Vlinder naar Davos

23-10-2006 om 12:24 uur Gesloten

Nou hier is er iets meer informatie over mijn opname in Davos. Ik wacht al 2 weken op bericht, na aanleiding van min aanmelding voor Davos opname. Omdat de LA had gezegt na 2 weken moet je bellen als je niks hebt gehoord, gingen wij braaf bellen naar de LA. Krijgen we te horen dat die op vakantie is..Grrrr. Nou op aanraden van Jolanda *die natuurlijk door GerritJan veel weet van Davos* hebben we toen de verzekering gebeld om te vragen of de aanvraag binnen was.
Nou de aanvraag was binnen, en zelfs al goedgekeurd op 19okt, dus paar dagen geleden. Het was een aanvraag voor 12 weken (oeps, heeel lang..hoop dat dat niet betekent dat ik daadwerkelijk 3maanden daar moet gaan doorbrengen) en de verzekering heeft hem dus al goedgekeurd, en gaat alles vergoeden. Een hele pak last valt van je schouders, en nu is wachten op bericht uit Davos wat waarschijnlijk niet meer zolang op zich zou laten wachten.
Krijg nu wel weer erge kriebels in mijn buik, komt nu weer een stukje dichterbij en zeker als je hoort dat de aanvraag was voor 12weken..terwijl ik zelf beetje gehoopt had op maar 6weken. Nu dus maar zien wat Davos zegt..laat meteen weten als ik wat hoor!

Knuffels!!

De reacties zijn gesloten.
23-10-2006 om 13:14 uur

Ik denk dat als je goedkeuring hebt voor 12 weken dat je dan niet perse ook 12 weken hoeft te gaan hoor. Als je aan zes weken voldoende hebt kan dat ook wel. Het is alleen wel fijn dat als je daarna toch nog moet blijven je niet weer de strijd eerst aan moet met je verzekeraar. Wel fijn dat je dat nu in elk geval geregeld hebt :)

Heel veel succes ermee!

23-10-2006 om 14:55 uur

he vlinder,
dan is het opeens bijna zover. spannend he. de verzekering houdt de opname periode altijd ruim aan. want als je blijkt dat je langer moet blijven moet dat weer helemaal aangevraagd worden. dat weet ik nog van de davos periode van onze zoon. dat vertelden ze toen aan ons.
we horen van je. ik wens je veel sterkte toe.
rakker

23-10-2006 om 16:33 uur

Heej,

Maatschappelijk werk heeft net gebeld, was een hele aardige vrouw zei mijn moeder. Ze zei dat ik waarschijnlijk bij de jongere kwam, en dat het allemaal heel leuk was, haha. Er was genoeg plaatst, dus het kon heel snel gaan.  Ook was het idd zo dat de machtiging was gegeven door de verzekering, maar weet nog niet hoelang ik nou weg moet ofzo..Donderdag om 3uur komt ze bij ons thuis, dus dan hoor ik meer over alles. Komt wel heeeel dichtbij nu, zit te trillen op mijn stoel van de spanning.

Als jullie nog tips hebben over dingen wat ik echt moet vragen of zeggen..hoor ik het graag..Want ik wil niks vergeten om te vragen enzo..

Is er verder hier iemand rond deze tijd van het jaar er geweest? Wat betreft kleding etc..? Zal ik ook allemaal wel aan haar kunnen vragen, maar dacht als iemand het hier weet is dat ook al fijn.

Kusjes

23-10-2006 om 16:37 uur

Kan me voorstellen dat je behoorlijk nerveus wordt nu het allemaal met een sneltreinvaart lijkt te gaan :Y. Heel veel succes, en ik hoop dat het bezoek van de maatschappelijk werkster een hoop voor je zal verduidelijken :).

23-10-2006 om 18:00 uur

Heej Vlinder,

Jeetje naar Davos. Lijkt me ook heel eng en spannend allemaal. Ik vond Heideheuvel al spannend terwijl ik dan gewoon in Nederland zat en dicht bij huis. Ik hoop dat je er heel veel aan zal gaan hebben, maar gezien de verhalen en ervaringen van Gerrit-Jan zal dat zeker wel het geval zijn  :Y

Heel veel succes!

Liefs Miranda

23-10-2006 om 19:31 uur

he vlinder,
je krijgt nog wel een lijstje van wat je meemoet. herinner me van onze zoon eigenlijk allemaal gewone dingen. alleen wij waren snowboots vergeten en die moesten we daar ter plekke nog aanschaffen. dus misschien heb je  daar wat aan. een skibroek hadden we wel bij ons maar geen snowboots. en de sneeuw kan zeer hoog worden daar dus...
rakker.

23-10-2006 om 19:42 uur

hey lief vlindertje
jeetje zeg helemaal naar davos
ik hoop dat je daar snel opknapt hoor
hou ons op de hoogte he
heeeeeeeeeel veel suces ook van marielle

liefs ukkie

24-10-2006 om 16:46 uur

Ook namens mij nog veel succes gewenst in davos, en o,ja vergeet je ski uitrusting niet, tenzij je(net als ik) hoogtevrees hebt  :Y

24-10-2006 om 17:16 uur

hallo, ik zou graag informatie over davos willenHoe je er komt e,d. Ik ben 57 jaar,en heb sind 10 jaar last  van astma ed.wie helpt mij ?

24-10-2006 om 18:32 uur

Hoi Wies,

Allereerst kun je op KBCZ kijken, daar kun je in ieder geval wat basis info vinden over davos. Verder kun je bij je art informatie vragen denk ik.

Groetjes, Nina