Hoe voel jij je vandaag? #19!

17-02-2007 om 21:28 uur Gesloten

Ik voel me eigenlijk niet lekker nu, m'n longen doen pijn en ik voel me een beetje raar. Ben net met m'n vriend bij een vriend van hem wezen eten die rookt en dat was misschien niet zo'n goed idee maar ik kom er wel weer bovenop :) Hopelijk gaat het morgen weer beter.

De reacties zijn gesloten.
17-02-2007 om 22:33 uur

Door de medicijn wijziging nu weer wat meer ventolin nodig...
Naja mischien trekt dat nog bij!

17-02-2007 om 22:39 uur

Bleh nu heb ik ook nog last van mijn lymfeklieren in mijn hals en keelpijn... Ik ga maar eens op tijd op bed. Neem mezelf steeds voor op om tijd te gaan slapen de laatste tijd, maar telkens is het boek weer net iets te spannend... Slecht van mezelf...  -O-

19-02-2007 om 17:01 uur

Heeey Allemaal het forum doet het weer *O* *O* *O*

19-02-2007 om 17:23 uur

Benauwd en nog steeds verhoging  -O-

19-02-2007 om 17:30 uur

hey hey allemaal!

het forum doet het weer  *O*

verder is het hier heel selcht..wel mijn eigen schuld!
heb heerlijk de verjaardag van mijn vader geviert, maar daar moet ik nu voor boete....ik heb te weinig vernevelt e niet vaak genoeg mijn zuurstof op gehad...heb zelfs even gedanst....HEERLJIK *O*
kreeg wel op mijn donder van de LA had weer eens te veel gdann...alsof ik dat nog neit weet loop al vanaf zaterdag avond met blauw lippen en handen...mag nu de zuurstof verhogen..dus t trekt nu langzaam bij...
heb de la toen hij zo boos was wel gezegd dat ik wel wilde leven en dat ik lol wilde hebben dat het anders van mij neit hoeft en heb mijn gevoel geprobeert uit te leggen daar....mischien wel brutaal...maar hij zei dat ie zich het ook wel in kon denken en accepteerde t.. de longfoto zag er iets beter uit, de blodwaardes waren het zelfde gebleven en het bloedgas was waardeloos...maar dat kwam van het feestje!
nu doe ik het heel rustig aan lees op de bank of in bed en dan slapen,lezen,tv kijken en internetten!

--> nina: shit zeg wat vervelend....pff gelukkig bnijna naar dekkerswald en daar gaan ze je heel goed helpen..anders ga ik eens een hartig woordje met ze spreken :+

liefs susan

19-02-2007 om 17:36 uur

Jeuj! Ben blij dat het forum het weer doet  *O*

Heb vandaag bloed geprikt (in mn uppie.. mn moeder wou niet mee  ;() en vrijdag belt de Ha voor uitslag. Ben benieuwd, zal wel weer niks uitkomen. Mijn temperatuur is sinds zaterdag niet onder de 38 geweest en daar maakte de Ha zich vooral zorgen over (had weer een vervanger aan de telefoon vanochtend, maar nu tenminste gelijk actie!) Verder heb ik echt een slechte dag vandaag, voel me heel belabberd en ben ook best benauwd. Maargoed dat het nu eindelijk vakantie is.. lekker een weekje niks doen! Ik was er echt aan toe.

@ Susan: Wat goed dat je dat allemaal gezegd hebt tegen die longarts! Ik vind het echt dapper van je. Hopen dat je nu snel weer opknapt!

Twix

19-02-2007 om 18:03 uur

morgen maar weer even naar de huisarts en de longverpleegkundige ... krijg ik eindelijk de inhoud en de gang van zaken van de revalidatie te horen .. verder heb ik helaas wéér keelpijn en een erg pijnlijk, bloedend oor ... hmmmz ... ik ga maar weer eens paracetamolletjes eten!

19-02-2007 om 18:03 uur

[quote author=Juf Anne link=topic=3173.msg39721#msg39721 date=1171904595]
morgen maar weer even naar de huisarts en de longverpleegkundige ... krijg ik eindelijk de inhoud en de gang van zaken van de revalidatie te horen .. verder heb ik helaas wéér keelpijn en een erg pijnlijk, bloedend oor ... hmmmz ... ik ga maar weer eens paracetamolletjes eten!
[/quote]

ook al aan de paractemaolletjes...toch een wonder middel :P

19-02-2007 om 18:05 uur

:) fijn hoor dat het weer werkt!
Toch stiekum al regelmatig gekeken vandaag!...

Hier een goeie dag!
Lekker lui niets gedaan!, lang uitslapen/snoozen, tv in bed gekeken (Kan sinds 2 dagen weer  *O*)
Rommelen op de badkamer..... Hmmmm echt vakantie houden dus...

Laatste 2 dagen weinig benauwd geweest.. wat inspanningsbenauwdheid met schoonmaken, en af en toe wat pijn op me borst.. maar nix om erg over te zeuren...  :Y

@ Susan, goed hoor dat je jezelf zo verdedigd bij de LA! Super!
@ Twix, geniet van het uitrusten en niets doen.. Hoop dat je je lichamelijk snel goed genoeg voelt om er voor de volle 100% van te kunnen genieten....
@ Anne.... ai... klinkt niet lekker, zo'n flinke keelpijn en je oor zo.... Hopen dat de molletjes snel hun werk doen!

19-02-2007 om 18:06 uur

een geweldige uitvinding ... als die er toch niet waren!