Hoe voel jij je vandaag #28

20-05-2007 om 13:15 uur Gesloten

en alweer een nieuwe

ik heb het gevoel dat het vandaag steeds slechter word. heb een vreemd drukkend gevoel nu en ga toch maar ff ventolin puffen

De reacties zijn gesloten.
20-05-2007 om 14:15 uur

Eindelijk gaat het de betere kant uit! Heb alleen ontzettend veel gewerkt in 3 dagen, dus ben echt ontzettend moe (2x 4 uur snachts thuis en weer vroeg op.. Werk wel eens bij mn ooms bedrijf, op een kermis, achter de bar staan.)

Gisteren had er 1 of andere malloot met traangas gespoten in de tent. Het volk was gauw weg.. maar wij waren er niet zo blij mee. Stonden we met al het personeel achter de tent met tranende ogen, zere kelen en iedereen ontzettend hoesten (sommige tot kotsen toe, waaronder ik natuurlijk  :-\) Heb veel meegemaakt op zulke feesten.. maar dit sloeg echt alles.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe, beterschap voor degene die het nodig hebben!

Twix.

20-05-2007 om 21:57 uur

het gaat vandaag best redelijk. Geen aanvallen gehad en ook niet heel erg benauwd, alleen vanochtend toen ik wakker werd, maar das ongeveer altijd.
Kheb vandaag dan ook helemaal niets gedaan, dat scheelt ook wel. Elke keer als ik wat langer in beweging kom krijg ik weer meer last. Maar goed, dat zien we morgen wel weer. Voorlopig iig vandaag een rustige dag gehad :)

liefs irene

21-05-2007 om 05:44 uur

@ schorpioentje, gaat het al weer beter?
@ Ireen en twix blij dat het beter gaat!

Ik heb vanacht beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten, ben er nu toch maar uit gegaan want op 6 uur gaat de wekker en als ik dan net weer in slaap ben gevallen voel ik me nog beroerder.
Gister was ik blij want de prednisolon leek meteen aan te slaan, maar het gaat me nu toch niet snel genoeg................ben echt benauwd, was vergeten hoe het voelde om zó benauwd te zijn. Nou ja ik ga wel werken, want dan heb ik ook wat afleiding.

Ik heb net een nieuwe turbuhaler open gemaakt, er staat dan dat je hem 3 keer moet ontgrendelen, ik heb nu 4 keer gedaan en ik heb nog het gevoel dat hij niets heeft gedaan....... herkennen jullie dat? Ik heb de neiging om nu nog een puf te nemen..........misschien doe ik dat ook wel, ik kijk nog wel even....

Fijne dag en beterschap allemaal!
Janneke

21-05-2007 om 12:52 uur
Reactie op Jippie

Ik heb net een nieuwe turbuhaler open gemaakt, er staat dan dat je hem 3 keer moet ontgrendelen, ik heb nu 4 keer gedaan en ik heb nog het gevoel dat hij niets heeft gedaan....... herkennen jullie dat? Ik heb de neiging om nu nog een puf te nemen..........misschien doe ik dat ook wel, ik kijk nog wel even....

Je kan controleren of je turbuhaler werkt door een keer een puf voor te draaien en deze dan leeg te tikken boven een stukje donker papier of boven een ander donker oppervlak. Als je dan korreltjes poeder ziet dan doet ie het, als dat niet zo is dan doet ie het niet. Het hoort zo dat het heeeel weinig is, dan doet ie het wel gewoon :)

21-05-2007 om 06:58 uur

hoihoi,

het lijkt wel of het hier steeds slechter gaat. ik heb nu ook als ik hoest *klinkt misschien vies* dat ik bloed proef.  :'( ik heb nu in de vroege ochtend al zo'n idee dat het een dag van ventolin puffen wordt en weinig doen. al heb ik morgen wel twee toesten, maar die ken ik gelukkig al best wel goed  O-)
als het zo blijft toch maar de HA weer bellen. het gaat echt steeds slechter hier.

de nacht was hierdoor ook heel slecht. ik wou lekker vroeg gaan slapen, maar dat kwam er dus niet van het slapen gebeurde pas na half 11. en natuurlijk lig je dan om 2 uur s'nachts alweer benauwd wakker  >:(
ik ben dus ook nog hartstikke moe nu  -O-

voor iedereen een dikke knuffel.

knuffels schorpioentje

21-05-2007 om 08:28 uur

Hier ook bagger. Vannacht zo'n keelpijn gehad dat ik maar paracetamol gepakt heb. Toen nog 4 uurtjes geslapen en vervolgens kei misselijk wakker, van die paracetamol op nuchtere maag natuurlijk. Inmiddels voel ik me wel ietsje beter. Zodadelijk maar naar Dekkerswald en dan zien we wel.

