Forum Admin Esther is vanaf nu Administrator!

18-12-2006 om 15:09 uur Gesloten

Met ingang van vandaag is voormalig Forum Admin [color=Navy]Esther in de functie getreden van [b][b]Administrator. Zij is sinds oprichting van het forum actief geweest als Forum Admin en aangezien zij zoveel heeft gedaan en nog altijd doet heb ik haar gevraagd om samen met mij het forum te (blijven) leiden waar zij positief op heeft gereageerd  ^O^

Felicitaties en/of reacties kunnen en mogen uiteraard in dit topic worden gegeven  *)

De reacties zijn gesloten.
18-12-2006 om 15:32 uur

Gefeliciteerd Esther met je nieuwe functie  *O*   *O*

18-12-2006 om 15:52 uur

Esther, Gefeliciteerd met je nieuwe functie, veel succes!! *O* *O* *O* *O*

:W Te@

18-12-2006 om 16:52 uur

Hoi Ester, gefeliciteerd, Liefs, Bert.

18-12-2006 om 17:17 uur

He, Esther, wat leuk :) Gefeliciteerd  *O* Komt er nu ook een nieuwe Forum Admin of dat niet?

18-12-2006 om 18:57 uur

Werd ook wel een keer tijd ook natuurlijk  >:(
Gefeliciteerd Esther, leuk dat je nu eindelijk ook Administrator bent geworden op het forum  :*

Reactie op Daantje

He, Esther, wat leuk :) Gefeliciteerd  *O* Komt er nu ook een nieuwe Forum Admin of dat niet?

Ik stel voor dat ik hiervoor per direct in aanmerking kom  8-)

18-12-2006 om 19:07 uur
Reactie op Stuart

Ik stel voor dat ik hiervoor per direct in aanmerking kom  8-)

En ik dan? :P

18-12-2006 om 20:13 uur
Reactie op Stuart

Werd ook wel een keer tijd ook natuurlijk  >:(
Gefeliciteerd Esther, leuk dat je nu eindelijk ook Administrator bent geworden op het forum  :*
Ik stel voor dat ik hiervoor per direct in aanmerking kom  8-)

Stuur je CV maar, dan zal ik er 's naar kijken  :P.

Bedankt allemaal :).

20-12-2006 om 01:43 uur
Reactie op Daantje

He, Esther, wat leuk :) Gefeliciteerd  *O* Komt er nu ook een nieuwe Forum Admin of dat niet?

Nope, er zal (voorlopig) géén nieuwe Forum Admin komen :N

Reactie op Gwenny
Ik wil ook wel "helpen" hoor als jullie nog iemand zoeken!

Op dit moment hebben we (nog) niemand nodig. Zodra daarin verandering komt zullen wij een oproep plaatsen op het forum in MED en ben je natuurlijk van harte uitgenodigd om daarop te reageren :Y

Moderator
20-12-2006 om 21:34 uur
Reactie op Mark

Nope, er zal (voorlopig) géén nieuwe Forum Admin komen :NOp dit moment hebben we (nog) niemand nodig. Zodra daarin verandering komt zullen wij een oproep plaatsen op het forum in MED en ben je natuurlijk van harte uitgenodigd om daarop te reageren :Y

Ik zal t in de gaten houden!!

18-12-2006 om 17:20 uur

Hoi Esther, heel erg gefeliciteerd!!! *O* :Y :s) ^O^