Hoe voel jij je vandaag? #24

27-03-2007 om 20:49 uur Gesloten

En hier weer verder....

@ Nina....
Net eens rond gekeken op internet... klachtenlijstje ervan opgezocht...
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het dat idd is... Lees erg veel herkenning!!

De reacties zijn gesloten.
27-03-2007 om 20:51 uur

@Melanie; dan maar hopen dat de oefeningen en hulp die je bij de fysio krijgt helpen zodat je er minder last van hebt!

27-03-2007 om 21:49 uur

pffffffff voel me leeg,moe en kortademig nog steeds  :?

27-03-2007 om 21:52 uur
Reactie op melanie

En hier weer verder....

@ Nina....
Net eens rond gekeken op internet... klachtenlijstje ervan opgezocht...
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het dat idd is... Lees erg veel herkenning!!

Ja.. ik herken dus maar weinig van die klachten.... heel gek... terwijl het bij mij officieel is vastgesteld.
Maar goed we zullen zien wat dekkerswald straks zegt. Hopelijk ben jij er snel weer vanaf... Ik schijn het dus in erge mate te hebben....

27-03-2007 om 22:30 uur

Gek idd...
Ik zal vrijdag verslag doen van wat ze te vertellen heeft.. Aan de telefoon klonk ze iig al erg aardig...

Zit nu aan een kopje goedenacht thee ;) wie weet slaap ik zo als een roosje...
verder is me olifant weer op bezoek.. hele dag al... maar nu maakt ie zich wel erg zwaar...

28-03-2007 om 11:04 uur

Goedemorgen,

Stond vanmorgen weer met hoofdpijn op. Ik vraag me af of dit door het afbouwen van de prednison kan komen:heeft iemand daar ervaring mee? Verder licht benauwd, heb net verneveld en het gaat nu wel.Het beloofd een mooie dag te worden dus we gaan de stoeltjes maar weer buiten zetten.

Alle zieken: beterschap en geniet toch van het mooie weer! Tot mails,

Irene

28-03-2007 om 11:34 uur

Voel me heel naar , net of ik een kater heb.trillerig duizelig en misselijk
Ik heb sinds gisteren nieuwe medicatie Foradil en Spiriva, maar weet niet of het daar aan ligt, ik zit eigenlijk vanaf zaterdag al een beetje tegen de oranje fase aan en ondanks dat ik alles wel kan doen voel ik me erg slecht, gisteravond ging mn hart ook vreselijk tekeer en raakte ik in paniek en dat is me lang niet gebeurt.
Vanmiddag heb ik snel een afspraak kunnen regelen met de longarts(voordeel van in revalidatie zitten)en we zullen het wel zien, maar vooralsnog voel ik me ronduit naar ;(
zo ik ga me naar de revalidatie toeslepen, voor de rest iedereen een prettige hopelijk goede dag toegewenst

groeten Hilda

28-03-2007 om 11:46 uur

Vanochtend toch maar weer naar de huisarts gegaan, want ik voelde me bepaald nog net beter worden, eerder slechter. Ik had misschien beter kunnen vragen of de huisarts bij mij langs kwam, want de tocht ernaartoe was eigenlijk te zwaar en in de spreekkamer van de ha viel ik bijna flauw. Ik heb nu een AB-kuur en een prednisolon-stootkuur gekregen, dus hopelijk zal ik nu snel verbetering merken... Ik ga nu maar weer snel mijn bed in want dat tochtje naar de dokter heeft me al mijn energie gekost.
Voor allen die het nodig hebben: beterschap ^O^

28-03-2007 om 12:43 uur

Nou nou, Hilda en Veronie, jullie zitten aardig in de lappenmand. Hopen Hilda, dat de LA wat aan je medicatie kan doen.
En Veronie, hopen dat de AB en prednison hun werk doen, vervelend, hoor!

Allebei heel veel beterschap!

gr.

irene

28-03-2007 om 15:22 uur

hoi,

Heb voor het eerst zins een paar nachten weer redelijk geslapen (maar 1 keer wakker geworden).  O-)
Toch ben ik een beetje chagrijnig. Ik vertelde namelijk net zo dat ik als het zo gaat de HA wil bellen (of maandag). Vind me moeder dit opeens iets te overdreven. Maar ik weet volgens mij wel beter hoe ik me voel.  :? Dat vind ik dus nu best vervelend. Als het gewoon niet gaat dan bel ik gewoon.

Iedereen veel beterschap.

groetes Schorpioentje. :W

28-03-2007 om 15:48 uur

Hey allemaal, :{w

Hier gaat het helaas ook niet zoals het moet.  :? Vorige week al keelpijn, vrijdag weer verkouden geworden. Met als gevolg, temp en nog meer hoesten. Ook iets ander soort hoest. Had eigenlijk geen zin in kuren en hoopte dat ik hetzelf zou redden  O-) (terwijl ervaring eigenlijk het tegendeel bewijst) Maar ja wilde LA eigenlijk niet onnodig lastig vallen. Vind het zo lastig te bepalen wanneer je nu aan de bel moet trekken. Vind mezelf dan zo'n zeur. En keelpijn en verkoudheid is toch eigenlijk voor de HA. Weet dan nooit of ik wel of niet actie moet ondernemen en dan LA of HA?
Uiteindelijk vandaag toch maar ff (tel) contact gehad met HA wat ik moest doen en moet nu toch weer aan een AB kuur  ;( . Anders blijft het zeuren en wordt het volgens de HA alleen maar erger.
Mocht gelukkig nog wel ff wachten met pred, eerst kijken wat AB doet.

@Hilda Balen zeg, hoop dat het snel beter gaat
@Veronie Beterschap
@Schorpioentje Als je het zelf niet vertrouwd, gewoon bellen!!

Groetjes Karin