Hoe voel jij je vandaag? #15?

14-01-2007 om 16:00 uur Gesloten

Hier gaat het niet zo lekker. Vanmiddag extra symbicort gepuft. Voel me nu heel onrustig en trillerig van de medicijnen. Ik ben al vanaf het moment dat ik opstond bezig met mijn celbio huiswerk en het schiet maar niet op. Nog vier vragen dan ben ik klaar. Wat ben ik gaar zeg.

De reacties zijn gesloten.
14-01-2007 om 16:01 uur

Hier nog steeds verhoging... ik weet het niet meer hoor  :? Ik wil niet naar de huisarts omdat ik dan toch weer AB krijg. En dat ik dan vrees dat het net zo gaat als vorig jaar, lange tijd verhoging/koorts hebben --> AB en dan 2 weken goed en dan begint de hele boel weer opnieuw...

14-01-2007 om 16:04 uur

@ daantje. Echt vervelend joh ik wens je heeel veel sterkte met leren. En met je benauwdheid.

@ nina, Tja ik vind het echt heel erg rot voor je. Weet het ook niet wat je het beste kan doen.

14-01-2007 om 17:53 uur

Dankzei de prednison is de benauwd heid een stuk beter!!
Maar t hoesten is een ramp en t gereutel is aanwezig.
Bah.

14-01-2007 om 18:58 uur

Hee Nina,

Ik ken het helemaal, dat je dan AB kuur krijgt dat het dan over is en dan 2 weken later begint het weer opnieuw, ik ben nu vanaf december al bezig met mijn 3de AB kuur en ondertussen 1 prednison kuur gehad, toch als ik elke keer koorts heb ga ik toch maar naar de LA/HA want je kan er ook niet steeds mee blijven lopen want dan wordt het misschien wel allemaal erger.. Als ik jou was zou ik toch even naar de arts gaan :) succes!!

Liefs Roos

14-01-2007 om 19:22 uur

Hoi allemaal,

@ Roos: Maar heb jij dan ook elke keer een infectie? Ik heb namelijk dus geen last van groen/geel slijm extreem veel hoesten/benauwd. Het is alleen verhoging/koorst. That's it... Als je dat ook hebt, pleaseeee neem contact met me op, zou er graag es over praten namelijk  :Y

@ Inge: Thnx :)

Oeps.. allergiemedicatie vergeten... ik voel al een jeukaanval aankomen van mn kat die naast me zit. Dus nu alsnog ff snel nemen!

Liefs, Nina

14-01-2007 om 19:51 uur

Hee nina,

Ik heb ook niet altijd dat het slijm groen of geel is, vaak horen ze ook niks in mijn longen, maar heb dan toch koorts en mijn PF/longfunctie is dan erg laag, en merk dan ook na 2 dgn al verschil, helaas is dat dan wel al naar 1 a 2 weken over maar ben dan toch even pyn vry geweest en daar gaat mij toch om vind ik..

Lieefs Roos

P.s. Als je nog meer ervaringen of dingen wilt delen laat maar weten, kunnen dat ook eventueel even over msn ofzo praten :)

14-01-2007 om 20:23 uur

He dat ken ik geen geel/groen slijm maar toch total niet echt fit...

14-01-2007 om 20:27 uur

Mmm, klinkt ook een beetje zoals mijn eigen klachten... Hoesten, 's avonds "benauwd", temperatuur die TE hoog ligt maar toch te laag voor koorts....

Hier op zich een goede dag... Ben zelfs nog een uur buiten geweest op de bouw en moest wel flink hoesten maar niet zo danig dat ik er beroerd van werd...

En miepie slim.... was net puffen en dacht al: goh, voel geen poeder... Keek ik: stond de teller op ... Mmm, misschien was dat vanochtend al zo....
Wanneer bestellen jullie eigenlijk nieuwe diskussen? Want ik heb nu van zowel de ventolin als de seretide de laatste discus in gebruik...

14-01-2007 om 20:33 uur

Mij werd gezegd dat ik een nieuwe diskus/aerosol/turbuhaler moest halen als er nog ongeveer 20 pufjes inzaten zodat je nog genoeg reserve hebt als de apotheek het bijvoorbeeld niet op voorraad heeft of als je ineens veel meer medicijnen nodig hebt. Ik heb op deze manier nog nooit zonder gezeten :)

14-01-2007 om 21:12 uur

Kan 't natuurlijk meteen vragen (net als de aerius en nasonex en oogdruppels) als ik over een week (of 2) toch langs wil...