Jong en longemfyseem

06-03-2007 om 15:22 uur

In november 2006 heb ik een boekje uitgegeven met 12 persoonlijke verhalen van mensen jonger dan 50 jaar die longemfyseem hebben.
12 verschillende verhalen met allemaal een eigen achtergrond, eigen problemen en oplossingen. Maar allemaal dezelfde overeenkomst: te vroeg in het leven een ernstige ziekte terwijl ze ook nog een gezin moeten runnen. Tussen de verhalen door leg ik in 'normaal Nederlands' het een en ander uit. Dit boekje is niet alleen uitermate geschikt om te lezen door 'nieuwe' jonge patienten maar ook zeker mensen in de omgeving van longemfyseempatienten.
Een aantal deelneemsters op dit forum hebben aan dit boeje meegewerkt.

*O*
Het boekje is gratis te bestellen tel 030 6938319 of te downloaden op
http://www.astmafonds.nl/content.jsp?wid=9411&objectid=9127

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 11:08 uur

ik kan m niet downloaden... jamemr genoeg... krijg m niet geopend denk dat ik m dan maar bestel.. ben heel benieuwd naar de verhalen....!

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 13:36 uur

Ik heb het nummer gebeld, maar ze weten er niets van  :-\ Ook een zeer rommelig gesprek.

Kun je het boek ook ergens online bestellen? 95 pagina´s afdrukken vind ik wel een beetje teveel.

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 14:00 uur

ik heb idd ook gebelt en ze wisten niks.. heel vervelend... wil het echt lezen.... -O-

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 16:22 uur

Vreemd ik kan het wel openen? http://www.astmafonds.nl/downloads/jong_en_longemfyseem.pdf Hier nog een keertje moet lukken. Ikzelf heb het boekje ook het is zeker de moeite waard om het te lezen. Mijn verhaal staat er ook in onder de naam Ria dus zeker een aanrader. Ik ben erg blij dat Huub mijn daarover benaderd heeft zo kan ik anderen ook een beetje opweg helpen, om door mijn verhaal daarin te plaatsen en het door anderen te laten lezen hoe ik ermee heb leren leven.
Groetjes van Ria het internetmoedertje

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 16:28 uur

hoi internetmoedertje,

ik kan m echt niet openen, krijg allemaal rare tekens, maar niet de tekst... weet jij waaar ik het boekje kan bestellen of anders kopen?

liefs susan

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 16:33 uur

Hoi Susan dan denk ik dat jij hem niet kan openen omdat je het progamma van  adobe reader niet heeft. Als je die graag wilt hebben kan je die hier downloden. http://adobe-reader.download-click.com/uk/ En het boekje heb ik via Huub gekregen stuur hem anders een mailtje hij weet wel waar je die kan kopen.  :Y
Succes ermee groetjes van Ria

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 16:45 uur

dat programma staat er gewoon op, maar hij opent hem in word... nou ja gaan gewoon mailen bedankt in ieder geval :)

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 18:06 uur

Beste mensen

Jammer jullie op het opgegeven telefoonnummer het boekje niet kunnen bestellen. Toch moet het daar lukken. Dit telefoonnummer staat ook in het boekje vermeld. Als het niet lukt vraag dan of ze het willen uitzoeken bij mevr Sterkenburg. Met haar medewerking heb ik het boekje uitegegeven.
Wat  betreft het downloaden; zoals Ria al heeft aangegeven moet je Acrobat reader (zie haar link) op je computer installeren. Als dit allemaal niet lukt kan ik het bestand mailen in WORD.

succes
Huub

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 18:34 uur
Reactie op h@@b

Beste mensen

Jammer jullie op het opgegeven telefoonnummer het boekje niet kunnen bestellen. Toch moet het daar lukken. Dit telefoonnummer staat ook in het boekje vermeld. Als het niet lukt vraag dan of ze het willen uitzoeken bij mevr Sterkenburg. Met haar medewerking heb ik het boekje uitegegeven.
Wat  betreft het downloaden; zoals Ria al heeft aangegeven moet je Acrobat reader (zie haar link) op je computer installeren. Als dit allemaal niet lukt kan ik het bestand mailen in WORD.

succes
Huub

Het lijkt me makkelijker dat jij (als auteur) uitzoekt waarom dat boekje via de aangegeven weg niet te krijgen is. Kennelijk is er ergens sprake van miscommunicatie... Misschien dat het met 1 simpel telefoontje/mailtje van jouw kant op te lossen is, dat lijkt me voor alle partijen prettiger dan wanneer ze 'suf'gebeld gaan worden :).

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 18:24 uur

Hoii,
Ik kon hem wel openen en ga hem denk ik ook bestellen. Ik ga mijn moeder eens goed informeren over alle gevolgen van roken voor haar en haar omgeving. Ik heb ook al verschillende filmpjes enz hopelijk werkt dat.

Login of registreer om te reageren