Even voorstellen

28-09-2005 om 22:01 uur

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ina, woon in het Noord-Oosten van het land, heb helaas COPD, ben getrouwd (bijna 30 jaar), heb twee zoons, één schoondochter. Om te bewegen bezorg ik mail, maar alleen in mijn eigen dorpje, anders is het niet vol te houden, maar zoals jullie wel weten, is bewegen heel goed, dus vandaar.

Groetjes Ina.

Login of registreer om te reageren
28-09-2005 om 22:03 uur
Reactie op Ina

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ina, woon in het Noord-Oosten van het land, heb helaas COPD, ben getrouwd (bijna 30 jaar), heb twee zoons, één schoondochter. Om te bewegen bezorg ik mail, maar alleen in mijn eigen dorpje, anders is het niet vol te houden, maar zoals jullie wel weten, is bewegen heel goed, dus vandaar.

Groetjes Ina.

Welkom Ina, ik hoop dat je het hier naar je zin krijg en we je regelmatig langs zullen zien komen :).

Werk je bij de TPG, of voor Sandd o.i.d. ?

Login of registreer om te reageren
30-10-2005 om 01:05 uur

Sorry Esther, dat ik nu pas reageer, maar ik werk voor Selektmailnederland. Een betrekkelijk nieuw postbedrijf. Wij halen de mail op zaterdag op en mogen maandag t/m woensdag bezorgen. De andere mail halen we 's woensdags op en mogen we van donderdag t/m zaterdag bezorgen, anders is het niet vol te houden. Op dit moment doet Koos, mijn man heel veel voor mij en omdat het even wat minder gaat, dus dat zit wel goed.

Groetjes Ina.

Login of registreer om te reageren
31-10-2005 om 11:18 uur

Welkom op het forum :)
Je hebt in ieder geval leuk werk voor een paar uur per week.  Is het goed te toen in combinatie met copd ?

Login of registreer om te reageren