Speel jij een instrument...? Laat Je horen... of vertel.

20-05-2007 om 18:29 uur

Hoi hoi allemaal,

Een muzikaal topic dit keer...
Ik hoor dat mensen dansen of instrumenten bespelen. het zou erg leuk zijn als je verteld wat je speelt of zelfs een stukje laat horen/ zien.

Zelf speel ik gitaar. Niet erg goed hoor. Gewoon een amateurtje.
Ik zal er een filmpje opzetten die ik gemaakt heb. Een tijd geleden was hij beter gelukt maar ik ben nog niet zo bekend met youtube. dus maar even zo.
En ik moest erg inkomen. ik zal er snel een beter op zetten. en misschien ook wel andere liedjes..

[youtube=425,350]cH_oU0cVrKY[/youtube]

Groetjes Inge

p.s. ik maak een paar foutjes en het is ook niet een van mijn beste speelmomenten. geweldig is het dus zeker niet... verre van :P

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 18:50 uur

heel leuk topic ! :)

en inge echt heel mooi ;)

knuf sam

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 19:28 uur

Ik zing en daarnaast heb ik heel lang fluit gespeeld. En dan bedoel ik blokfluit, alt en tenor. Wel 10 jaar! Ook redelijk wat opgetreden met ensembles. Volgend jaar wil ik het beide weer gaan oppakken. Weer spelen in een ensemble en daarnaast zangles. Helaas doet mn voice recorder op mn laptop et niet en kan ik niks laten hoor...

@ Ing: hartstikke mooi hoor

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:06 uur

hallo,
wat een ontzettend leuk topic!!!  :Y  ^O^
ik ben conservatorium dwarsfluit. verder speel ik ook piano en panfluit en gitaar en probeer altijd alles wat los en vast zit uit.
soms probeer ik ook weleens zelf muziek te schrijven maar dat is nog niet zo super succesvol...
heb op t moment geen recent filmpje maar zal binnenkort 1tje proberen te maken!!!
knuff J10e

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:07 uur
Reactie op *J10e*

hallo,
wat een ontzettend leuk topic!!!  :Y  ^O^
ik ben conservatorium dwarsfluit. verder speel ik ook piano en panfluit en gitaar en probeer altijd alles wat los en vast zit uit.
soms probeer ik ook weleens zelf muziek te schrijven maar dat is nog niet zo super succesvol...
heb op t moment geen recent filmpje maar zal binnenkort 1tje proberen te maken!!!
knuff J10e

een oud filmpje is ook goed hoor. ... ben heeel benieuwd wil het graag horen.

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:10 uur
Reactie op Inge85

een oud filmpje is ook goed hoor. ... ben heeel benieuwd wil het graag horen.

maar heb geen oud filmpje ook aleen videobandje ergens onder het stof...
heb inmiddels alweer nieuwe comp en perongeluk alle foto's, bestanden, enz gewist van de ouwe dus heb ehelmaal niks meer muv een paar ouwe dia's en de diaprojector werkt ook niet...
met andere woorden... er zit nu een gat van ong. 4 jaar in mijn bestaan  :? haha

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:12 uur
Reactie op *J10e*

maar heb geen oud filmpje ook aleen videobandje ergens onder het stof...
heb inmiddels alweer nieuwe comp en perongeluk alle foto's, bestanden, enz gewist van de ouwe dus heb ehelmaal niks meer muv een paar ouwe dia's en de diaprojector werkt ook niet...
met andere woorden... er zit nu een gat van ong. 4 jaar in mijn bestaan  :? haha

oohw wat enorm jammer zeg.... dat ben je dus allemaal kwijt.... ik ben heel benieuwd naar een komend filmpje..
ennuh mijn gitaarspel verwacht er niet te veel van hoor. het lukte niet zo goed maar wilde het er zo graag opzetten.... ( ik heb een ander filmpje op min  laptop die het beter doet )

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:06 uur

Hey Inge..
Klinkt harstikke goed... sfeervol nummer!

Jammer genoeg speel ik zelf niets... hou wel enorm veel van muziek.. maar ik kan niet alle tonen horen :) en daardoor word ritme houden nogal lastig.....

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:08 uur

Hé Jantientje wat leuk!! Ik speelde ook dwarsfluit. Alleen heb ik 't laten liggen en kan er nu niets meer van ;(

Leuk topicidee Inge!!

Ik zou heel graag piano willen leren spelen maar heb geen plaats voor een piano -O- En ik dans heel graag: jazz, streetdance, flamenco en BatuKa zijn m'n favoriet!!

Login of registreer om te reageren
20-05-2007 om 21:11 uur
Reactie op snotneusje

Hé Jantientje wat leuk!! Ik speelde ook dwarsfluit. Alleen heb ik 't laten liggen en kan er nu niets meer van ;(

Ik zou heel graag piano willen leren spelen maar heb geen plaats voor een piano -O- En ik dans heel graag: jazz, streetdance, flamenco en BatuKa zijn m'n favoriet!!

Kom je gewon bij mij op les. Geef pianoles én fluitles ben je in 1x goed onder de pannen... Piano mag je van mij gebruiken...

@melanie... kun je niet alle tonen horen? hoezo niet?

Login of registreer om te reageren
16-09-2009 om 19:28 uur
Reactie op snotneusje

ik dans heel graag: jazz, streetdance, flamenco en BatuKa zijn m'n favoriet!!

hier geen miziek wel ook dans 3jaar flamenco en salsa gedaan nu gestopt maar hoop volgend jaar terug te kunnen beginnen

Login of registreer om te reageren