nieuw hier

10-02-2007 om 16:23 uur

Hallo iedereen,

Ik zit al een tijdje mee te lezen op de site. Ik heb me nu geregistreerd zodat ik ook wat vregen kan stellen.Mijn naam is Gerda, ben 41 jaar, getrouwd met Wilco, we hebben 2 dochters: Xantia is 13 en Mandy is 16, verder werk ik 30 uur per week als kwekersassistente bij een veredelingsbedrijf in de sla. We hebben heel wat huisdieren: 1 hond, 5 perzische katten, 1 valkparkiet, 1 cavia, 1 hamster en een vijver vol koi's.
Het is inmiddels 15 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de huisarts ben geweest. Ik voelde me constant uitgeput, had hoofdpijn en was zwaar gefrustreerd. in al die jaren hield de ha het op overspannings-klachten na de nodige bloedonderzoekjes. 5 jaar geleden ben ik gaan werken en langzaam ging het steeds slechter. In de zomer van 2005 ging het mis, doodmoe en niet meer in staat om normaal na te denken (watten in mijn hoofd) en heel veel hoofdpijn. Weer bloedonderzoeken en weer kwam hier niets uit. De internist stuurde me naar de cardioloog, maar mijn hart was prima in orde, weer terug naar de ha, hij hield het er weer op dat ik overspannen was. Zelf geloofde ik daar niet veel van. Vervolgens bedacht de ha dat ik waarschijnlijk chronische hyperventilatie had en stuurde me naar de la.
Sinds oktober 2005 weet ik eindelijk dat ik astma heb. Bij het 4e pufje van de histaminetest ging ik zwaar onderuit en ik heb ook inspanningsastma. Verder bleek uit de longfoto dat ik rechts een stuk long mis. een geboorte afwijking waar je dan na 40 jaar pas achter komt. Gelukkig ben ik niet allergie's. Ik heb inmiddels al aardig wat medicijnen gehad, naar zit nu aan 2x per dag pulmicort, 1 tablet singulair en ik gebruik ventolin als het nodig is. Ik heb dagen dat het prima gaat zo en dagen dat ik wel aan de ventolin kan blijven hangen. het wisselt echt enorm.

Groetjes Gerda

Login of registreer om te reageren
10-02-2007 om 16:34 uur

Hallo Gerda :W
Welkom hier op ´t forum.
Ik hoop dat je hier veel plezier zal beleven.
en dat je er ook veel van leert,en zo beter met je ziekte om zal kunnen gaan.
Nou Het allerbeste. :Y
Good Luck
            Lieve groetjes  Dorethé   *O*

Login of registreer om te reageren
10-02-2007 om 16:38 uur

hoi gerda!

welkom op het forum!
veel lees plezier hier en ik hoop dat je wat hebt aan de ervaringen van anderen!

liefs susan

Login of registreer om te reageren
10-02-2007 om 17:10 uur

WELKOM!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

hopelijk heb je heeeeel veel aan dit forum!!!

kus hester

Login of registreer om te reageren
10-02-2007 om 18:16 uur

Welkom hier.

Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.

Groetjes,
Tessa

Login of registreer om te reageren
10-02-2007 om 21:08 uur

Gerda, welkom op dit forum. Het is een bonte verzameling van lieve mensen
die open staan voor de ander heb ik inmiddels ontdekt.
Hoop dat je hier wat kwijt kunt en vind.

Groet,  :W
Rocee

Login of registreer om te reageren
14-02-2007 om 13:34 uur

bedankt voor jullie reactie's. Ik denk zeker dat je op deze site veel van elkaar kan opsteken.

groetjes Gerda

Login of registreer om te reageren
Moderator
21-02-2007 om 23:21 uur

Welkom!
En veel plezier hier!  *O*

Login of registreer om te reageren
23-02-2007 om 17:12 uur

welkom op dit gezellige forum! ik hoop dat je er veel info uit kan halen.
En wat een gezellige dierenboel is het bij je thuis! :W

Login of registreer om te reageren