippie46 Gebruiker
    Mijn mooiste genietmoment van vandaag

De gezichten van mijn ouders die door mijn broer en mij en onze aanhang verwend werden met een Ipad 2 met webcam. Zodat ze als ze straks lang in Spanje zijn kunnen skypen met kinderen, kleinkinderen waarvan de jongste ze kan voorlezen (zit net in groep 3), en kunnen kletsen tegen hun achterkleinkind van 2 maanden.

• IrisdwIrisdw Gebruiker
    Ik geniet van het vooruitzicht dat ik met mijn aankomende stage (vanaf maandag een half jaar lang) niet om 4.30 op hoef maar om 5.45. Ik heb na ruim een jaar zoeken eindelijk een kamer gevonden en die is toevallig dichtbij mn stageplek. Ik kan dit weekend al verhuizen.

Ik maakte me een beetje zorgen over stage, ik ben al zo snel moe en dat vroege opstaan maakt dat alleen maar erger. Maar nu zijn die zorgen dus een stuk minder.

Ohhh wat ga ik genieten van die extra uurtjes slaap! *O*
  • EdelweissEdelweiss Gebruiker
    @ Iris: geweldig!!!
    Veel plezier in je nieuwe woonplek en succes met verhuizen!
    Wat superfijn iris!

Ik genoot net van een uurtje snuffelen in de boekhandel
  • ChatelaineChatelaine Gebruiker
    Wat fijn Iris! Dat zal een hoop schelen succes met alles! ^O^

Ik heb zondag vooral genoten van een dagje dierentuin met twee vriendinnen en hun kinderen. Wat kunnen die kleintjes me toch weer heel blij maken heerlijk! :*
  • ArubaAruba Gebruiker
    @ Iris, wat lekker...
    die extra uurtjes die je voor 7 uur kunt slapen voelen altijd dubbel zo lekker...

Beetje afgezaagd, maar ik kan blijven genieten van mijn kleine meisje...
    Die nu loopt te babbelen en zwaait met haar vingertje alsof ze iets doet wat niet mag (ben ik te streng misschien  ;))
  • ciscacisca Gebruiker
    Ik geniet van mijn meisje, bijna 10 jaar nu....
    Na heel veel heftige momenten zitten we nu in rustig vaarwater  :)
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Mijn lieve collega die twee schoonmaaksters wegjaagt die de luchtfilters in het plafond willen uit komen stofzuigen want 'er werken hier twee mensen met astma en die hebben daar last van, kom tijdens de pauze maar terug'  ^O^
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Ik geniet van mijn kleindochter Mia. Ze is net 4 geworden en dit is haar eerste week in groep 1. Wij passen dinsdags na schooltijd op haar (dat doen we al een aantal jaren).
    Vanmiddag stelde zij voor om Theekransje te spelen!
    Theekransje........  :?  Tuurlijk wil ik dat.
    Met het theeserviesje, water, wat blaadjes, een paar steentjes (suikerklontjes) en zand....... op de rand van de zandbak.
    Oh wat is het genieten van en met dat kleine meisje!
    Oma Akke
  • mamm-loicmamm-loic Gebruiker
    De roze bloesems in de bomen, dat vind ik altijd zo mooi. Dan is het echt lente!

(sorry, misschien minder leuk als je allergisch bent, maar voor mij is dit echt genieten)
    van de ooievaar die ik vandaag zag vliegen naar zijn nest, met een grote tak in zijn bek. t nest wordt prachtig gemaakt voor zijn toekomstige kindjes... bijzonder altijd weer

(en ook ik hou van de bloesem, allrgisch ook maar kan er gelukkig wel erg van genieten!)
    op 1394571809:

Met het theeserviesje, water, wat blaadjes, een paar steentjes (suikerklontjes) en zand....... op de rand van de zandbak.

Wat een heerlijke gezelligheid, genieten!
    Na anderhalve week (grotendeels) alleen thuis, een bosje gerbera's van m'n moeder als nieuw uitzicht en een broodje eten met m'n vriend bij La Place :)
    Zondagmorgen na de kerkdienst. We zijn aan het koffiedrinken. Jakko (2) draaft naar de keuken en wij horen hem in een la rommelen...wat hij toch aan het doen is??
    Hij komt terug met een (best grote....) oranje plastic kindereetlepel (van de Ikea). En plompt die in mijn koffie (papa en mama hadden een lepel in de koffie en ik niet....dat kon niet...)....Lief is hij he... zo goed om mij denken... :* :* O+
  • wendy24wendy24 Gebruiker
    Genieten van mijn kleine neefje die nu 8 maandjes is  *)
    Beter laat dan nooit. Ik heb genoten van het etentje met collega's woensdag ondanks dat ik me niet top voelde. Mijn lieve vriend die me gebracht en gehaald heeft tot in de binnenstad waar je met de auto bijna niet kan komen, mijn collega's die het fijn vonden dat ik er was maar ook lief en bezorgd waren en begrepen dat het even niet zo goed ging en me op het hart gedrukt hebben rustig aan te doen en vooral niet te snel teveel willen. Mijn teamleider die daar onverwacht flexibel mee omgaat. Verder alle mailtjes van mensen van de roeivereniging en mensen die aan mijn vriend vragen hoe het met me gaat, ook na drie weken nog. Dat doet echt goed.
  • wiillukuwiilluku Gebruiker
    Ik heb genoten van de armpjes van m'n meisje om m'n nek, met als toetje: een hondenkusje (grote lik...)
Log in of Registreer om te reageren.