Hoe voel jij je vandaag? #17!

28-01-2007 om 22:51 uur Gesloten

juf anne!

nog gefeliciteerd!

enne heel veel succes!

liefs susan

De reacties zijn gesloten.
28-01-2007 om 23:02 uur

Hey Anne,

Nog van Harte gefeliciteerd met je 23ste verjaardag! (Mooie leeftijd hoor  ;) )
En ontzettend veel succes met al je onderzoeken!

Hier een zeer kalm weekend.
Na vrijdag een horizontale dag (echt flink beroerd geweest, koorts, steken, rugpijn)
2 heel rustige dagen gehad. Toch zijn me klachten nog niet helemaal weg, en ik vermoed een sluimerende ontsteking. (ik begin steeds meer aan een blaasontsteking te denken)

Morgen dus nog een dag thuis om te gaan HA-en.
Totaal niet me hobby, voel me ook een ontzettende zeur om nu alweer naar de ha te gaan.
Maarja, begind aan te voelen als de verstandigste keuze.... toch maar eens naar mijn verstand luisteren voor de verandering (en die van me vriend en ouders :) die erg blij zijn dat ik dat toch eens doe)...

Naja ik zie het morgen allemaal wel weer.

Btw..
Heeft iemand van jullie ipv krampachtige steken in de borst ook wel eens scherpe steken? beetje t gevoel van diepe naaldenprikken? Heb die voor de verandering nu 2 dagen tussen me schouder en borst linksboven?

28-01-2007 om 23:07 uur

@Melanie; die steken heb ik ook vakrr ja. Bij mij duurt het ongeveer een minuutje voor het wegtrekt. Dan probeer ik me niet te veel te bewegen want dan doet het nog meer pijn ademhalen doe ik dan ok heel voorzichtigg. Wat de oorzaak hier van is weet ik ook niet presies  :? .

28-01-2007 om 23:09 uur

hey hey

iedereen post hier wel...maar ik had het gewoon in het hoe voel jij je vandaag topic vna nu geplaatst...maar ik kom hier uit...toch wat fout gedaan!!!! weet niet hoe ik t op mort lossen lukt niet :S

28-01-2007 om 23:10 uur

Sorry Susan,

dat heb ik gedaan. Het vorige zat vol, dus jouw post was de eerste van het nieuwe ;)

(alleen met de titel heb ik een foutje gemaakt, even zien hoe ik dat moet oplossen).

29-01-2007 om 08:44 uur

heb een heerlijk rustig weekend gehad! gister lekker lang in bed gelegen en zaterdag en zondag lekker lui op de bank gehangen! gister wel erg benauwd gehad , maar het is weer de tijd van de maand en dan is het standaard geloof ik!

29-01-2007 om 08:57 uur

Ik voel me toch iets beter vergeleken bij gisteren.Ik werd nu niet zo benauwd wakker.Oké...het fietsen naar en van school viel me erg tegen maar ik loop nu niet meer zo te hijgen.  *O*
Moet nog wel opletten dat ik niet te veel wil doen maar dat komt vast ook wel weer goed.

29-01-2007 om 09:39 uur

het gaat goed hiero. Ik ben niet meer zo benauwd eindelijk.

Maar voro allen die zich niet zo goed voelen.. beteschap allemaal

celes

29-01-2007 om 10:01 uur

Goedemorgen allemaal,

Ik voel mij behoorlijk, heb weer slecht geslapen en hoest behoorlijk. Balen. Volgende week woensdag wel afspraak staan bij de LC in het ziekenhuis, weet niet of ik dat redt. En vanmiddag n. longrevalidatie. Heb vanmorgen veneveld geeft iets meer lucht maar het houdt nog niet over. gr, Irene

29-01-2007 om 13:44 uur

Hier gaat ie wel ok weer :)
Ben weer boven water... en das wel erg lekker..
Morgen weer fijn kids bezig houden op me werk  8-)

Mijn vermoeden blijkt waar te zijn... ik heb een blaasontsteking.. jeej..  -O-
Goeie les....
Want niet alle klachten zijn dus op te hangen aan astma....
Me rugpijn kwam dus niet van t hoesten!

29-01-2007 om 16:17 uur

Hoi allemaal,
Met mij gaat het best wel goed. Ik ben alleen wel erg moe, waardoor alles wat ik wil doen veel langzamer gaat,dan ik wil. Ik voel me ook wat benauwd, hoewel mijn pf goed is, dus gevoel klopt niet met de feiten. Ik wil proberen te minderen met luchtwegverwijder (bricanyl), maar lukt me toch niet. Maar ik mag niet klagen, zeker niet als ik soms lees wat de mensen hier op het forum allemaal voor klachten hebben.
Daarom voor allen die het zwaarder hebben dan ik (de meeste denk ik): veel sterkte en beterschap  ^O^
Liefs Veronie