Hoe voel jij je vandaag?? #13

23-12-2006 om 17:30 uur Gesloten

Deel 13 alweer!!!
Hier gaat t matig ben echt gesloopt en lijk wel een lijk!
Astma gaat redelijk wel 2 keer 2 pufjes seretide 50/500 nog steeds.

De reacties zijn gesloten.
23-12-2006 om 18:57 uur

zooo ontzettend moe  :X

23-12-2006 om 19:43 uur

hey nina hier idem dito! :( veel slijm echt weer een lekker dagje
liefs lara

23-12-2006 om 19:46 uur

Hoi,

Helemaal kapot en benauwd.
Moe moe moe moe  moe.
Het lijkt wel of alle rotzooi hier in de lucht blijft hangen.
Word zelfs weer benauwd wakker en dat is toch een poosje geleden.
Sterkte allemaal.

Groetjes Hellen.

23-12-2006 om 20:19 uur

Hoi Laraa en Hellen,

Lekker stelletje zijn we  :N Maar we doen er weinig aan..

Jullie ook veel sterkte!

Liefs, Nina

23-12-2006 om 21:25 uur

jammer dat we geen knopje aan/uit hebben voor je astma. Aan zet je hem dan alleen wanneer je er energie voor hebt!;) kus lara

Moderator
23-12-2006 om 22:30 uur

Hoi,
Het gaat alleen vandaag wel ineens weer veel hoestbuien :(
Het was ook weer heel druk en ben dus redelijk afgedraaid nu!
maar ach ik kan nu 3 dagen bijkomen :)

23-12-2006 om 22:37 uur

Heeee,

Nou ik dacht laat ik ook weer eens wat van me horen!! Hier gaat het best goed...Vanavond wel even combivent gepuft, maar nu gaat die weer..En die combivent is nu eerder uitzondering, dan een regel..dus das echt super. Mijn piekstroom klimt ook omhoog, zit nu al tegen de 370 aan Na Medicatie..Dus echt beter! Hoesten doe ik bijna niet meer...dus Davos werkt voor mij op het moment heel goed.

Morgen komen mijn ouders en me zusje voor een weekje. Mag lekker ook 2 nachten bij hun in het hotel slapen! Even weg uit de kliniek, is wel even fijn. 2de kerstdag gaan we heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien skieeen, maar wss kan dit niet vanwege de slechte sneeuw. Het is gewoon heel gevaarlijk!
Morgen gaan we wel schaatsen, dus dat is ook wel leuk!

Verder is het hier nog steeds gezellig...Gister is Anouk naar huis gegaan, dus we zitten weer met z'n 7en. Maar vanaf januari zitten we helemaal vol!!! Dus dat wordt drukke boel..pffff ben benieuwd!

Knuffels...

@ Jolanda: Bedankt voor je kaartje  O+

23-12-2006 om 22:41 uur

En helemaal vol hoeveel zijn dat er?

23-12-2006 om 22:49 uur

He zucht ben weer benauwd... Net poppcorn gemaakt wordt helemaal benauwd van die geur tsja ga nu maar wweer naar bed zodra het een beetje over is  O-).

gr troetel

24-12-2006 om 08:34 uur

hoe voel ik me? tja... kan het niet uitleggen:

-blij, omdat me piekstroom 340 was, mijn gemiddelde een maand geleden was 290, dus das heeeeeel mooi.
-verdrietig, omdat ik de hele nacht over freeck (+) heb lopen dromen.
-vrolijk, omdat me kamer is opgeruimd.
-zenuwachtig, omdat ik vanavond naar de kerk ga en ik bang ben dat me PF weer keldert, door de wierook.
-gelukkig, omdat het bijna kerst is en dan heb ik altijd een fijn gevoel.
-ongeduldig, omdat ik mijn kerstcadeautjes wil geven maar ik heb met mezelf afgesproken dat het pas morgen mag. de anderen hebben geen cadeautjes, maar ik kan gewoon niet wachten. maar ik ga het lekker toch doen hoor, wachten.

met me astma gaat het eigenlijk super!! heb niet zo heel lekker geslapen maar dat kan ook dor het stof op me kamer komen. en me PF is super dus benauwd ben ik niet. maar wel teveel slijm.

kus hester