Posten op het forum

06-02-2007 om 18:20 uur Gesloten

Om het forum nu het zo hard groeit leuk, overzichtelijk en goed leesbaar te houden, vragen wij de aandacht voor het volgende…

Allereerst geldt natuurlijk over het hele forum de algemene FAQ en Policy. Maar van aantal dingen is het handig dat er wat meer informatie te vinden is.

Als iedereen zich zoveel mogelijk aan de volgende ‘regels’ houdt, blijft het voor iedereen leuk
[*]Post on topic
[*]Smilieposts (posts waarin alleen een smilie staat) worden zonder aankondiging verwijderd
[*]Spammen en/of crossposten is ongewenst
[*]Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven.
[*]Heb respect voor je mede forumleden, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
[*]Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe.
[*]Zorg voor een duidelijke topictitel (TT) en openingspost (OP)
[*]Vermijd het gebruik van afkortingen die niet algemeen bekend zijn en maak niet overmatig gebruik van witregels in je bericht. Het gebruik van hoofdletters en leestekens bevorderd de leesbaarheid van je bericht.

Baggeren wordt niet gewaardeerd!
Onder bagger verstaan we: een reactie van één enkel woord of alleen een smilie. Ook crossposts (het posten van hetzelfde bericht/topic op meerdere plekken) vallen hieronder.
Alle ‘bagger’ kan zonder aankondiging verwijderd worden.

Waar kan ik commentaar leveren of een vraag stellen?
Hiervoor kun je terecht bij de moderator(s) van het betreffende board (die kun je op de index vinden) of bij Stardust en Mark.

Meld dit bericht aan de moderator
Ondanks het feit dat er met grote regelmaat crew aanwezig is op het forum, ontsnapt er weleens iets aan de aandacht.
Wordt er iets gepost dat qua policy niet door de beugel kan (spam, beledigende/kwetsende teksten), gebruik dan de link onderaan dat bericht die zegt ‘Meld dit bericht aan de moderator’.
Je kunt dan je commentaar toevoegen en op die manier de aandacht van de crew snel op een dergelijk bericht vestigen.

De reacties zijn gesloten.
06-02-2007 om 18:50 uur

Met dit topic gaan we proberen voor iedereen een duidelijke handleiding voor posten op het forum te maken. Jullie kunnen hier je vragen kwijt met betrekking tot posten op het forum, het maken van links, quoten of wat dan. De bedoeling is dan ook dat de andere users hier weer nut van hebben. Daarom nodig ik iedereen uit om de vragen hier neer te zetten.

Het blijft natuurlijk altijd mogelijk om voor een probleem de globals mods of mij te benaderen via pb.

Ook vragen over andere topics (niet inhoudelijk) kunnen jullie hier kwijt.

04-05-2007 om 13:42 uur

Een commerciële oproep van ons meest recente lid Jouw begrafenis heb ik zojuist verwijderd. Buiten het feit dat er géén toestemming voor was verleend vind ik het absoluut niet passen op ons forum  :s)

17-05-2007 om 14:28 uur

Hallo allemaal,ik zit weer met een probleemke,nl.gisteren deed ik 2 topics op het forum,maar nu weet ik in geen geval meer waar ik die kan terug vinden.Kunnen julie me helpen? >:(

Dank en groetjes. :N

.Simonne ;(

17-05-2007 om 14:37 uur
Reactie op simonne

Hallo allemaal,ik zit weer met een probleemke,nl.gisteren deed ik 2 topics op het forum,maar nu weet ik in geen geval meer waar ik die kan terug vinden.Kunnen julie me helpen? >:(

Dank en groetjes. :N

.Simonne ;(

Klik hier voor je postgeschiedenis (kun je ook zien door op je eigen naam te klikken). Je ziet dan je 20 meest recente reacties. Verder gaat dit topic naar Feedback  *)

17-05-2007 om 14:34 uur

als je nog weet hoe je hem genoemd hebt, probeer dan is de knop 'zoeken' deze staat helemaal bovenaan de site. het kan ook zijn dat een moderator hem verwijdert heeft. ik weet namelijk niet welk topic je bedoelt??

ik hoop dat het werkt

18-05-2007 om 16:23 uur

Hallo,ik geloof dat ik alles zeker mijn 3 laatste berichten teruggevonden,maar ik vind ze nergens terug in"medicijnen en feekback".Zouden ze er nog opstaan.? :Y

Groetjes en dank. ;)

Simonne *O*

09-07-2007 om 09:32 uur

Ik vind het vreemd dat mijn blog topic gesloten is omdat andere leden (maar in het verleden ook crew leden) of topic blijven reageren op mijn blog gedeelte. Waarom worden deze berichten niet verplaatst naar een ander topic zodat op mijn blog nog on topic gereageerd kan worden?

Dit is al vaker gebeurt bij mij. Opvallend is dat Stuart elke keer de boel aanzwengeld met zijn of topic reacties. Blijkbaar is dit geen probleem. Immers door de moderators wordt nooit ingegrepen op deze of topic reacties. Wanneer andere leden op Stuart reageren krijgen ze wel een waarschuwing dat ze of topic reageren. En aan het eind van het liedje (zonder ook maar enige reacties van moderators tussendoor) wordt vervolgens mijn blog afgesloten. Op deze manier heeft het geen zin om als blogger nog een topic te openen over mijn nieuwe blog.

