Hoe voel jij je vandaag? #9!

31-10-2006 om 13:23 uur Gesloten

Hier gaat het niet echt lekker. Veel benauwd, vooral vannacht ook. Ventolin puffen helpt volgens mij echt helemaal niets. Ben het echt goed zat. Ik ben benauwd en kan er gewoon niets tegen doen. Ik hoop dat de longarts donderdag iets weet want zo trek ik het nit langer, zeker niet als het dan ook nog eens geen astma is. Ben net terug uit Utrecht van een beurs met school en ben blij dat ik weer thuis ben.

@ Tea: mijn oog is nu ook al bijna twee weken ontstoken, volgens mij heerst het een beetje ofzo. Hopelijk valt het mee bij jou.

@ Esther: veel vitamine C eten/drinken, bijvoorbeeld sinaasappelsap of cranberrycapsules wil ook nog wel eens helpen bij blaasontsteking.

De reacties zijn gesloten.
31-10-2006 om 14:06 uur

ik ben zo verschrikkelijk moe! ik wil alleen maar in mn bedje liggen en slapen! en dan heb ik ook nog eens ruzie met mn vriend en ik kan mn baas wel wurgen  >:(! het zit allemaal niet mee! ben alleen nog niet benauwd, maar ik hoop niet dat die moeheid een voorbode van erger is! misschien dat ik vanavond wel de bbb les ga doen ipv steps. dat is iets rustiger en na die aanval van vorige week is dat misschien ook wel beter.

31-10-2006 om 14:11 uur

Pffff, ik ben helemaal stuk... Ik heb gisteren weer gewerkt (lees: ik ben lijfelijk aanwezig geweest op mijn werkplek) en dat had ik geloof ik beter kunnen laten. Ik ben echt helemaal kapot, zo moe!
De zithromax antibiotica kuur is weer op, ik geloof ook wel dat die geholpen heeft, heb veel minder slijm in mijn longen, maar met de prednison moet ik van de "heren doktoren" nog een tijdje doorgaan. Helaas... Ik baal van mijn lijf (nou ja, van de binnenkant in elk geval).

@Daantje: hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid, ik kan me voorstelllen dat dit niet goed uit te houden is :?

groetjes, gabrielle

31-10-2006 om 14:36 uur

vandaag even longarts, mijn prednisonkuurtje was klaar en hij wou dus even nog controle. leuk, longontsteking beetje, gelukkig dus die extra controle nou kuurtje AB en dan zou t over moeten zijn.

dadelijk fysio

kus hester

31-10-2006 om 16:55 uur

Great... kom er achter dat mn PF nu 290 is... ik schrok van wat ik blies. 240, 260 en 290... pff gelukkig nog 290..

31-10-2006 om 17:32 uur

heb het vandaag al de hele dag stikbenauwd .. en het wil helaas nog niet overgaan, ook niet met vernevelen en extra theolair ... gelukkig moet ik donderdag weer naar de longverpleegkundige ... ik kan niet meer ... ben weer helemaal op op en nog eens op

vanavond nog rijles .. hoop dat het een beetje gaat

31-10-2006 om 17:55 uur

Ik ben door verwezen naar de long arts en heb andere medicijen.
Seritide in zo toeter ding.
ipv de losse serevent en lose pulmicort.
Als ik deze week niet voldende op knap dan moet ik edn prednison kuur
Bij de long arts moet ik met twee weken aan de beurt zijn anders maakt de dokters assistente de afspraak.
De kans bestond dat de long arts alsonog prednison zou opstarten.
Ook had ze het over eventueel vernevelen/opname (WHHHHHAaaaaa  wilk niet  >:( )

31-10-2006 om 19:27 uur

hallo,

behalve dat ik erg moe ben gaat het wel goed, bijna geen slijm meer ophoesten ook is de blafhoest bijna weg :Y maar de benauwdheid is er nog wel, maar die is ook welleens erger geweest :+ Ben wel errruuug moe :X val nu al bijna in slaap maarja  :+

Kido: veel succes bij de la, hopelijk word het geen opname !! ik duim voor je :Y

groetjes sam

31-10-2006 om 19:44 uur

moeeeeee, ik ben wel een zeurneus vandaag  8-)

31-10-2006 om 20:00 uur

Hier nog één...SUPER MOE! Worden jullie hier ook "akelig" van zeg maar  :? Gewoon misselijk van vermoeidheid ...  :? Het valt wel weer op dat het super vochtig is buiten...niet alleen vochtig;  het regend als een gek  :P

Mijn pf is nog steeds 420...dus op zich kan het daar niet aan liggen zeg maar.

31-10-2006 om 20:04 uur

Heej,

Miran: Ja ik wordt ook altijd niet lekker als ik moe ben, misselijk en gewoon akelig gevoel idd. Herken ik heel erg goed.

Nina: Je bent nooit een zeur neus  :P

Ik ben ook benauwd, en heb slijm en ik rommel en piep..haha..Alle geluiden die erniet horen zeg maar. Ben ook moe, heb vanmiddag hele tijd geslapen dus dat  scheelt wel..Kan ik vanaaf Gilmore Girls denk ik wel afkijken. Ook is stage na de vakantie weer begonnen, nog maar 3 weken..en dan Davos. Pfff, gaat zo snel..Nu nog even stage halve dagen, en school proberen beetje goed te regelen. Want daar zit ik wel het meeste mee..Zit namelijk in mijn laatste jaar, en ik wil absoluut niet het hele jaar overdoen..!!

Kus