Hoe voel jij je vandaag? #8!

19-10-2006 om 08:25 uur Gesloten

:W

Ik werd vannacht om 5u wakker en ben nu nog benauwd (heb vanmorgen al 2x symbycort gebruikt)

Normaal als ik het benauwd heb lijkt het alsof er een vrachtwagen op mijn borst geparkeerd zit, maar vandaag voelt het alsof mijn keel dichtgeknepen wordt :? :?

En heb eergisteren die huisarts gebeld voor telefonisch spreekuur en die heeft me gewoon niet teruggebeld. Je moet ook overal zelf achteraan!!

De reacties zijn gesloten.
19-10-2006 om 08:37 uur

naar mijn idee gaat het wel ok, maar ik had net mn moeder aan de telefoon en die zei dat ik weer lekker vol zat! :? ze kon het door de telefoon heen horen! heb wel een beetje last van slijm, maar niet zodanig dat ik er super last van heb! ik denk dat ik gewend ben aan dit soort klachten, het valt mij niet eens meer op!

19-10-2006 om 08:40 uur

Hoi Claudia :W

Ouders weten altijd alles!! Mijn moeder hoort altijd meteen door de telefoon aan hoe mijn stem klinkt of ik benauwd ben.
Ik raak dan ook echt buiten adem van praten :?

19-10-2006 om 08:41 uur

hallo,

ook ik ben lekker benauwd wakker geworden, snotverkouden en zit lekker vol  :-\
dus het gaat gewoon kut  :@ (sorry voor mn taalgebruik)
gister ook de oproep voor de griepprik binnen gekregen  :Y

claudia: jaah mijn moeder hoort het ook altijd door de tel
hidde : hopelijk is het nu al weer wat beter ! en idd je moet altijd zelf achter die dingen aan!

groetjes samantha

19-10-2006 om 08:45 uur

Hoi,

Maak me onwijs zorgen.
Weer hele slechte nacht gehad.
Piekflow inmiddels gedaald naar 250/270.
En dat ondanks de prednison en antibiotica.
Om 11 uur naar de huisarts.
Houd mijn hart vast.
Ben alleen maar aan het dalen ipv opknappen.

Groetjes Hellen.

19-10-2006 om 08:48 uur

hellen heel veel succes bij de ha !
hopelijk kan hij je helpen en knap je snel weer op !

groetjes samantha

19-10-2006 om 08:49 uur

Heel veel succes Hele ^O^ ^O^ ^O^
En laat je niet afschepen >:(

19-10-2006 om 08:58 uur

SUCCES HELLEN!!!! ik hoop voor je dat het een beetje meevalt!  ^O^ ^O^ ^O^ :* :* :Y

19-10-2006 om 09:08 uur

Sterkte Hellen, hopelijk kom je rustig het weekend door.

Naomi

19-10-2006 om 11:24 uur

Ik ben weer thuis van de histaminetest, het viel me echt 100% mee. Heb alle potjes kunnen afwerken en toen zat ik nog maar op 10% daling geloof ik. Ik bleef echt heel lang op dezelfde waardes hangen, echt heel vervelend. Echt benauwd voelde ik me niet eens, wel kreeg ik eerst pijn in mijn borst en later ook heel erg piepen en hoesten. Het voelde eigenlijk heel anders als wanneer ik thuis benauwd ben al herkende ik dit gevoel ook wel. Ik vind het echt raar. Ben benieuwd wat dit nou weer gaat worden.  :?

19-10-2006 om 11:31 uur

Oh, wat raar Daantje :?, ook vreemd zo'n uitslag. Ben ook benieuwd hoe het nu verder gaat dan.

Ik voel me eigenlijk ook best goed, af en toe moet ik wel hoesten.. ik heb wel geleerd dat hoesten bij mij echt een teken is dat het weer minder gaat (of zal gaan) met mijn astma. Dus ik hou het in de gaten..