@ Schorpioentje: Slijm kan vaak heel vies smaken. Je moet het wel controleren. Als het wit is, niks aan t handje. Geel/groen: kan duiden op ontsteking maar ook op een virus waarbij het snot uit je hoofd/neus naar je longen zakt. Bruin/rood: Foute boel.

Lief, Nina

21-05-2007 om 10:35 uur

heyhey,

pff kben lekker benauwd nu. Ben nu uurtje wakker. Kwas zoals g ewoonlijk bij opstaan wel wat benauwd, maar nu nog steeds, ondanks al 2 puffen symbicort. Als het zo niet zakt nog maar weer een puf foradil erachteraan doen, zucht...  -O-
verder vandaag best een drukke dag, dus khoop dat t zo wat opknapt, want kheb even geen zin in een rot dag. Morgen moet ik al met mn antihistaminica stoppen ivm allergietest, singulair moet k nog even navragen. maar goed, dan zal ik wel helemaal paar rot dagen krijgen, donderdagmiddag die test...  -O-

nou iedereen heel veel sterkte!
@nina: weer heel veel sterkte/succes deze week in dekkerswald! balen zeg van je keel! echt rot!
@schorpioentje: sterkte meid, klinkt niet lekker! maar weer idd de HA bellen en absoluut het slijm in de gaten houden!
@ Jippie: ja dat ken ikhelemaal. Ik draai dat ding soieso altijd al 4x ipv 3x voor de zekerheid, maar kben int begin altijd bang dat er niets uit komt, net als op het eind. Kzou echt veel liever er gewoon een exact tellertje op hebben zitten, maar goed...het is niet anders...

liefs ireen

21-05-2007 om 10:51 uur

eerst ff: iedereen heel veel sterkte!! ireen, vol blijven houden hoor! rustig aan doen dan, ook al is het ff vervelend...die tests zijn ook wel weer belangrijk!

ik had gister best een baggerdag, ben voor t eerst weer bijna tegen de vloer gegaan door de benauwdheid, en had alleen maar de was opgehaald uit de kelder... (vier trappen af / op ) wat dus juist wel goed ging de laatste tijd, maar nu dus niet meer. Moet ook wel zeggen dat ik er vaak geen erg in heb om de ventolin op tijd te nemen (dus voor de benauwdheid komt) gezien k die nu dus eigenlijk vier keer daags moet...is dus blijkbaar wel nodig...stond bij de wasbak en moest me echt vastgrijpen  :-\ gelukkig was m'n lieve friendje er dus die heeft me ff richting bed gedirigeerd :P

vandaag valt het mee, maar heb ook nog bijna niets gedaan. Op zich wil ik wel graag de ramen open, want de luchtstroom in m'n lijf is niet optimaal, maar ze hebben het park hier tegenover vandaag gemaaid dus :/ maar niet doen...eerst zo alle medicijnen maar eens nemen en douchen, en dan kunenn de ramen denk ik wel open....

maar klein licht puntje: ik heb het idee dat het ietsjes beter gaat met mijn handen  *O*

21-05-2007 om 11:00 uur

hey,

hier gaat het niet echt goed... benauwd... en rommel/pruttel nog steeds... -O-
vandaag toch maar thuis gebleven en dus niet naar school :'(

@redraven: balen dat het gister niet goed ging ... hopelijk gaat het vandaag beter ;)

@ireen: alvast heel veel succes met het stoppen met de anti-histamine....

@nina: zet hem op he meid ! hopelijk heb je snel minder last van je keel ;)

@schorpioentje: gewoon de ha bellen meid ! ;)

en iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte ! :)

21-05-2007 om 11:37 uur

@ Sammy: Volgens mij gaat 't al een tijdje niet zo lekker of wel? Wel goed in de gaten houden he, niet dat je het alsmaar uitstelt en dadelijk een ontsteking hebt of wat dan ook.. Beterschap!
@ Schorpioentje: Ik zou als ik jou was even met de ha overleggen, al bel je alleen maar, toch? Kan de assistente misschien even overleggen of misschien vind ze het beter als je even langs komt...
@ Nina: Wat vervelend dat je zo'n keelpijn hebt. Hoe is het met de oorpijn, is die wel weg dan? Beterschap meis! En succes bij Dekkerswald!
Voor de rest die het ook zeker kan gebruiken: Heel veel beterschap!!

Met mij gaat het weer wat beter. Ik heb goed geslapen en ook nu gaat het best wel redelijk, nog niet goed, en kan ook nog niet naar school/stage, maar er zit vooruitgang in en dat is gewoon heel fijn. Heb morgen mijn allerlaatste prednison dagje, ik hoop dat het daarna gewoon alleen maar beter blijft gaan.