19-07-2007 om 14:37 uur
Reactie op Miran

Ik vind het vreemd dat mijn blog topic gesloten is omdat andere leden (maar in het verleden ook crew leden) of topic blijven reageren op mijn blog gedeelte. Waarom worden deze berichten niet verplaatst naar een ander topic zodat op mijn blog nog on topic gereageerd kan worden?

Dit is al vaker gebeurt bij mij. Opvallend is dat Stuart elke keer de boel aanzwengeld met zijn of topic reacties. Blijkbaar is dit geen probleem. Immers door de moderators wordt nooit ingegrepen op deze of topic reacties. Wanneer andere leden op Stuart reageren krijgen ze wel een waarschuwing dat ze of topic reageren. En aan het eind van het liedje (zonder ook maar enige reacties van moderators tussendoor) wordt vervolgens mijn blog afgesloten. Op deze manier heeft het geen zin om als blogger nog een topic te openen over mijn nieuwe blog.

Je reageerde zelf ook flink off-topic Miranda. Ik ga verder geen discussie met je voeren over wie er schuldig is aan het feit dat jouw topic is gesloten maar het is natuurlijk niet zo dat alleen door mijn bijdragen jouw topic is gesloten. Het is geloof ik overigens slechts één keer eerder gebeurd en jij doet ons nu geloven alsof dit wekelijkse kost is. Maar goed, dat is slechts mijn korte en late reactie op je klacht!

20-07-2007 om 01:24 uur
Reactie op Miran

Ik vind het vreemd dat mijn blog topic gesloten is omdat andere leden (maar in het verleden ook crew leden) of topic blijven reageren op mijn blog gedeelte. Waarom worden deze berichten niet verplaatst naar een ander topic zodat op mijn blog nog on topic gereageerd kan worden?

Als ik het desbetreffende topic doorlees zie ik óók off-topic reacties van jou en zelfs mededelingen over samenwerkingsverbanden tussen AAA en het Astma Forum?! Laatstgenoemde lijkt me te allen tijde voorbehouden aan een crewlid en niet aan forumleden. Het afsplitsen van de desbetreffende berichten zou nergens op het forum passen aangezien het dan onduidelijk zou zijn waar het over gaat. Als een off-topic discussie doorgaat is het topic niet meer de moeite waard deze open te houden.

Dit is al vaker gebeurt bij mij. Opvallend is dat Stuart elke keer de boel aanzwengeld met zijn of topic reacties. Blijkbaar is dit geen probleem. Immers door de moderators wordt nooit ingegrepen op deze of topic reacties. Wanneer andere leden op Stuart reageren krijgen ze wel een waarschuwing dat ze of topic reageren. En aan het eind van het liedje (zonder ook maar enige reacties van moderators tussendoor) wordt vervolgens mijn blog afgesloten. Op deze manier heeft het geen zin om als blogger nog een topic te openen over mijn nieuwe blog.

Zou je enkele voorbeelden (met klikbare links) kunnen geven? Het zal toch niet met zo'n regelmaat zijn voorgekomen? Waarom stuurde je geen bericht naar de moderators als je ingrijpen wenst binnen een topic? Er is één waarschuwing gegeven voor een oproer oproep over iets wat op een externe website staat geplaatst en dat is onacceptabel. Of dat nu door Stuart is of door wie dan ook!

Je laatste zin doet mij overkomen alsof met grote regelmaat jouw topics 'ten onrechte' zijn gesloten. Dit is de grootst mogelijke onzin. Daarnaast begrijp ik deze opmerking ook niet nu je hebt laten weten te zijn gestopt als blogger en vermoed ik tenslotte dat je eigenlijk zeer veel moeite heb met Stuart als forumgebruiker!

20-07-2007 om 08:49 uur
Reactie op Mark

Als ik het desbetreffende topic doorlees zie ik óók off-topic reacties van jou en zelfs mededelingen over samenwerkingsverbanden tussen AAA en het Astma Forum?! Laatstgenoemde lijkt me te allen tijde voorbehouden aan een crewlid en niet aan forumleden. Het afsplitsen van de desbetreffende berichten zou nergens op het forum passen aangezien het dan onduidelijk zou zijn waar het over gaat. Als een off-topic discussie doorgaat is het topic niet meer de moeite waard deze open te houden.
Zou je enkele voorbeelden (met klikbare links) kunnen geven? Het zal toch niet met zo'n regelmaat zijn voorgekomen? Waarom stuurde je geen bericht naar de moderators als je ingrijpen wenst binnen een topic? Er is één waarschuwing gegeven voor een oproer oproep over iets wat op een externe website staat geplaatst en dat is onacceptabel. Of dat nu door Stuart is of door wie dan ook!

Je laatste zin doet mij overkomen alsof met grote regelmaat jouw topics 'ten onrechte' zijn gesloten. Dit is de grootst mogelijke onzin. Daarnaast begrijp ik deze opmerking ook niet nu je hebt laten weten te zijn gestopt als blogger en vermoed ik tenslotte dat je eigenlijk zeer veel moeite heb met Stuart als forumgebruiker!

Ik geef het op, laat maar zitten.