ik ben nieuw hier

30-01-2007 om 12:55 uur

Hallo Allemaal,
Sinds kort heb ik me bij jullie aangesloten. Het is nog een beetje zoeken. Ik ben Ember. Rond mijn 30ste (ik ben nu 42) kreeg ik astma.  Dat was een vreemde gewaarwording. Volgens de LA is het een ernstig persisterend astma. Hiervoor ben ik al meerdere keren in het ziekenhuis opgenomen geweest en daarna voor revalidatie in een astmacentrum. Op dit moment gaat het weer niet goed en ik vrees dat opname in het ziekenhuis weer nodig is. Ik zie vooral op tegen opname in in een astmacentrum. Van huis, in de structuur van zo'n centrum en je moeten voegen naar de medepatienten. Na een paar maanden weer langzaamaan terug naar af. Als het weer moet dan moet het maar. Tja meer weet ik nu niet te vertellen. Groetjes Ember

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 13:02 uur

hey ember,

welkom op het forum! en heel veel leesplezier!

wel heel vervelend dat het nu weer slecht gaat! ik hoop dat een zkh opname of een opname in een asmtacenter niet nodig is.

liefs susan

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 14:29 uur

hoi ember,

wat rot dat het nu slecht gaat!!! ik hoop echt voor je dat het niet nodig is om opgenomen te worden, en als het tóch moet dan maar zo snel en kort mogelijk toch?

kus, hester

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 16:38 uur

Welkom Ember. Wat een prachtige aparte naam heb je.
Naar dat het nu minder lekker met je gaat. Ik hoop dat je toch in zoverre
opnapt dat je niet weg hoeft. Kop op.

Groet,
Rocee :W

Login of registreer om te reageren
Moderator
31-01-2007 om 22:42 uur

*O* Welkom hierzo en veel lees plezier!

Login of registreer om te reageren
31-01-2007 om 22:52 uur

@ember, (inderdaad echt een mooie naam!),
wat een vervelend verhaal heb je te vertellen. Echt naar. Ik hoop dat je veel informatie vindt waar je wat aan hebt op dit altijd gezellige forum.
Groetjes :W

Login of registreer om te reageren
01-02-2007 om 11:43 uur

Hallo Allemaal, bedankt voor jullie reaktie. Ik vind het leuk om hier op het forum rond te neuzen, veel herkenning. Vooral als het wat minder gaat heb ik wel behoefte aan een beetje herkenbare situatie's. Wat ik moeilijk vind is dat veel mensen zich niet kunnen voorstellen dat je betere perioden hebt en minder goede tijden. Als het wat beter gaat kan ik "veel" meer en als het niet goed gaat bijna niets. Veel mensen begrijpen dat niet.  :N

Ik probeer er altijd het beste van te maken. Als de zon schijnt of er zit een vlinder op een bloem dan kan ik daar van genieten. Samen met mijn man op de bank naar een film kijken vind ik al toppie. ^O^

Gelukkig heb ik een fantastische LA. Ik kan altijd bij hem terecht mag hem mailen en bellen wanneer dat noodzakelijk is. Hier op het forum lees ik wel anders.

Groetjes van Ember (variatie op Amber)

Login of registreer om te reageren
19-02-2007 om 22:45 uur

Hallo Ember :W
Nou ,ik hoop dat 't snel beter gaat met je astma,
en veel plezier hier zo.
Succes en de allerbeste wensen.
liefs en groetjes Dorethé

Login of registreer om te reageren