Hoe ben jij op het Longforum terecht gekomen ?

02-10-2005 om 21:34 uur Gesloten

Zelf ben ik best benieuwd via welke weg de leden hier op het forum terecht zijn gekomen  ;D

Een aantal zal hier zijn gekomen via de Astma NL groep (Yahoo), een ander aantal waarschijnlijk via zoekmachines zoals Google en weer een ander aantal misschien zelfs via andere forums   :?

Kortom, vertel hier hoe je dit forum hebt gevonden  ^O^

De reacties zijn gesloten.
02-10-2005 om 21:48 uur

Ik ben eigenlijk via google hier gekomen..
Ik was al een hele tijd opzoek naar lotgenoten maar kon het eigenlijk niet echt vinden..
Toch maar besloten iets beter te zoeken en zo heb ik dit gevonden  ;)

02-10-2005 om 21:50 uur

Ik kende Mark al en ben hier dus via hem terecht gekomen  :s).

03-10-2005 om 12:07 uur
Reactie op Esther

Ik kende Mark al en ben hier dus via hem terecht gekomen  :s).

geldt ook voor mij (uiteindelijk via jou dan weliswaar ;) )

02-10-2005 om 22:37 uur

Via het forum van het astmafonds. Daar stond een oproep voor dit forum, en dit forum bevalt goed. ^O^

02-10-2005 om 22:57 uur

hoi allemaal!

ik ken het net zo als hilde van het astmafonds forum. daar was ik samen met susan 'weggestuurd' omdat we te weinig over astma praatte en te veel chatte volgens hun!maar goed het bevalt me hier stukken beter!

Groetjes nina

03-10-2005 om 07:48 uur

hoi
ik ben meegekomen via de oude astma nl site op yahoo,ben blij met dit forum is hele verbetering.
marit

03-10-2005 om 08:12 uur

Omdat mijn dochter naar Heideheuvel  moest zocht ik naar informatie op het internet waar weinig te vinden was. Daarom heb ik een oproepje geplaatst. Daar reageerde Ukkie op haar dochter heeft daar ook gezeten. Zij heeft mij door haar ervaringen heel erg geholpen. En zij was ook diegene die mij jullie link toezond. In het begin wat huiverig want ik had dit nog nooit gedaan actief meedoen op een forum bedoel ik hiermee. Maar ben nu heel blij dat ik dit forum ontdekt heb. Want het heeft mij echt geholpen en leer er iedere dag weer van.
Bedankt Ukkie

03-10-2005 om 09:04 uur

Ik ken Mark via de "oude" mailgroep van Yahoo en zodoende ben ik ook weer hier *O* *O* *O*

03-10-2005 om 09:06 uur

Hoi
Ik ben via het de astmafonds site hier terecht gekomen.
Tinie *O*

03-10-2005 om 12:14 uur

Ik ben via google.nl hier terecht gekomen. *O*

Groetjes Ria