Ontmoetingsdag Astmaforum leden

18-09-2005 om 18:50 uur Gesloten

Beste Astmaforum-leden,

Jullie zien het goed: we willen "misschien" binnenkort een ontmoetingsdag gaan organiseren voor alle astmaforum-leden.
Maar nu is mijn vraag waar jullie behoefte aan hebben. Ik heb 3 opties in een poll gevoegd. Dit zegt nog niks over de exacte ontmoetingsdag & plaats. Ik wil alleen even kijken naar de behoeften.

Mocht iemand nog andere opties hebben voor het organiseren van een ontmoetingsdag - tips en adviezen zijn altijd welkom!!

Voor vragen kun je bij mij terecht. Mailen mag ook: famke@astmaforum.nl

Groetjes,
Famke

De reacties zijn gesloten.
18-09-2005 om 20:12 uur

Hoi Famke,

Ik vind Dolfinarium en eten in omgeving Utrecht allebei leuk. Heb dan toch gestemd voor Dolfinarium omdat je daar waarschijnlijk minder last hebt van rook.
Een ontmoetingsdag lijkt me hartstikke leuk, vooral om de studenten eens te zien. *O*

18-09-2005 om 20:17 uur

Dolfinarium vind ik zelf ook een leuk plan. Het is grotendeels buiten. En ik geloof dat je binnen (bij shows) niet eens mag roken.
Alleen mag er buiten dus wel gerookt worden. (zouden we moeten demonstreren - shirtjes aan met niet roken-symbool - haha  _O_)
Wel zal dit uitje pas in het voorjaar geörganiseerd worden, vanwege het weer.

Maar mocht iemand een beter idee hebben, gooi het gewoon op het forum!

Uiteraard willen we het liefst een rookvrije ontmoetingsdag hebben  ;)

Daarnaast moet het leuk zijn voor het hele gezin, dus ook voor kinderen (met astma).

19-09-2005 om 08:35 uur

hoi allemaal!

t dolfinarium lijkt me wel leuk :s) ben ik zelfs nog nooit geweest! maar als er een ontmoetingsdag zou zijn zou het me niet eens uitmaken waar :) volgens mij word het toch wel leuk :)

groetjes nina

19-09-2005 om 09:38 uur

wat een leuk idee zeg,ik weet zeker dat marielle het ook super vind
is namelijk gek van dolfijnen haha
liefs ukkie

19-09-2005 om 10:24 uur

Wel leuk dat jullie misschien zo'n dag gaan organiseren. Zelf heb ik er waarschijnlijk geen tijd voor, jammer hoor. Als er veel jonge kinderen mee gaan zou ik naar de dierentuin gaan, pret!

19-09-2005 om 11:15 uur

Een heel leuk idee ja dolfinarium daar kan ik wel heen zit ik niet zo in de rook, is veel buiten zitten, en ik ben er al geweest erg leuk hoor een aanrader. Zou ik zeker wel nog een keer naartoe willen, neem ik mijn tweeling zus mee die vind dat ook wel leuk die heeft ook last van astma dus kan hé. Ik zal ze naar dit astmaforum sturen als ze wilt natuurlijk ook wel leuk toch?
Groetjes Ria

19-09-2005 om 13:03 uur

Wat een superleuk idee!!!!!!! ^O^ zo'n ontmoetingsdag!!!
Ik heb ook gestemd voor het dolfinarium... maar wat het ook wordt, ik vind het een supergoed leuk en een supergoed inititiatief!!!! Ik heb er nu al zin in!!!  *O*

Groetjes, Esther

19-09-2005 om 14:06 uur

Ja heb vanmorgen ook op dolfinarium gestemt, vooral die hele grote zeekoeien zijn supergrappig, goed intiatief hoor ^O^, groet, Jaimee

19-09-2005 om 19:23 uur

hoi
dolfinarium lijkt me wel heel leuk,is voor ons alleen erg ver rijden dus kan niet zeggen of ik echt van de party zal zijn.
marit

20-09-2005 om 14:21 uur

ik ga dan voor Dolfinarium ook :)
Leuke plek, inderdaad rookvrij en voldoende gelegenheid om ergens te zitten.