OPROEP TV Programma

30-10-2006 om 16:01 uur Gesloten

OPROEP TV PROGRAMMA
Uit onderzoek blijkt dat veel werkgevers niet staan te springen om mensen met een (chronische) ziekte of handicap in dienst te nemen. Deze werknemers zouden teveel ziek zijn, aanpassingen veroorzaken administratieve rompslomp en het risico dat iemand een terugval krijgt is te groot. Klopt dit beeld wel? Daarover gaan werknemers en werkgevers discussiëren in het nieuwe Teleac/NOT programma Geknipt voor de juiste baan.

Om een goed programma neer te kunnen zetten, kom ik graag in contact met mensen die gedeeltelijk zijn afgekeurd (WAO/WIA/Wajong) vanwege hun luchtwegaandoening en weer werken of op dit moment een reïntegratietraject volgen. Ik wil bijvoorbeeld graag weten hoeveel moeite het je heeft gekost om een baan te vinden, of je je eigen reïntegratietraject hebt uitgestippeld (IRO), hoe je huidige werkgever omgaat met jouw aandoening, maar ook welke rol werk speelt in je leven sinds je afgekeurd bent.   

Ook als je niet op tv je verhaal wilt doen, stel ik een gesprek zeer op prijs. Ik ben bereikbaar op het onderstaande e-mailadres en telefoonnummer. Meer informatie over het programma vind je op onze website: www.gekniptvoordejuistebaan.nl/tvprogramma/

Met vriendelijke groeten,

Bart te Plate
Redactie Geknipt voor de juiste baan

IdtV Cumulus
Postbus 12010
1100 AA  Amsterdam
tel. +31 (0)20-3143 265
mob. +31 (0)6-26 562 315
bart.t.plate@idtv.nl
www.idtv.nl

De reacties zijn gesloten.