Ervaring ivm Dagopvang COPD.

28-10-2006 om 13:17 uur

Dag lotgenoten, ik ben laatst in aanmerking gebracht voor drie keer per week "Dagopvang COPD". op maandag, woensdag en vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur.  Het was gepland voor drie maanden maar na 5 weken heb ik, hetzij met erge tegenzin, moeten stopen. Waarom???  Op http://www.lcmb.nl/index_st_jozefzorg.htm heb ik mijn ervaringen geplaatst. Misschien kan ik er iemand  mee helpen, je weet immers maar nooit. Reacties vind ik wel leuk! 
Mijn persoonlijke website is www.jansfotos.nl. Groet, Jan.

Login of registreer om te reageren
28-10-2006 om 17:57 uur

Hallo Jan, allereerst Welkom op het Forum!  :Y

Jammer dat ze op de dagopvang zo weinig rekening houden met de patienten die in de rook en parfum lucht moeten zitten, zoals je aangaf...

Maar goed ja het blijft moeilijk om het roken te laten staan voor sommigen, ook al doen ze daar hun benauwde medemens geen plezier mee...

En t’ja dan die eeuwige parfumlucht..., ik kan er ook heel slecht tegen...

BTW, ik heb naar mijn weten geen COPD, maar wel Allergische Astma, m,n vader heeft wel COPD

Login of registreer om te reageren
01-11-2006 om 23:56 uur

Jeetje, dit begrijp ik werkelijk niet. Een dagopvang voor COPDpatiënten en daar mag gerookt worden? Ik weet hoe jij je voelt. Ik kan ook absoluut niet tegen rook, maar ja, om dat uit te leggen aan de mensen is heel erg moeilijk hoor.

Groetjes Ina.

Login of registreer om te reageren
02-11-2006 om 19:51 uur

Ja ze kijken je dan heel erg verongelijkt aan... vaak denken rokers alleen maar aan hun verslaving, het word tijd dat Nederland ook eens einderlijk doorpakt met een algeheel rookverbod, net zoals in Ierland bijvoorbeeld, maar ja Nederland is een land van halfslagtige maatregelingen, dan mag er bijvoorbeeld wel gerookt worden als er een afzuigsysteem is..., waarom kan er hier nu nooit een ronduit een verbod worden uitgesproken!

Login of registreer om te reageren
02-11-2006 om 23:59 uur

Ja, het roken blijft een probleem, waar je ook komt, overal wordt gerookt. mensen begrijpen niet, hoe benauwd dat voor iemand is met problemen.

Groetjes Ina.

Login of registreer om te reageren