Verhuizen!

07-08-2005 om 15:42 uur Gesloten

Eindelijk is het zover! Mijn vriend en ik gaan vanuit een klein twee-kamer-appartementje verhuizen naar een flinke eengezinswoning! We gaan er qua ruimte echt giga op vooruit!

Rond 12 Augustus hopen we de sleutel te kunnen krijgen zodat we dan kunnen beginnen met klussen. Het huis moet gesaneerd worden natuurlijk en er moet een nieuwe keuken in. Maar omdat ik niet mag verven (vanwege mijn longen) en niet mag bukken, tillen enz (vanwege gewrichten) moeten we heel wat hulp inschakelen. Vervelend als je zo afhankelijk bent van anderen! Maar ja .. gelukkig hoeft er niet super veel te gebeuren!

Dit is het huis ;D
http://images.realworks.nl/servlets/images/uitwisseling.objectmedia/441527001?

De reacties zijn gesloten.
07-08-2005 om 17:51 uur

Tof Annelies!!! Wij zijn ook pas geleden verhuisd, van een 3 kamerflat naar een eengezinswoning, en we hebben er vooralsnog geen spijt van!

Martha

07-08-2005 om 18:28 uur

Ik woon nu alweer bijna 9 jaar op deze plek, maar daarvoor ben ik in 5 jaar een keer of 6 verhuist. Teveel van het goeie, zeker de laatste keer (2 weken voor de bevalling van mijn oudste). Ik verhuis alleen nog maar als ik zoveel geld win dat ik alles kan laten doen. Veel succes met de verbouwing en veel plezier en geluk op je nieuwe stek straks.

07-08-2005 om 20:49 uur
Reactie op Esther

Ik woon nu alweer bijna 9 jaar op deze plek, maar daarvoor ben ik in 5 jaar een keer of 6 verhuist. Teveel van het goeie, zeker de laatste keer (2 weken voor de bevalling van mijn oudste). Ik verhuis alleen nog maar als ik zoveel geld win dat ik alles kan laten doen. Veel succes met de verbouwing en veel plezier en geluk op je nieuwe stek straks.

Groot gelijk Esther! Ik ben ook in 5 jaar tijd 5 keer verhuisd, en ik ga nu nergens meer heen!

08-08-2005 om 12:00 uur

Ik ben ook pas verhuisd en weer op mezelf gaan wonen in de grote stad  :)
Het begin viel tegen. Vooral bij het opknappen van mijn kamer kreeg ik weer veel last van mijn astma en juist toen moest ik weer voor controle naar de longarts. Niet zo best dus.
Gelukkig gaat het nu heel wat beter. Alles is goed gesaneerd en de gladde vloer kan ik zelf makkelijk stofzuigen en dweilen.
Ook heb ik een jonge kat in huis. Eerst voorzichtig geprobeerd bij mijn ouders thuis (testen wezen uit dat ik in principe niet allergisch ben voor huisdieren) en dat ging gelukkig goed. Soms heb ik wel eens een slechte periode en denk vaak dat 't door de kat komt, maar het gaat ook weer over in bijzijn van de kat.
Ik moet hem alleen verbieden om niet op mijn bed te komen  :'( de schat  :'(

Nu ligt hij weer heerlijk tegen mij aan als ik voor de pc zit *knor knor

http://tinypic.com/a4o4m8.jpg
Sammie is nu 16 weken oud (14 wkn op foto)

08-08-2005 om 12:55 uur

Lief poesje op de foto! ik moet zelf niets van katten hebben, ben er echt bang voor! Sammie is echt een grappige naam, zo eet ook de kat van mijn tante.
Wij hebben helemaal geen huisdieren. Thomas heeft toen we gingen samenwonen zijn hond weggedaan omdat Viento er niet tegen kan...

08-08-2005 om 14:58 uur

Ik ben in 10 jaar 7 keer verhuisd! Nu dus de 8ste keer .. maar ja .. t wordt alleen maar beter :)

13-08-2005 om 23:09 uur

gefeliciteerd met je huisje sinds 6weken hebben wij de betuwe veruilt voor den haag
we hadden eerst een oud vochtig huis met een geiser
nu wonen we in de nieuwbouw zonder vocht en gijser en maar 6km van het strand
het was een hele stap maar het zeker waard
als ik zie hoe mn dochters hier opknappen daar deden we het voor :o

17-08-2005 om 10:59 uur
Reactie op Zerosiz

Eindelijk is het zover! Mijn vriend en ik gaan vanuit een klein twee-kamer-appartementje verhuizen naar een flinke eengezinswoning! We gaan er qua ruimte echt giga op vooruit!

Rond 12 Augustus hopen we de sleutel te kunnen krijgen zodat we dan kunnen beginnen met klussen. Het huis moet gesaneerd worden natuurlijk en er moet een nieuwe keuken in. Maar omdat ik niet mag verven (vanwege mijn longen) en niet mag bukken, tillen enz (vanwege gewrichten) moeten we heel wat hulp inschakelen. Vervelend als je zo afhankelijk bent van anderen! Maar ja .. gelukkig hoeft er niet super veel te gebeuren!

Dit is het huis ;D
http://images.realworks.nl/servlets/images/uitwisseling.objectmedia/441527001?

HEEL VEEL GELUK IN JE NIEUWE WONING!
Het is zeker vervelend om afhankelijk te zijn van anderen. Maar misschien is een goede manager, regelaar en kantine medewerksters wat voor jou. Er blijft nog genoeg te doen over hoor.
Succes ermee en geniet straksie maar lekker van je nieuwe schone en mooie huisje.

19-08-2005 om 20:10 uur

Nou Annelies, hoop dat het de laatste keer voorlopig is al dat verhuisgedoe, en wie weet komt dat andere geluk ook snel  ::)