Hoe voel jij je vandaag #27

07-05-2007 om 16:43 uur Gesloten

Nou hier gaat het echt heel slecht kleine week geleden aan AB gezeten en nu is het weer flink mis, mijn sputum is groen/geel en smaakt echt heel erg vies *SORRY* ik piep constant , terwijl ik echt nooit piep. Ik durf eigenlijk niet zo goed naar de LA want heb volgende week examens en kan dit nu allemaal niet gebruiken maja..

Liefs bloem

De reacties zijn gesloten.
07-05-2007 om 16:57 uur

aah bah wat balen zeg voor je.... ik zou het maar wel doen watn juist als e examens heb kan je dit niet gebruiken

07-05-2007 om 16:59 uur

jaa maar ik zie de bui al hangen moet ik zo aan de prednison en kan ik helemaal niks meer, want ik vergeet dan altijd dingen en kan me niet concentreren.. dus zit echt met een dillema..

07-05-2007 om 17:06 uur

Hey allemaal  *O* *O*

Sorry dat ik het zeg voor degene die er blij mee zijn, maar voor mij mag het weer droog worden.
Ben sinds vrijdag weer veel benauwder, megadruk op thorax, etc en dit weer maakt het alleen maar erger. :'( Maar ja na regen komt zonneschijn! Hoop dat dit in vele opzichten geldt (voor iedereen).

@Lara: Woe gaat het voor jou echt beginnen, heel veel succes in HH.
@Bloem Wacht niet te lang met bellen, schiet je helemaal niks mee op. Beterschap!
@Sam hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken, sterkte
@Hellen heb jij die dierenoppasser al gevonden? Ik ben hem nog niet tegen gekomen, heb ondertussen  een muis, zeehond en aantal olifanten in de aanbieding. Dus als je hem vind, stuur hem svp ff deze kant op. Hoop dat het beter met je gaat. Sterkte

07-05-2007 om 17:15 uur

Hoii,

OWh die regen grrr voor de een een opluchting voor de ander eeen lange lijst met extra klachten  ;(.
Ik heb duss last van die regen....benauwd en dat slijm hoest ik de hele dag door los. Geslapen heb ik ook niet echt werd constand wakker dan weer warm dan weer koud dan te benauwd vanavond hoop ik dus weer fatsoenlijk te slapen heb dr genoeg van.
Heb net door de regen gefietst en kan er dalijk weer doorheen om te gaan sporten (misschien als ik mijn pa heeeel lief aan kijk brengt hij me wel  ;).

@Bloem; Veel succes .dat heb jij weer maar ik zou dit ook zo uitleggen als je naar de LA gaaat. Ik zou het je wel aanraden dit klinkt niet echt lekker.

xXxx troetel

07-05-2007 om 17:20 uur

Ik ben erg moe maar voel me wel goed. Ga deze week wel even langs bij de dokter voor 'standaard' controle en wat nieuwe medicijnen bespreken  :s)

07-05-2007 om 18:26 uur

heej,

ik voel me de laatste tijd wel weer wat aan de betere kant, ik hoef niet meer te rusten tussendoor, of als ik weer kom van m'n werk!

sterkte en/of beterschap voor iedereen die het nodig heeft!!

gr. mirjan

07-05-2007 om 18:27 uur

Hier gaat het laat ik dan maar zeggen naar omstandigheden goed. Keelpijn, verkouden aan het worden, en benauwd heid.. ik ken de laatste weken niks anders meer..
Het is nu ook zo goed als definitief dat ik ga stoppen met de opleiding. Helaas brengt het een hoop gezeur met zich mee van mn ouders, ( niet alleen daarom.) Vanavond weer ff een goed gesprek gehad met mamsie.., en we kunnen er weer ff tegenaan. Hoop ik dan!

Beterschap voor iedereen die het gebruiken kan!

Twix

07-05-2007 om 18:59 uur

Ik voel me eigenlijk wel okee. Ben wel blij met een buitje regen. Gisteren ben ik gestopt met de Aerius omdat ik vrijdag een huidallergietest krijg en ook weer naar de longarts moet. Ben benieuwd waar hij nu weer mee gaat komen.

07-05-2007 om 20:34 uur

Nou, de ziekenboeg is weer aardig vol: beterschap voor iedereen die het nodig heeft!!

Hier is het eigenlijk maar zo/zo: benauwdheid neemt toe, hoesterig en heb last van oorpijn, kortom vervelend!!

We zien wel wat ervan komt!!!

liefs

irene

07-05-2007 om 21:56 uur

Nou ik ben niet zo blij met de regen want heb het daardoor gelijk weer benauwd. En ik heb last van mijn keel en ben erg moe. Maar wel een hoop gedaan vandaag!!! En de assistente van de kno-arts stond op het antwoordapparaat, de operatie moet op een andere dag want op de afgesproken dag, blijkt de dokter helemaal niet te opereren. Dat schiet lekker op dus, morgen maar weer een nieuwe afspraak maken!! Ik ga nu slapen want morgen weer vroeg op.
Heb al meer dan een uur de hik, dus wie maakt me ff aan het schrikken?? ;)