Hoe voel jij je vandaag? #16!

21-01-2007 om 16:50 uur Gesloten

Ik zal maar vast beginnen: Hier gaat het niet zo lekker, net extra ventolin gepuft, ben de hele dag al benauwd en zit gewoon maar binnen, doe niets bijzonders ofzo. Ben het goed zat.

De reacties zijn gesloten.
Moderator
21-01-2007 om 17:28 uur

hm das idd balen hoor Daantje!
heel veel sterkte en ik hoop voor je dat t snel wat beter gaat!

21-01-2007 om 19:07 uur

Nog over het traplopen uit #15....

Ik ook... en zoiezo zijn er een aantal trappen die ik probeer te vermijden...
De ikea in utrecht bv!
Stijle hoge trappen vind ik een ramp
Maar ik heb ook niet echt een evenwichtsgevoel om over naar huis te schrijven :) wil er dus nog wel eens vanaf donderen....

Hier verder nog licht benauwd... zit te denken om me bric erbij te pakken... Het zit een beetje op de grens....
En me rug blijft lastig doen... zometeen weer een nieuwe paracetamol erin..

1 geluk :) maandag is een redelijk rustige dag op me werk. Ochtend is een makkelijke klas, waarbij ik veel papierwerk doe ipv met de kids zelf bezig zijn.
En smiddags 2 kids in de individuele spelbegeleiding :) kan ik een beetje zelf de middag inplannen :) sorry kids :) geen zandbak!

21-01-2007 om 20:21 uur

Ik heb vandaag ook weer ontzettend last van traplopen  :X Verder een leuk weekend gehad, maar nu dus kapot moe, maar ja had ik er wel voor over. Straks lekker slapen en dan morgen naar de huisarts.

21-01-2007 om 21:01 uur

Hier gaat ie wel. Alleen heb ik een vreemd gevoel alof ik heel veel water achter elkaar heb gedronken ,ik krijg er een drukkend gevoel van op mn longen  :? . Mijn oor begint ook al irritant te doen als ik iets doorslikk, hebb ik weer.
Dat traplopen ken ik wel ow wat hebb ik daar een hekel aan als ik het al benauwd heb. Vooral op school hebben we zo'n brandgang en daar lopen dan alle leerlingen door als we van lokaal moeten wisselen. Vooral als ik helemaal bovenin het gebouw moet zijn iss het een bergbeklimming  :P.

xXx troetel

21-01-2007 om 21:16 uur

Hoi,

Whaaaa..morgen ben ik thuis! Vind het onwijs eng dat vliegen. Iemand nog tips voor mij?
Weet best dat het het veiligste vervoersmiddel is, en dat je niet snel neerstort..maar het idee alleen al is zo eng, haha.

Verder nog steeds veel hoesten helaas..Hopelijk komt het goed. Ben erg benieuwd, hoe het gaa lopen in Nederland.

Knuffels! En sterkte voor iedereen.

21-01-2007 om 21:20 uur

Vlinder, geef bij de stewardessen aan dat het je 1e keer is....

HIer redelijk goede dag... Merk wel dat de kouderen lucht invloed heeft, dus even aan denken dat ik komende dagen iets meer tijd neem om naar de bus te lopen...

Verders wel weer acute benauwdheid gehad onder het eten... Voelde het helemaal aankomen en kreeg m'n eten ook niet weg omdat m'n keel helemaal dicht zat... helemaal aan de onderkant zat het dicht, ielg.... toch binnenkort navragen bij de huisarts...

21-01-2007 om 22:01 uur

Heb vandaag ook maar weer een tweede keer extra ventolin gepuft. Ik kreeg het toch benauwd toen ik ff buiten liep. Ik ben nu doodop terwijl ik toch uitgeslapen heb vanmorgen. Straks law and order kijken en daarna naar bed. Ik heb gelukkig een rustige week qua dingen op school maar moet thuis wel veel doen. Hopelijk lukt het allemaal :)

Traplopen vind ik ook lastig. Bij ons op school heb je een trap die zowel om hoog als ver naar voren gaat, dan red ik het gewoon niet om in een keer van de begane grond naar de derde verdieping te lopen. Toch weiger ik om met de lift te gaan.

21-01-2007 om 22:43 uur

@ vlinder, lekker naar buiten kijken en als je het eng vind raampje dicht. en lekker muziekje luisteren. bijv. boekje mee. met puzzel erin oid. wat je leuk vind om te doen. het opstijgen vind ik zelf niet leuk en het landen ook niet. vind het altijd heel spannend maar als het dan eenmaal zo is valt het best mee. het ergste vind ik altijd dat mijn oor zo zeer doet. maar daar kan je vantevoren dingen voor kopen. dat raad ik je aan omdat jij laatst ook sprak over oorontsteking. dus denk ik dat jou oren ook gevoelig kunnen zijn. hoeft helemaal niet maar het kan. en een lekker vest. het kan soms wat koud aanvoelen door de airco. en dan komt het helemaal goed. mijn neef zei ooit de kans dat je neerstort is nog kleiner dan dat je de lotto wint. mmm dat hielp wel ff.
en de filmpjes die ze afspelen voor als er iets gebeurd gewoon lekkr wegkijken als je het echt niet wil weten.
komt helemaal goed. je komt echt veilig aan in nl.
veel sterkte en een goede vlucht.
tot hier als je weer in nl bent ( mmm vage zin maar je snapt me wel dek ik. )

22-01-2007 om 08:17 uur

Erg duizelig. sta te tollen op mn benen en voel me heel erg licht in mn hoofd. met de astma gaat het nu eindelijk redelijk.

WELKOM THUIS VLINDER!!!!!!!!!  *O* *O* *O* *O*

Moderator
22-01-2007 om 09:23 uur

hier gaat t wel redelijk hoor de laatste paar dagen alleen weer aan de fluimucil maar ik slaap er iig een stuk beter door!
ik moet ook wel veel hoesten maar t is zo lastig na te gaan of een verkoudheid is, hooikoorts of gewoon mn astma......
en om nou gelijk weer naar de HA te rennen??
maar aan de andere kant het duurt alweer 3 weken :( lastig!